Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:БД Авторефератів (2)Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кравченко, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кравченко, Юрій.
    Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко // Освіта і управління. - 2012. - № 1. - С. 42-46. - Библиогр.: с. 46 (8 назв.)
Рубрики: Навчально-виховне середовище
   Міжпредметна інтеграція

   Навчальний проект--Українознавчий аспект

Анотація: У статті розглянуто шляхи впровадження діяльнісного українознавчого підходу до викладання шкільного курсу природничо-математичних дисциплін. Автор акцентує увагу на прикладному характері українознавства, пропонує систему інтегративного його використання з метою створення єдиного навчально-виховного середовища, у якому дитина формується й розвивається як невід'ємна частина української нації.


Знайти схожі

2.


    Кравченко, Юрій.
    Митниця на службі державі [Текст] / Ю. Кравченко // Політика і час. - 1995. - № 6. - С. 9-12
Рубрики: Митна служба України--Задачі


Знайти схожі

3.


    Кравченко, Юрій.
    Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання / Ю. Кравченко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 4/5. - С. 76-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дистанційне навчання
   Педтехнології--Дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- система дистанційного навчання -- інформаційний ресурс
Анотація: Автор доводить, що розвиток дистанційного навчання є об’єктивною тенденцією впровадження інформаційних технологій в усі сфери людської діяльності. Запропонована нова концепція найбільш повного використання інформаційного ресурсу у системі дистанційного навчання, заснована на ідеї структурування знань, з урахуванням того, що знання, на відміну від даних, самі породжують знання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі