Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=порушення слуху<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Гончаренко, А.
    Щоб дитина заговорила [Текст] / А. Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2005. - № 3. - С. 10-12.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Семінари
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- розвиток мовлення -- малюк -- порушення слуху -- алалія -- аутизм
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Анотація: Розвиток комунікативно-мовленевих здібностей дитини. Вчимо спостерігати, творчо мислити, слухати людей

Є примірники у відділах:
(27.04.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Федоренко, Оксана.
    Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху / О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 2. - С. 26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з вадами слуху
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- спеціальна освіта -- особливі освітні потреби -- порушення слуху -- розвиток слухового сприймання
Анотація: Узагальнено особливості сучасного освітнього простору для осіб із порушеннями слуху. Зазначено особливості класичних корекційних програм з розвитку слухового сприймання та формування вимови для учнів із порушеннями слуху. Запропоновано авторське бачення для реалізації ефективної педагогічної діяльності з розвитку слухового сприймання та формування вимови в умовах варіативності освітніх маршрутів учнів з порушеннями слуху.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Литовченко, Світлана.
    Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 3. - С. 79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- навчально-реабілітаційний центр -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта -- порушення слуху
Анотація: Обгрунтовано особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах реформування української освіти. На основі аналізу педагогічної практики, залежно від особливостей орагнізації роботи, виділено специфічні напрями та додаткові функції навчально-реабілітаційних центрів. Розроблено рекомендації щодо удосконалення організації навчально-реабілітаційного процесу центрів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Литовченко, Світлана.
    Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - № 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Сурдопедагогіка
Кл.слова (ненормовані):
діти -- порушення слуху -- особливі освітні потреби -- навчання -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр
Анотація: У статті представлено сучасні підходи до організації навчання та супроводу дітей з порушеннями слуху у контексті соціальної моделі сприймання особливих освітніх потреб, уточнено тлумачення базових понять ("порушення слуху", "особливі освітні потреби", "корекційно-розвивальний супровід дітей з порушеннями слуху"). З огляду на новизну, проблема визначення потреб є актуальною у контексті діяльності інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ), організації освітнього середовища. Презентовано рекомендації до визначення труднощів й потреб дитини та оформлення висновку ІРЦ в системі автоматизації роботи інклюзивно ресурсних центрів (АС "ІРЦ").

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі