Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Філологічна освіта -- Педагогічні навчальні заклади -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.


    Бабійчук, Т.
    Відеофрагмент (міні-екранізація) як результат літературного проекту [] / Т. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 11. - С. 19-20. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
Анотація: Метод літературних проектів передбачає групову діяльність студентів під керівництвом викладача (викладач у ролі консультанта). Послідовність роботи. Орієнтований хід виконання дослідно-пошукової частини творчого літературного проекту. Текст відеофрагмента створеного на матеріалі новели Миколи Хвильового "Мати"


Знайти схожі

2.


    Халін, В.
    Психолого-педагогічні аспекти сприймання творів художньої літератури [] : фахові проблеми / В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 11. - С. 17-19. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
Анотація: Процес художнього сприймання належить до найскладніших духовних процесів у житті людини. У цьому плані автор зупиняється на особливостях різних текстів з погляду їх лінгвістичного аналізу


Знайти схожі

3.


    Семеног, О.
    Взаємозв'язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників [] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна

Анотація: Мета пропонованої статті - розглянути питання взаємозв'язку педагогічних і навчальних практик як невід'ємних складових в удосконаленні професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури


Знайти схожі

4.


    Дятленко, Т.
    Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Т. Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 7/8(липень-серпень). - С. 29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: Педагогічна практика є невід'ємною складовою процесу професійної підготовки. Як важливий етап професійного становлення вчителя-словесника, вона проходить в умовах, максимально наближених до професійної діяльності педагога. Мета педагогічної практики - виробити у студентів уміння й навички, необхідні в майбутній педагогічній діяльності, закріпити теоретичні знання, застосувати їх у педагогічній практиці

Є примірники у відділах:
(05.09.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Семеног, Олена.
    Реалії та перспективи формування культуромовної особистості вчителя [Текст] : на матеріалі дослідницького пошуку наукової лабораторії університету / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 9(вересень). - С. 31 : портр.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

   Вчителі--Підвищення кваліфікації

Анотація: Нудьгуючий, втомлений і далеко не україномовний учень та спустошений від відчайдушного ентузіазму і сухих цифр шкільних показників, "хуртовини" всіляких розпоряджень і звітів учитель, ще доволі часто своєрідний іноземець серед російськомовного (навіть шкільного!) оточення, неспроможний відповісти молодому прагматичному поколінню, чому "з державною мовою в Україні людина ховається, наче злодій" (І. Дзюба), - такі реалії сьогодення

Є примірники у відділах:
(18.10.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Паламар, Лариса.
    Формування мовної особистості у вищих навчальних закладах України [Текст] / Л. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 9(вересень). - С. 35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: Мовна особистість - це індивід зі своєрідними здібностями до вивчення мови. Це не лише комплекс здібностей людини до певної мовної діяльності, а й темперамент, почуття та ін. Мовна особистість включає і риси національного характеру

Є примірники у відділах:
(18.10.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Герман, В.
    Спецкурс "Академічна риторика" в системі фахової підготовки вчителя-філолога [Текст] / В. Герман // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 10. - С. 49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічне мовлення--Програми
   Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна

   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: Програма спецкурсу для студентів філологічних (гуманітарних) факультетів

Є примірники у відділах:
(06.11.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Базиль, Людмила.
    Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника / Л. Базиль // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - № 12. - С. 34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: В межах статті розглянуто особливості організації проходження етнографічної практики студентами філологічного факультету педагогічного університету: визначено мету, завдання, вимоги етнографічної практики; охарактеризовано своєрідність її етапів; з'ясовано роль практики у фаховій підготовці майбутніх педагогів-філологів

Є примірники у відділах:
(16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Семеног, Олена.
    Комп'ютерний навчальний комплекс у мовно-професійній підготовці / О. Семеног, А. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 44 : іл.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: У формування культуромовної особистості майбутнього вчителя, зокрема вчителя української мови і літератури, важливу роль відіграють інформаційні технології як засіб підвищення ефективності навчальних курсів, проведення наукових досліджень, практичної діяльності. Оволодіння студентами основами інформаційно-комунікативних технологій і методикою їх використання забезпечує індивідуально-орієнтований підхід, сприяє вираженій мотивації до конструювання нових моделей навчальної діяльності


Дод.точки доступу:
Семеног, Андрій
Є примірники у відділах:
(16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Земка, О.
    Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-філологів / О. Земка // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: У статті проаналізовано мету, зміст та види пошукових завдань спецкурсу "Науково-дослідна робота студентів-філологів" у контексті формування дослідницьких умінь майбутніх учителів української мови і літератури

Є примірники у відділах:
(16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Ситченко, Анатолій.
    Наша вись - наука, навчання, виховання [Текст] / А. Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 19 : іл.
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна

Анотація: До 75-річчя факультету філології та журналістики Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського

Є примірники у відділах:
(25.05.2009р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Дорош, Галина Олексіївна.
    Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури [Текст] / Г. О. Дорош // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 12. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна

Анотація: У статті розглядаються особливості, характер художнього сприймання драматичних творів. Представлено теоретично обґрунтовану систему формування художнього сприймання драматичного твору майбутніми учителями під час вивчення української літератури


Знайти схожі

13.


    Клейменова, Т. В.
    Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія української літератури / Т. В. Клейменова // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 2. - С. 46-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія української літератури". У ході роботи над публікацією нами було передбачено розв'язання таких завдань: з'ясувати значення поняття "національно-мовна особистість", визначити відповідні ефективні методи, прийоми та види роботи з української мови та літератури на практичних заняттях із вищезазначеної навчальної дисципліни


Знайти схожі

14.


    Бабійчук, Т. В.
    Відеофрагменти за художніми творами на заняттях української мови за професійним спрямуванням [Текст] : дошкільне виховання / Т. В. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 3. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
Анотація: Методичні рекомендації з вивчення теми студентами - майбутніми вихователями. На прикладі заняття "Етика ділового мовлення"


Знайти схожі

15.


    Семеног, О. М.
    Мовнокомунікативна особистість студента-філолога у сучасній освітній парадигмі / О. М. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журнал. - 2010. - № 10. - С. 43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
Анотація: В освітянських колах філолога почесно величають носієм гуманітарної культури, менеджером, психологом, знавцем лінгвістичних законів і літературних тонкощів, майстром живого слова, виразного читання, ритором. Чи дійсно це так? Якого філолога-дослідника, редактора, вчителя, викладача потребує ринок праці, чи є соціальне замовлення, чи реалізуються засобами філології, мови, літератури потреби особистості в розвитку і саморозвитку? Над цими питаннями розмірковує автор статті

Є примірники у відділах:
(13.12.2010р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Жила, С. О.
    Творчі підходи до роботи над заголовком художнього твору / С. О. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
Кл.слова (ненормовані):
заголовок -- підзаголовок -- творчість
Анотація: У статті досліджуються особливості підготовки студентів до роботи над заголовком художнього твору


Знайти схожі

17.


    Семеног, О. М.
    Ціннісні пріорітети фахової практики у вищій школі / О. М. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна

Анотація: У статті окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномену. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі є формування Людини, Особистості, Індивідуальності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Романишина, Н. І.
    Переваги системного методу вивчення української художньої малої прози студентами філологічних спеціальностей ВНЗ / Н. І. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 2. - С. 40–44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
   Українська література--Методика викладання

   Епос (літ.)--Вивчення

Анотація: Автор обґрунтовує хибність універсальної методичної моделі вивчення епосу на родовій основі, яку рекомендовано поширювати на всі його структурні форми; пропонує орієнтовну схему аналізу української новелістики, врахувавши особливості поетики жанрової системи «мала художня проза».


Знайти схожі