Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Литовченко, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Литовченко, Світлана.
    Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 1. - С. 78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з вадами слуху
   Освіта--Інклюзивна

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби, , , , -- навчально-реабілітаційний центр -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта -- порушення слуха
Анотація: Здійснено аналіз поступу спеціальної освіти у контексті обрання Україною стратегічного курсу на інтеграцію в міжнародне співтовариство. Узагальнено сучасні форми організації освіти дітей із особливими потребами на сучасному етапі. Висвітлено особливості діяльності навчально-реабілітаційного центру як інноваційного, нового типу навчального закладу. Зазначено напрями розвитку діяльності навчально-реабілітаційного центру відповідно до чинного нормативного забезпечення. Виділено специфічні напрями роботи сучасних навчально-реабілітаційних центрів, які потребують додаткового обґрунтування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Литовченко, Світлана.
    Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 3. - С. 79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- навчально-реабілітаційний центр -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта -- порушення слуху
Анотація: Обгрунтовано особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах реформування української освіти. На основі аналізу педагогічної практики, залежно від особливостей орагнізації роботи, виділено специфічні напрями та додаткові функції навчально-реабілітаційних центрів. Розроблено рекомендації щодо удосконалення організації навчально-реабілітаційного процесу центрів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Литовченко, Світлана.
    Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - № 4. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Психолого-медико-педагогічні консультації
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивно-ресурсний центр -- ІРЦ -- комплексна оцінка розвитку -- висновок ІРЦ
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, представлено основні напрями роботи фахівців у межах діяльності Інклюзивно-ресурсних центрів, з огляду на їх інноваційність для України. З практичного досвіду запропоновано апробовані рекомендації узагальнення результатів оцінювання та підготовки висновку, що сприятиме ефективній організації роботи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Литовченко, Світлана.
    Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - № 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Сурдопедагогіка
Кл.слова (ненормовані):
діти -- порушення слуху -- особливі освітні потреби -- навчання -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр
Анотація: У статті представлено сучасні підходи до організації навчання та супроводу дітей з порушеннями слуху у контексті соціальної моделі сприймання особливих освітніх потреб, уточнено тлумачення базових понять ("порушення слуху", "особливі освітні потреби", "корекційно-розвивальний супровід дітей з порушеннями слуху"). З огляду на новизну, проблема визначення потреб є актуальною у контексті діяльності інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ), організації освітнього середовища. Презентовано рекомендації до визначення труднощів й потреб дитини та оформлення висновку ІРЦ в системі автоматизації роботи інклюзивно ресурсних центрів (АС "ІРЦ").

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі