Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Романишина, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Романишина, Н.
    Поглиблене вивчення літератури в генологічному аспекті [Текст] : на прикладі думи-казки С. Васильченка "Ось та Ась" / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 6(червень). - С. 10. - Бібліогр.: с. 13
Рубрики: Українська література--Васильченко Степан Васильович (1879-1932 рр.)
   Письменники українські--Васильченко Степан Васильович (1879-1932 рр.)

   Літературні казки--Васильченко Степан Васильович (1879-1932 рр.)

   Уроки--Українська література--Васильченко Степан Васильович (1879-1932 рр.)

Анотація: Методика проведення уроку

Є примірники у відділах:
(07.08.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Романишина, Н.
    Дудареска як сатирико-гумористична жанрова форма(до проблеми вивчення творчості Євгена Дударя у 8 класі) [Текст] / Н. Романишина // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 36-39. - Бібліогр.: 16назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Дудар Є.
Кл.слова (ненормовані):
гуморист -- сміх -- сатиричне зображення -- гротеск -- дудареска
Анотація: Розробка уроку по творчості Євгена Дударя у 8 класі


Знайти схожі

3.


    Романишина, Н.
    Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми [Текст] : на прикладі новели В. Винниченка "Момент" / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література, 20 ст.
   Новели--Українська література, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Методичні рекомендації з проведення уроку


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Романишина, Н.
    Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії [Текст] / Н. Романишина // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 42-45. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Довженко О.
Кл.слова (ненормовані):
Публічний дискурс -- мала проза -- інструктивність -- індивідуальна філософська концепція буття
Анотація: В статті представлено зразок науково-методичного міні-модуля до теми О. Довженка на спецсемінарах.


Дод.точки доступу:
Довженко, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Романишина, Н. І.
    Організація аналітичної роботи над недослідженим текстом репресованого автора [Текст] : на прикладі оповідання Л. Старицької-Черняхівської "Каїн та Авель" / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 6. - С. 13-18 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література, 19-20 ст.
   Літературні оповідання--Українська література--Методика викладання, 19-20 ст.

Анотація: На прикладі тексту Л. Старицької-Черняхівської "Каїн та Авель" автор статті простежує методику, форми, методи, прийоми вивчення повернених в український літературний процес імен


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила Михайлівна (1863-1941) \о произв.\
Є примірники у відділах:
(12.07.2010р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Романишина, Н.
    Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей [Текст] / Н. Романишина // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії--Данило Мордовець
Кл.слова (ненормовані):
проблематика -- творчий метод -- генеологічний принцип -- зміст -- критичний аналіз
Анотація: У статті висвітлюються особливості вивчення оповідань Данила Мордовця, творчість якого в історії української літератури є ще недослідженою. Звертається увага на різноманітність жанрів його творчості, визначення жанрово-структурної своєрідності тексту на основі певного стану його змісту, розбудову технології за генологічним принципом; виокреслено риси жанро-стильової еволюції в художній прозі Д. Мордовця.


Дод.точки доступу:
Мордовець, Данило
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Романишина, Н.
    Методичний аспект вивчення творчості письменника, відомого одночасно як драматург і прозаїк [Текст] / Наталія Романишина // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 7. - С. 31-35. - Бібліогр.: 13назв. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література--Теорія--жанри літератури
   Літературознавство--Праця письменника--Творчий процес

Кл.слова (ненормовані):
прозаїк -- драматург -- цілісні художні твори -- роди літератури -- контамінація компонентів структури різних жанрів
Анотація: У статті йдеться про те, що майбутні філологи мають навчатися на високому рівні утруднення; аналізувати цілісні художні твори; досліджувати такі глибинні зв'язки, як взаємопроникнення родів літератури, контамінація компонентів структури різних жанрів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Романишина, Н. І.
    Організація аналітичної роботи над недослідженим текстом репресованого автора / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журнал. - 2010. - № 10. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19-20 ст.
   Літературні оповідання--Українська література--Методика викладання, 19-20 ст.

   Письменники українські--Старицька-Черняхівська Людмила Михайлівна (1863-1941 рр.)

   Уроки--Українська література, 19-20 ст.

Анотація: Автор розвідки робить спробу простежити методику, форми, методи, прийоми вивчення повернених в український літературний процес імен на прикладі оповідання Л. Старицької-Черняхівської "Каїн та Авель"


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила Михайлівна (1863-1941) \о произв.\
Є примірники у відділах:
(13.12.2010р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Романишина, Н.
    Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики [Текст] / Наталка Романишина // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 45-49. - Бібліогр.: 9назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Української література--Малицька К.
Кл.слова (ненормовані):
християнська легенда -- казка -- апокриф -- святкове оповідання
Анотація: Автор умотивовує доцільність вивчення християнських легенд К. Малицької на спецпрактикумі з генеології; порушує проблему створення методичної системи художнього аналізу української різдвяної малої прози як цілісної жанрової традиції.


Дод.точки доступу:
Малицька, К. \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Романишина, Н. І.
    Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета [Текст] / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 4. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19-20 ст.
   Літературні оповідання--Українська література--Методика викладання, 19-20 ст.

   Письменники українські діаспори--Персоналії, 19-20 ст.

   Уроки--Українська література, 19-20 ст.

   Літературні персонажі--Літературні оповідання--Українська література, 19-20 ст.

Анотація: Автор пропонує методику теоретичного обґрунтування терміну "оповідання-портрет", обравши малу прозу В. Винниченка прикладом для визначення і застосування поняття


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о произв.\
Є примірники у відділах:
(22.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Романишина, Н. І.
    Баладні оповідання "Максим Гримач" Марка Вовчка та "Гордовита пара" П. Куліша: аналіз в аспекті компаративної генології [Текст] / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 5. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Літературні оповідання--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: Автор пропонує методичні рекомендації, як класифікувати та вивчати оповідання-баладу, на основі компаративної методології доводить, що літературна форма творів "Максим Гримач" Марка Вовчка та "Гордовита пара" П. Куліша відповідає цьому жанровому інваріанту оповідання, водночас відрізняється індивідуально-авторськими видозмінами


Дод.точки доступу:
Вовчок, Марко (1833-1907) \о произв.\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (1819-1897) \о произв.\
Є примірники у відділах:
(22.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Романишина, Н. І.
    Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза : за "Книгою веселих порад" / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20-21 ст.
   Гумор і сатира--Українська література--Методика викладання, 20-21 ст.

   Фейлетони--Українська література--Методика викладання, 20-21 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20-21 ст.

   Уроки--Українська література, 20-21 ст.

Анотація: Автор обґрунтовує необхідність вивчення творчості О. Чорногуза в університетах педагогічного спрямування з метою розширити можливості майбутніх учителів-словесників осмислювати природу комічного; виявляти його як складову художнього методу митця, досліджувати жанрово-стилістичні особливості творів письменників-гумористів; обирати та застосовувати форми, прийоми, методи шкільного аналізу "веселих порад"


Дод.точки доступу:
Чорногуз, Олег Федорович (р. н. 1936) \о произв.\; написано про Вінниччину, але автор не з Вінниччини
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Романишина, Н. І.
    Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Автобіографічна проза українська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
автобіографічне оповідання -- системне вивчення -- концептуальні основи аналізу -- відповідність методологічним настановам
Анотація: Автор вмотивовує необхідність уточнення змісту й обсягу генологічної модифікації "автобіографічне оповідання"; звертає увагу на пов'язані з його осмисленням труднощі та протиріччя; розмірковує, як організувати роботу на рівні фахової підготовки студентів-гуманітаріїв в цілому, щоб їх звернення до автобіографічних творів мало не епізодичний, а системний характер.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Романишина, Н. І.
    Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Автобіографічна проза українська--Методика викладання
Анотація: Запропоновані автором проблемні питання і завдання допоможуть студентам-філологам конкретизувати й уточнити визначення "автобіографічне оповідання", спонукатимуть до самостійного пошуку відсутньої в підручниках інформації, сприятимуть удосконаленню навичок практичної дослідницької роботи, вмінь робити узагальнення теоретичного характеру

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Романишина, Н. І.
    Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 58-61 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Новели--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Анотація: Актуальність дослідження обумовлена необхідністю подолання упереджено-стереотипного погляду літературознавців і методистів на новелістику О. Довженка як щось "другорядне". Стаття є спробою науково-методичного забезпечення міні-модуля "Епічне осмислення війни О. Довженка" (в аспектах коригування робочої програми навчальної дисципліни, моделювання розширеної опорної схеми лекційного і практичного заняття, структурування за рівнем складності навчальних завдань і т. ін.) на основі теоретико-літературної рефлексії


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Романишина, Н. І.
    Засадничі принципи організації процесц вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 11. - С. 42-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19-20 ст.
   Літературні оповідання--Українська література--Літературна критика, 19-20 ст.

   Літературні казки--Українська література--Літературна критика, 19-20 ст.

   Нарис--Українська література--Літературна критика, 19-20 ст.

Анотація: Автор долучається до розробки методистами науково обґрунтованої системи вивчення історичної белетристики, зокрема пропонує шляхи осмислення визначених університетськими програмами історичних оповідань, новел, казок, белетризованих нарисів тощо з погляду історичної прози як цілісної жанрової системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Романишина, Н. І.
    Методичні моделі аналізу окремих типів художньої структури історичного оповідання / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Літературні оповідання--Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Мала проза -- Художня структура -- Типи історичного жанру -- Стиль історизму
Анотація: Автор пропонує рекомендаціїї, як аналізувати визначені для текстуального вивчення університетськими програмами художні твори малих форм історияної тематики; самостійно винаходити генологічні відповідники у літературному матеріалі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Романишина, Н. І.
    Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 4. - С. 45-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературні оповідання--Методика написання
   Фантастичні романи--Методика написання

Кл.слова (ненормовані):
Письменницька компетентність -- Мистецька реалізація
Анотація: Автор долучається до розробки методистами науково обґрунтованої системи формування у студента педвузу професійно-творчих здібностей; зокрема умінь створювати текст за законами белетристичного жанру — фантастичного оповідання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Романишина, Н.
    Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики [Текст] / Наталія Романишина // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 51-55. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Вавчення та викладання у вузі--Проза
Кл.слова (ненормовані):
історична тема -- художня мала проза -- жанрові модифікації -- тип структури
Анотація: Автор порушує проблему впливу на спосіб організації уроку предмета вивчення (художня мала проза історичної тематики); обгрунтовує систему літературознавчої роботи як варіант підняти рівень художнього аналізу до вимог вищої школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Романишина, Н. І.
    Переваги системного методу вивчення української художньої малої прози студентами філологічних спеціальностей ВНЗ / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 2. - С. 40–44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Українська література--Методика викладання

   Епос (літ.)--Вивчення

Анотація: Автор обґрунтовує хибність універсальної методичної моделі вивчення епосу на родовій основі, яку рекомендовано поширювати на всі його структурні форми; пропонує орієнтовну схему аналізу української новелістики, врахувавши особливості поетики жанрової системи «мала художня проза».


Знайти схожі