Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Нищета, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Нищета, В.
    Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті [Текст] / В. Нищета // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 1. - С. 17-20.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
   Література українська--Методика

Кл.слова (ненормовані):
Інноваційна культура -- Трансформаційні процеси -- Життєва компетентність -- Методичний комплекс -- Проекти з літератури
Анотація: Стаття допоможе у навчально-виховній діяльності, докладаючи зусиль щодо формування в старшокласників заздалегідь визначених рис, якостей,здібностей, компетентностей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Нищета, В.
    Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі [Текст] / Володимир Нищета // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 16-20.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
шкільна риторична освіта -- принципи шкільної риторики -- риторична компетентність
Анотація: У статті окреслено низку специфічних принципів шкільної риторики, цілеспрямована реалізація яких в поєднанні із загальнодидактичними та методичними (частково дидактичними) принципами стане запорукою формування риторичної компетентності школярів. У дослідженні також проілюстровано комплексну (дидактичну, діалектичну, стнергетичну, когерентну) взаємодію принципів вивчення риторики в загальноосвітній школі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Нищета, В.
    Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність [Текст] : програма дослідно-експериментального навчання української мови / Володимир Нищета // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 66-73. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Риторика--Методика
   Українська мова--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
мета дослідно-експериментального навчання -- проблемний проектний та риторичний підходи -- принципи шкільної риторики -- етапи навчання -- програма навчання -- 5-9 класи -- мовленнєва змістова лінія
Анотація: Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання, принципи шкільної риторики. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі