Пошуковий запит: <.>A=Клименко, Ж.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
|
Клименко, Ж. В. Повторювана неповторність [Текст] : організація гурткової діяльності старшокласників з урахуванням специфіки перекладної літератури / Ж.В. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 53-55. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Гурткова робота--Гуртки літературні Позашкільна і позакласна робота--ЛІТЕРАТУРНІ ГУРТКИ Переклад художній--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Сценарії--Літературні Анотація: Докладно розглянуто проблеми і завдання перекладознавства. Надано орієнтований сценарій засідання літературного гуртка.
Знайти схожі
|
>2.
|
Клименко, Ж. В. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (7 кл.) [Текст] / Ж.В.Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 17-21
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків
Знайти схожі
|
>3.
|
Клименко, Ж. В. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (7 кл.) [Текст] / Ж.В.Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 17-21 ; № 10. - С. 21-22
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків
Знайти схожі
|
>4.
|
Клименко, Ж. В. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (7 кл.) [Текст] / Ж.В.Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 17-21 ; № 10. - С. 21-22 ; № 11. - С. 44-49
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків
Знайти схожі
|
>5.
|
Клименко, Ж. В. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (7 кл.) [Текст] / Ж.В.Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 17-21 ; № 10. - С. 21-22 ; № 11. - С. 44-49 ; № 12. - С. 18-20
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків
Знайти схожі
|
>6.
|
Клименко, Ж. Порівняння оригіналу й перекладу в процесі вивчення зарубіжної літератури в старших класах [Текст] / Ж. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 6. - С. 16-20. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
Знайти схожі
|
>7.
|
Клименко, Ж. Є така країна-Грінландія [Текст] : заочна оглядова екскурсія залами Феодосійського літературно-меморіального музею О.Гріна / Ж. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 12. - С. 18-20
Рубрики: Російські письменники, 19 ст. Музеї України--Літературні--Феодосія Позанавчальна виховна робота--Форми позакласних заходів--Екскурсії
Дод.точки доступу: Грін, Олександр \про нього\; Феодосійський літературно-меморіальний музей О Гріна Знайти схожі
|
>8.
|
Клименко, Ж. В. Два портрети одного сонета [Текст] : зіставлення кількох перекладів як засіб формування об’єктивного сприйняття оригіналу / Ж.В. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 4. - С. 20-22. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Художня література--Переклади--Поезія Анотація: Одним із ефективних прийомів у викладанні зарубіжної літератури є порівняння оригіналу і перекладу художнього твору. Зокрема надзвичайно цікавим і плідним виявляєтьс зіставлення кількох перекладів одного твору.
Знайти схожі
|
>9.
|
Клименко, Ж. В. Розкриття значення перекладної літератури як важливого чинника формування української нації [Текст] / Ж.В. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 6. - С. 36-39. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Переклад художній--Український Анотація: Важливим завданням шкільного курсу "Зарубіжної літератури" є формування уявлення учнів про значення перекладницького письменства для духовного зростання українського народу. Автор накреслив основні напрямки розв’язання цього завдання.
Знайти схожі
|
>10.
|
Клименко, Ж. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору [Текст] / Ж. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 5. - С. 13-18. - Бібліогр.: 21 назв.
Рубрики: Твір--Літературний--Аналіз Етнокультура--ВИХОВАННЯ В ШКОЛІ Кл.слова (ненормовані): етнокультурні компоненти художнього твору Анотація: В статті розглядається методика викладання зарубіжной літератури. Формування уявлення учнів про національне в літературі.
Знайти схожі
|
>11.
|
Клименко, Ж. Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі [Текст] / Ж. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 11. - С. 43-45
Рубрики: Зарубіжна література--ВИКЛАДАННЯ В ШКОЛІ
Знайти схожі
|
>12.
|
Клименко, Ж. Заради пізнання світу і себе у цьому світі... : Компаративний підхід до викладання літератури в школі [Текст] / Жанна Клименко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 47-52. - Бібліогр.: 9 назв. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Література українська--Методика--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): розділи сучасної літературної компаративістики -- принципи компаративістики -- прийом порівняння -- елементи компаративного аналізу -- провідні види робіт -- типи екранізацій -- теорія перекладу Анотація: У статті обгрунтовано принципи використання елементів компаративістики на уроках літератури в школі. Підкреслено, що мета компаративного підходу до викладання вбачається у формуванні уявлення учнів про світову літературу як систему національних літератур, у вихованні національно свідомої особистості з планетарним мисленням. Результативність даного методу значною мірою залежить від адекватного методичного забезпечення, правильного вибору методів, прийомів, видів та форм навчальної діяльності.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>13.
|
Клименко, Ж. Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивчення світової літератури [Текст] / Ж. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Компаративістика--Літературна Компетентність--Учні--Компаративістська Світова література--Методика викладання Анотація: У статті розглядаються проблеми компаративного вивчення світової літератури в школі.
Знайти схожі
|
|