Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Клименко, Ж.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Клименко, Ж. В.
    Повторювана неповторність [Текст] : організація гурткової діяльності старшокласників з урахуванням специфіки перекладної літератури / Ж.В. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 53-55. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Гурткова робота--Гуртки літературні
   Позашкільна і позакласна робота--ЛІТЕРАТУРНІ ГУРТКИ

   Переклад художній--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

   Сценарії--Літературні

Анотація: Докладно розглянуто проблеми і завдання перекладознавства. Надано орієнтований сценарій засідання літературного гуртка.


Знайти схожі

2.


    Клименко, Ж. В.
    Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (7 кл.) [Текст] / Ж.В.Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 17-21
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків


Знайти схожі

3.


    Клименко, Ж. В.
    Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (7 кл.) [Текст] / Ж.В.Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 17-21 ; № 10. - С. 21-22
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків



Знайти схожі

4.


    Клименко, Ж. В.
    Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (7 кл.) [Текст] / Ж.В.Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 17-21 ; № 10. - С. 21-22 ; № 11. - С. 44-49
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків




Знайти схожі

5.


    Клименко, Ж. В.
    Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (7 кл.) [Текст] / Ж.В.Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 17-21 ; № 10. - С. 21-22 ; № 11. - С. 44-49 ; № 12. - С. 18-20
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків





Знайти схожі

6.


    Клименко, Ж.
    Порівняння оригіналу й перекладу в процесі вивчення зарубіжної літератури в старших класах [Текст] / Ж. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 6. - С. 16-20. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання


Знайти схожі

7.


    Клименко, Ж.
    Є така країна-Грінландія [Текст] : заочна оглядова екскурсія залами Феодосійського літературно-меморіального музею О.Гріна / Ж. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 12. - С. 18-20
Рубрики: Російські письменники, 19 ст.
   Музеї України--Літературні--Феодосія

   Позанавчальна виховна робота--Форми позакласних заходів--Екскурсії



Дод.точки доступу:
Грін, Олександр \про нього\; Феодосійський літературно-меморіальний музей О Гріна

Знайти схожі

8.


    Клименко, Ж. В.
    Два портрети одного сонета [Текст] : зіставлення кількох перекладів як засіб формування об’єктивного сприйняття оригіналу / Ж.В. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 4. - С. 20-22. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Художня література--Переклади--Поезія

Анотація: Одним із ефективних прийомів у викладанні зарубіжної літератури є порівняння оригіналу і перекладу художнього твору. Зокрема надзвичайно цікавим і плідним виявляєтьс зіставлення кількох перекладів одного твору.


Знайти схожі

9.


    Клименко, Ж. В.
    Розкриття значення перекладної літератури як важливого чинника формування української нації [Текст] / Ж.В. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 6. - С. 36-39. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Переклад художній--Український
Анотація: Важливим завданням шкільного курсу "Зарубіжної літератури" є формування уявлення учнів про значення перекладницького письменства для духовного зростання українського народу. Автор накреслив основні напрямки розв’язання цього завдання.


Знайти схожі

10.


    Клименко, Ж.
    Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору [Текст] / Ж. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 5. - С. 13-18. - Бібліогр.: 21 назв.
Рубрики: Твір--Літературний--Аналіз
   Етнокультура--ВИХОВАННЯ В ШКОЛІ

Кл.слова (ненормовані):
етнокультурні компоненти художнього твору
Анотація: В статті розглядається методика викладання зарубіжной літератури. Формування уявлення учнів про національне в літературі.


Знайти схожі

11.


    Клименко, Ж.
    Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі [Текст] / Ж. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2006. - № 11. - С. 43-45
Рубрики: Зарубіжна література--ВИКЛАДАННЯ В ШКОЛІ


Знайти схожі

12.


    Клименко, Ж.
    Заради пізнання світу і себе у цьому світі... : Компаративний підхід до викладання літератури в школі [Текст] / Жанна Клименко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 47-52. - Бібліогр.: 9 назв. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
розділи сучасної літературної компаративістики -- принципи компаративістики -- прийом порівняння -- елементи компаративного аналізу -- провідні види робіт -- типи екранізацій -- теорія перекладу
Анотація: У статті обгрунтовано принципи використання елементів компаративістики на уроках літератури в школі. Підкреслено, що мета компаративного підходу до викладання вбачається у формуванні уявлення учнів про світову літературу як систему національних літератур, у вихованні національно свідомої особистості з планетарним мисленням. Результативність даного методу значною мірою залежить від адекватного методичного забезпечення, правильного вибору методів, прийомів, видів та форм навчальної діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


    Клименко, Ж.
    Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивчення світової літератури [Текст] / Ж. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Компаративістика--Літературна
   Компетентність--Учні--Компаративістська

   Світова література--Методика викладання

Анотація: У статті розглядаються проблеми компаративного вивчення світової літератури в школі.


Знайти схожі