Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Краєзнавча картотека (1)Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Семеног, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.


    Семеног, О. М.
    Стрілецькі та повстанські пісні [] / О. М. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 1. - С. 2-3. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Народні пісні українські, XX ст.
   Українська повстанська армія--Пісні, 40-50 рр. XX ст.

Анотація: Поняття "стрілецька пісня" ввів в українську фольклористику О. Правдюк, визначивши її як розновід фольклору. Серед січових стрільців були талановиті поети (Б. Лепкий, Р. Купчинський, М. Гайворонський, С. Чарнецький), завдяки зусиллям яких і з'явилися стрілецькі пісні. Тексти пісень УПА часто нагадують історичні пісні, а наспіви переважної більшості їх запозичені з відомих мелодій


Знайти схожі

2.


    Семеног, О.
    Курс "Вступ до слов'янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника [Текст] / О. Семеног // Дивослово. - 2004. - № 1. - С. 41-46
Рубрики: Вчитель--Професійна майстерність
   Освіта України--Філологічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Слов'янські мови


Знайти схожі

3.


    Семеног, О.
    Модернізація навчально-методичного супроводу професійної підготовки вчителів української мови і літератури [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Модернізація--Вища освіта--Україна

Анотація: Мета статті - розглянути структурно-змістове наповнення сучасного навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури в педагогічному університеті; завдання - з'ясувати структурне наповнення, різновиди вузівського підручника і посібника для освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр-спеціаліст-магістр, схарактеризувати окремі із сучасних навчальних книг, у т. ч. авторські для студентів-філологів


Знайти схожі

4.


    Семеног, О.
    Модернізація навчально-методичного супроводу професійної підготовки вчителів української мови і літератури [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Модернізація--Вища освіта--Україна

Анотація: Мета статті - розглянути структурно-змістове наповнення сучасного навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури в педагогічному університеті; завдання - з'ясувати структурне наповнення, різновиди вузівського підручника і посібника для освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр-спеціаліст-магістр, схарактеризувати окремі із сучасних навчальних книг, у т. ч. авторські для студентів-філологів


Знайти схожі

5.
74.58
С30


    Семеног, О.
    Формування культури педагогічного спілкування майбутнього вчителя-словесника засобами української літератури [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №9. - С. 5-9. - Бібліогр.: 13 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: Мета статті - статті охарактеризувати різнобарвну палітру стилів педагогічного спілкування, представлену в українській художній літературі; теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови, форми і методи формування культури педагогічного спілкування у професійній підготовці майбутніх учителів-словесників


Знайти схожі

6.


    Овдійчук, Л.
    Рецензія на програму курсу "Методика викладання української літератури у вищих навчальних закладах" [Текст] : для освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр педагогічної освіти. Викладач української мови та літератури" / Л. Овдійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 2. - С. 53
Рец. на Семеног О. М. Методика викладання української літератури у вищих навчальних закладах / О. М. Семеног

Рубрики: Програми--Українська література


Знайти схожі

7.


    Семеног, О.
    Підготовка вчителя української мови і літератури: проблеми, пошуки, перспективи [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 7. - С. 51-56. - Бібліогр.: 12 назви
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: У межах статті автор з'ясовує світові освітні тенденції, їх вплив на професійну підготовку вчителя української мови і літератури, визначає проблеми його підготовки в сучасних соціокультурних умовах. Основою для теоретичного аналізу слугують освітні документи, численні видання монографічного характеру, наукові розвідки


Знайти схожі

8.


    Семеног, О.
    Удосконалення професійної компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури [] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
Анотація: У межах статті автор розглядає окремі аспекти формування професійної компентентності студентів-філологів при опануванні методичних дисциплін: звертається до історико-педагогічного досвіду, окреслює сучасні підходи до цієї органічної складової фахової підготовки на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях


Знайти схожі

9.


    Семеног, О.
    Етнолінгводидактична культура педагога: шляхи її формування в умовах вищої школи [] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - №9. - С. 47-52. - Бібліогр.: 23 назви
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Етнолінгвістика--Україна
   Етнолінгвістика--Вища педагогічна освіта--Україна

Анотація: У межах статті автор зупинився на окремих аспектах етнолінгводидактичної культури вчителя-словесника, висвітлив шляхи її формування у процесі вивчення відповідного спецкурсу в педагогічному університеті


Знайти схожі

10.


    Мацько, Л.
    "Слово, що ліки..." [] : мовна особистість Олександра Захаренка / Л. Мацько, О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 11. - С. 13-16. - Бібліогр.: 18 назв
Рубрики: Педагоги українські--Захаренко Олександр Антонович (1937-2002 рр.)
Анотація: До 70-річчя від дня народження народного вчителя, директора Сахнівської школи на Черкащині Олександр Антонович Захаренко (1937-2002)


Дод.точки доступу:
Семеног, О.

Знайти схожі

11.


    Семеног, О.
    Професійний орієнтир у формуванні технологічної компетентності [] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 1. - С. 55
Рец. на Шуляр В. Планування літературної освіти школярів: технологічна концепція / В. Шуляр; В. Шляр. - Миколаїв, 2006. - 96 с.

Рубрики: Філологічна освіта--Загальноосвітні школи--Україна
   Книги українські--Філологічна освіта



Знайти схожі

12.


    Семеног, О.
    Взаємозв'язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників [] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна

Анотація: Мета пропонованої статті - розглянути питання взаємозв'язку педагогічних і навчальних практик як невід'ємних складових в удосконаленні професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури


Знайти схожі

13.


    Мацько , Л.
    Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи (профіль - українська філологія) [Текст] / Л. Мацько , О. Семеног // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 2-8
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
Профільне навчання -- соціокультурна змістовна лінія -- мовленнєва діяльність
Анотація: Програмний курс української мови у системі шкільної освіти


Дод.точки доступу:
Семеног, О.
Є примірники у відділах:
(12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

14.


    Семеног, О.
    Інноваційні тенденції у професійній підготовці майбутнього вчителя рідної мови і літератури в Росії [] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 7. - С. 47-50. - Бібліогр.: 17 назв
Рубрики: Інновації--Філологічна освіта--Росія
   Філологічна освіта--Загальноосвітні школи--Росія

Анотація: Пошуки шляхів удосконалення системи професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури зумовлюють вивчення прогресивних ідей російського освітнього досвіду. На сьогодні з'явилися публікації, автори яких досліджують особливості структури і змісту професійної компетенції російського філолога і вчителя-русиста, актуальні проблеми викладання російської мови на основі комп'ютерних технологій, розвиток в учнів та студентів лінгвістичної, етнолінгвокультурологічної компетенцій, філологічної культури. Мета статті - на основі цих праць окреслити інноваційні тенденції у фаховій підготовці майбутніх учителів російської мови і літератури

Є примірники у відділах:
(.2007р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані
зайняті

Знайти схожі

15.


    Семеног, О.
    Лексикографічна компетенція як показник мовної культури особистості / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Культура мовлення українська
   Філологічна освіта--Україна

   Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна

Анотація: Рівень загальної і мовленнєвої культури багато в чому відзначається тим, які загальні і спеціальні лексикографічні знання має особистість, як володіє умінням користуватися лексикографічними виданнями різних типів і вилучати з них необхідну інформацію, якою мірою набуті навички самостійної науково-дослідної роботи в галузі лексикографії, чи усвідомлює потребує звернення до словника з метою вирішення пізнавальних і комунікативних завдань. Йдеться про лексикографічну компетенцію. Сформована лексикографічна компетенція характеризує високий ступінь професійної філологічної підготовки, засвідчує інтерес і повагу користувача до рідної мови, її історії, визначає рівень розвитку лінгвістичного чуття

Є примірники у відділах:
(.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Мацько, Л.
    Перспективи профільного навчання: програмні засади [Текст] / Л. Мацько, О. Семеног // Дивослово. - 2008. - № 2 . - С. 4-9
Рубрики: Профільне навчання--Перспективи
Анотація: Досліджується мета профільного навчання української мови.


Дод.точки доступу:
Семеног, О.
Є примірники у відділах:
(03.03.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.


    Семеног, О.
    Текст у сучасних дослідницьких парадигмах : Всеукраїнської науково-практична конференція з проблем викладання лінгвістичних, літературознавчих, методичних курсів у м. Суми / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 3. - С. 41-42
Рубрики: Філологічна освіта--Загальноосвітні школи--Україна
   Конференції і конгреси--Філологічна освіта--Суми, місто (Україна), 2007 року

Анотація: Неоантропоцентричні тенденції, зміна системно-описової парадигми мови на комунікативно-прагматичну, тенденції гуманізації та інтеграції в розвитку фольклористики, культурології, етнології, педагогіки, потреби формування у студентів дослідників творчих здібностей до аналізу та інтерпретації художніх творів, виховання високої естетичної культури, розвиток читацької культури детермінують змістову модернізацію традиційних мовних і мовознавчих, історико- і теоретико-літературних, методичних дисциплін, наповнюють їх елементами сучасних наукових напрямів, розширюють культурологічні складові, виокреслюють текстоцентричну підготовку, сприяють вихованню вчителя-словесника як україномовної особистості, громадянина і патріота. Такі ідеї стали ключовими у виборі теми науково-практичної конференції "Філологічні науки в освітніх закладах", що відбулася восени 2007 року в Сумському державному педагогічному університеті

Є примірники у відділах:
(.2008р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані
зайняті

Знайти схожі

18.


    Мацько, Л.
    Іван Зязюн: "Моя неповторність... від батька-матері, учителів, від самостійного пізнання людської психології" / Л. Мацько, О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 3. - С. 12-16 : Іл. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Педагоги українські--Зязюн Іван Андрійович
Анотація: Праці відомого педагога дають можливість осягнути мовно-творчу індивідуальність і "височінь ціннісного сходження" (С. Кримський). Аналізовані авторами статті наукові студії лише побічно торкаються проблеми вивчення мовної особистості Івана Андрійовича Зязюна. У межах статті автори з'ясовують функціональне навантаження деяких мовних засобів у філософсько-педагогічних текстах Івана Зязюна, закцентовують увагу на аспектах риторичної культури відомого педагога-естета. Джерельною базою слугують праці, промови і виступи І. А. Зязюна, а також наукові розвідки, слова вдячних сучасників про талановитого вчителя і колегу


Дод.точки доступу:
Семеног, О.
Є примірники у відділах:
(.2008р. - Б.ц.)Всі прим-ки видані
зайняті

Знайти схожі

19.


    Семеног, О.
    "За обрієм слова..." [Текст] : штрих до портрета Михайла Шевченка як мовної особистості / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 7/8(липень-серпень). - С. 56
Рубрики: Поезія українська--Шевченко Михайло Васильович (р. н. 1947)
   Українська література--Шевченко Михайло Васильович (р. н. 1947)

   Письменники українські--Шевченко Михайло Васильович (р. н. 1947)

Анотація: Сторінки життя і творчості

Є примірники у відділах:
(05.09.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

20.


    Семеног, О. М.
    Секрет феномена наукового керівника / О. М. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 1. - С. 11-12 : фото
Рубрики: Педагоги українські
Анотація: Ювілей Майстра, Вченого, Вчителя - Ніли Йосипівни Волошиної


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, проф., чл.-кор. АПН України, завід. лаб. методики літ. ; р. н. 1940) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-34