Пошуковий запит: <.>S=Філологічна освіта -- Педагогічні навчальні заклади -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
|
Бабійчук, Т. Відеофрагмент (міні-екранізація) як результат літературного проекту [] / Т. Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 11. - С. 19-20. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: Метод літературних проектів передбачає групову діяльність студентів під керівництвом викладача (викладач у ролі консультанта). Послідовність роботи. Орієнтований хід виконання дослідно-пошукової частини творчого літературного проекту. Текст відеофрагмента створеного на матеріалі новели Миколи Хвильового "Мати"
Знайти схожі
|
>2.
|
Халін, В. Психолого-педагогічні аспекти сприймання творів художньої літератури [] : фахові проблеми / В. Халін> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 11. - С. 17-19. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: Процес художнього сприймання належить до найскладніших духовних процесів у житті людини. У цьому плані автор зупиняється на особливостях різних текстів з погляду їх лінгвістичного аналізу
Знайти схожі
|
>3.
|
Семеног, О. Взаємозв'язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників [] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: Мета пропонованої статті - розглянути питання взаємозв'язку педагогічних і навчальних практик як невід'ємних складових в удосконаленні професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури
Знайти схожі
|
>4.
|
Дятленко, Т. Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 7/8(липень-серпень). - С. 29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Педагогічна практика є невід'ємною складовою процесу професійної підготовки. Як важливий етап професійного становлення вчителя-словесника, вона проходить в умовах, максимально наближених до професійної діяльності педагога. Мета педагогічної практики - виробити у студентів уміння й навички, необхідні в майбутній педагогічній діяльності, закріпити теоретичні знання, застосувати їх у педагогічній практиці
Є примірники у відділах: (05.09.2008р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Семеног, Олена. Реалії та перспективи формування культуромовної особистості вчителя [Текст] : на матеріалі дослідницького пошуку наукової лабораторії університету / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 9(вересень). - С. 31 : портр.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Вчителі--Підвищення кваліфікації Анотація: Нудьгуючий, втомлений і далеко не україномовний учень та спустошений від відчайдушного ентузіазму і сухих цифр шкільних показників, "хуртовини" всіляких розпоряджень і звітів учитель, ще доволі часто своєрідний іноземець серед російськомовного (навіть шкільного!) оточення, неспроможний відповісти молодому прагматичному поколінню, чому "з державною мовою в Україні людина ховається, наче злодій" (І. Дзюба), - такі реалії сьогодення
Є примірники у відділах: (18.10.2008р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Паламар, Лариса. Формування мовної особистості у вищих навчальних закладах України [Текст] / Л. Паламар> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 9(вересень). - С. 35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Мовна особистість - це індивід зі своєрідними здібностями до вивчення мови. Це не лише комплекс здібностей людини до певної мовної діяльності, а й темперамент, почуття та ін. Мовна особистість включає і риси національного характеру
Є примірники у відділах: (18.10.2008р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Герман, В. Спецкурс "Академічна риторика" в системі фахової підготовки вчителя-філолога [Текст] / В. Герман> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 10. - С. 49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічне мовлення--Програми Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Програма спецкурсу для студентів філологічних (гуманітарних) факультетів
Є примірники у відділах: (06.11.2008р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Базиль, Людмила. Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника / Л. Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - № 12. - С. 34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: В межах статті розглянуто особливості організації проходження етнографічної практики студентами філологічного факультету педагогічного університету: визначено мету, завдання, вимоги етнографічної практики; охарактеризовано своєрідність її етапів; з'ясовано роль практики у фаховій підготовці майбутніх педагогів-філологів
Є примірники у відділах: (16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
|
Семеног, Олена. Комп'ютерний навчальний комплекс у мовно-професійній підготовці / О. Семеног, А. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 44 : іл.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: У формування культуромовної особистості майбутнього вчителя, зокрема вчителя української мови і літератури, важливу роль відіграють інформаційні технології як засіб підвищення ефективності навчальних курсів, проведення наукових досліджень, практичної діяльності. Оволодіння студентами основами інформаційно-комунікативних технологій і методикою їх використання забезпечує індивідуально-орієнтований підхід, сприяє вираженій мотивації до конструювання нових моделей навчальної діяльності
Дод.точки доступу: Семеног, Андрій Є примірники у відділах: (16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Земка, О. Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-філологів / О. Земка> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: У статті проаналізовано мету, зміст та види пошукових завдань спецкурсу "Науково-дослідна робота студентів-філологів" у контексті формування дослідницьких умінь майбутніх учителів української мови і літератури
Є примірники у відділах: (16.02.2009р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
|
Ситченко, Анатолій. Наша вись - наука, навчання, виховання [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 19 : іл.
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: До 75-річчя факультету філології та журналістики Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського
Є примірники у відділах: (25.05.2009р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
|
Дорош, Галина Олексіївна. Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури [Текст] / Г. О. Дорош> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 12. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: У статті розглядаються особливості, характер художнього сприймання драматичних творів. Представлено теоретично обґрунтовану систему формування художнього сприймання драматичного твору майбутніми учителями під час вивчення української літератури
Знайти схожі
|
>13.
|
Клейменова, Т. В. Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія української літератури / Т. В. Клейменова> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 2. - С. 46-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія української літератури". У ході роботи над публікацією нами було передбачено розв'язання таких завдань: з'ясувати значення поняття "національно-мовна особистість", визначити відповідні ефективні методи, прийоми та види роботи з української мови та літератури на практичних заняттях із вищезазначеної навчальної дисципліни
Знайти схожі
|
>14.
|
Бабійчук, Т. В. Відеофрагменти за художніми творами на заняттях української мови за професійним спрямуванням [Текст] : дошкільне виховання / Т. В. Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 3. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: Методичні рекомендації з вивчення теми студентами - майбутніми вихователями. На прикладі заняття "Етика ділового мовлення"
Знайти схожі
|
>15.
|
Семеног, О. М. Мовнокомунікативна особистість студента-філолога у сучасній освітній парадигмі / О. М. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : наук.-метод. журнал. - 2010. - № 10. - С. 43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: В освітянських колах філолога почесно величають носієм гуманітарної культури, менеджером, психологом, знавцем лінгвістичних законів і літературних тонкощів, майстром живого слова, виразного читання, ритором. Чи дійсно це так? Якого філолога-дослідника, редактора, вчителя, викладача потребує ринок праці, чи є соціальне замовлення, чи реалізуються засобами філології, мови, літератури потреби особистості в розвитку і саморозвитку? Над цими питаннями розмірковує автор статті
Є примірники у відділах: (13.12.2010р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
|
Жила, С. О. Творчі підходи до роботи над заголовком художнього твору / С. О. Жила> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): заголовок -- підзаголовок -- творчість Анотація: У статті досліджуються особливості підготовки студентів до роботи над заголовком художнього твору
Знайти схожі
|
>17.
|
Семеног, О. М. Ціннісні пріорітети фахової практики у вищій школі / О. М. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: У статті окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномену. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі є формування Людини, Особистості, Індивідуальності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Романишина, Н. І. Переваги системного методу вивчення української художньої малої прози студентами філологічних спеціальностей ВНЗ / Н. І. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 2. - С. 40–44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Українська література--Методика викладання Епос (літ.)--Вивчення Анотація: Автор обґрунтовує хибність універсальної методичної моделі вивчення епосу на родовій основі, яку рекомендовано поширювати на всі його структурні форми; пропонує орієнтовну схему аналізу української новелістики, врахувавши особливості поетики жанрової системи «мала художня проза».
Знайти схожі
|
|