Пошуковий запит: <.>S=Уроки світової літератури -- Розробка уроків<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
|
Симакова, Лидия. Изучение трагедии Шекспира "Ромео и Джульетта" в русле культурологического подхода [Текст] / Лидия Симакова> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 17-20. - Зміст: Ромео и Джульетта
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Письменники англійські, 16-17 ст.
Дод.точки доступу: Шекспір, Вільям (1564-1616) \про твір\
Знайти схожі
|
>2.
|
Гукова, О. О. Біографічний аналіз художнього твору. Фрагменти конспектів уроку [Текст] / О. О. Гукова> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 1. - С. 16-23
Рубрики: Світова література--Методика викладання Аналіз художніх творів--Біографічний Уроки світової літератури--Розробка уроків
Знайти схожі
|
>3.
|
Гуцол, Валентина. Засідання детективного агенства [Текст] : Урок за оповіданнями Конан-Дойля "Пістрява стрічка", "Собака Баскервілів" / Валентина Гуцол> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Пістрява стрічка / Артур Дойль. Собака Баскервілів / Артур Конан Дойль.
Рубрики: Світова література--Методика викладання Письменники англійські, 19-20 ст. Уроки світової літератури--Розробка уроків
Дод.точки доступу: Дойль Артур Конан-письменник англійський, 19-20 ст. \про твір\
Знайти схожі
|
>4.
|
Гончарук, Людмила. Дедукцію - на урок ! [Текст] / Людмила Гончарук> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 35-37
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Жанри літератури--Детектив--Вивчення в школі Письменники американські, 19 ст.
Дод.точки доступу: По, Едгар Аллан-письменник американський 19 ст. \про нього\
Знайти схожі
|
>5.
|
Григоренко, О. П. Система уроків за романом Елеонор Портер "Полліанна" [Текст] / О. П. Григоренко> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 3. - С. 17-25 : фото. - Зміст: "Полліанна"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Письменники американські, 19 ст.
Дод.точки доступу: Портер, Елеанор (1868-1920) \про твір\
Знайти схожі
|
>6.
|
Петричко, І. З. Засудження війни у творчості О. Твардовського, М. Шолохова, Г. Белля. Система уроків [Текст] / І. З. Петричко> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 3. - С. 49-55
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Письменники російські, 20 ст. Письменники німецькі, 20 ст.
Дод.точки доступу: Твардовський, Олександр Трифонович (1910-1971) \про нього\; Шолохов, Михайло Олександровия \про нього\; Белль, Генріх \про нього\
Знайти схожі
|
>7.
|
Петричко, І. З. Система уроків з вивчення оповідання Михайла Шолохова "Доля людини" [Текст] / І. З. Петричко> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 4. - С. 54-59. - Зміст: "Доля людини"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Письменники російські, 20 ст. Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-спогад
Дод.точки доступу: Шолохов, Михайло Олександрович \про твір\
Знайти схожі
|
>8.
|
Кашуба, Євдокія. Формування загальнокультурної компетенції особистості на прикладі вивчення китайської казки "Пензлик Маляна" [Текст] / Євдокія Кашуба> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 5. - С. 24-26. - Зміст: "Пензлик Маляна"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Казки китайські
Знайти схожі
|
>9.
|
Дячок, С. О. Типи аналізу художнього твору, адаптовані до шкільної практики. Фрагменти конспектів уроків [Текст] / С. О. Дячок> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 5. - С. 39-43. - Зміст: Головні життєві цінності у казці А де Сент-Екзюпері "Маленький принц" ; Сонет №90 В. Шекспіра у порівнянні з перекладами С. Маршака та Д. Паламарчука ; Урок-позакласного читання Рей Дуглас Бредбері. "Канікули"(7 клас)
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків
Знайти схожі
|
>10.
|
Костирко, Мирослава. Справжнє обличчя війни. Уроки за оповіданням Генріха Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." [Текст] / Мирослава Костирко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 34-36. - Зміст: "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Письменники німецькі, 20 ст.
Дод.точки доступу: Белль, Генріх \про твір\
Знайти схожі
|
>11.
|
Гузь, О. О. Орієнтовне планування уроків для 5 класу [Текст] / О. О. Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 7-8. - С. 16-24. - Зміст: "Фарбований лис" ; "Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик" ; "Момотаро, або Хлопчик-Персик" ; "Пензлик Маляна" ; "Синбад-Мореплавець"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Планування уроків Уроки світової літератури--Розробка уроків Світова література--Казки--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): казка -- бесіда
Знайти схожі
|
>12.
|
Орлова, О. В. Політ над світом, політ над собою. Урок за казкою Сельми Лагерлеф "Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з дикими гусаками Швецією" [Текст] / О. В. Орлова> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 7-8. - С. 25-27. - Зміст: "Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з дикими гусаками Швецією"
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Аналіз творів Світова література--Казки--Вивчення в школі Письменники шведські, 19-20 ст. Уроки світової літератури--Розробка уроків
Дод.точки доступу: Лагерлеф, Сельма-шведська письменниця (1858-1940) \про неї\
Знайти схожі
|
>13.
|
Пастухова, А. П. Світова література -духовна скарбниця людства, її місце серед інших видів мистецтв. Роль книги в сучасному житті [Текст] / А. П. Пастухова> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 7-8. - С. 68-70
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробка уроків Мистецтво і суспільство--Книга
Знайти схожі
|
>14.
|
Юсипович, Ірина. Література-скарбниця духовних багатств людства. Уроки світової літератури. 7 клас [Текст] / Ірина Юсипович> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 7-8. - С. 37-43. - Зміст: Урок 1. Тема "Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини" ; Урок 2. "Книга найбільший скарб людства"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Книги--В житті людини
Знайти схожі
|
>15.
|
Юсипович, Ірина. Давньоруські билини. Система уроків світової літератури. 7 клас [Текст] / Ірина Юсипович> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 7-8. - С. 40-43 : мал. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Урок 1. Тема "Легендарна історія Київської Русі як сюжетна основа билин. Утілення в билинах уявлень про патріотизм, героїзм, ідеальних народних героїів ; Урок 2. Тема "Ілля Муромець - улюблений билинний богатир". Аналіз билини "Ілля Муромець і соловей-розбійник"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Давньоруські билини--Вивчення в школі--Аналіз творів Літературні герої
Дод.точки доступу: Муромець, Ілля (літературний герой) \про нього\
Знайти схожі
|
>16.
|
Юсипович, Ірина. Художня література як мистецтво слова. Система вступних уроків. 8 клас [Текст] / Ірина Юсипович> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 7-8. - С. 44-52. - Зміст: Урок 1. Тема "Художня література як мистецтво слова. Вільям Водсворт "До прекрасного" ; Урок 2. Тема "Веди - священна книга індійського народу" ; Урок 3. Тема "Коран як пам’ятка класичної арабської літератури ; Урок 4. Тема "Біблія - одна з найдавніших та найпопулярніших книг людства"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Священні книги--Народи світу Кл.слова (ненормовані): священні книги
Знайти схожі
|
>17.
|
Савенко, Наталія. Культура між двома епохами. Система уроків за темою "Із літератури європейського бароко". 9 клас [Текст] / Наталія Савенко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 7-8. - С. 55-68 : мал. - Зміст: Урок 1. Тема "Бароко як перший загальноєвропейський і художній напрям" ; Урок 2. Тема"Європейське і українське бароко ; Урок 3. Тема "Поезія бароко" ; Урок 4. Тема "Педро Кальдерон - видатний драматург і поет іспанської школи бароко. "Життя-це сон" як втілення світоглядних і художніх принципів бароко" ; Урок 5. Тема "Філософсько-моральний кофлікт драми "Життя - це сон" ; Урок 6. Тема "Причини і наслідки еволюції образу Сехизмундо" ; Життя - це сон / Педро Кальдерон.
Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробка уроків Бароко--Європейське Письменники іспанські, 17 ст.--Драматурги Літературні герої
Дод.точки доступу: Кальдерон, Педро де (іспанський письменник ; 1600-1681) \про твір\; Сехисмундо, (літературний герой_ \про нього\
Знайти схожі
|
>18.
|
Чернишенко, О. А. Філософсько-моральний конфлікт драми П. Кальдерона "Життя- це сон" [Текст] / О. А. Чернишенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 9. - С. 57-58. - Зміст: Життя -це сон / Педро Кальдерон.
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробка уроків Письменники іспанські, 17 ст.--Драматурги Кл.слова (ненормовані): мораль -- сехизмундо
Дод.точки доступу: Кальдерон, Педро (де ла Барка ; 1600-1681) \про нього\
Знайти схожі
|
>19.
|
Хмельницька , О. Влада золота та її філософія в повісті "Гобсек". Характеристика образу Гобсека . Романтичні й реалістичні тенденції в повісті [Текст] / О. Хмельницька > // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 9. - С. 59-60. - Зміст: "Гобсек"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробка уроків Письменники французькі, 19 ст. Літературні герої--Світова література
Дод.точки доступу: Бальзак Оноре-письменник французький, 19 ст. \про твір\
Знайти схожі
|
|