Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Скоморовська, Н. Б.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Скоморовська, Н. Б.
    Розвиток критичного мислення на уроці-конференції / Н. Б. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Жінки--Теми і образи в літературі

   Теми і образи в літературі--Жінки

Анотація: У статті йдеться про критичне мислення школярів на уроках-конференціях. Такі уроки дають можливість обговорити певні актуальні питання, поділитися інформацією та узагальнити результати самостійної пізнавальної діяльності школярів. Підготовка та робота на уроках-конференціях стимулюють учнів до подальшого поглиблення знань, сприяють розвитку самостійного, логічного, критичного мислення. Це дає можливість школярам і в подальшому житті критично аналізувати будь-яку інформацію, формувати власну думку та відстоювати її. Наведено план-конспект уроку з вивчення поем Т. Г. Шевченка "Катерина", "Наймичка".


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Скоморовська, Н. Б.
    Критичне мислення як основа правильної інтерпретації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Б. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Критичне мислення -- Компетентнісний підхід
Анотація: У статті йдеться про необхідність розвитку критичного мислення в учнів старших класів. Висвітлено ті методи, прийоми та завдання, які допоможуть словеснику на уроках української літератури вдосконалити вміння учнів працювати з текстом, виконувати логічні операції (порівняння, аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення), встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між фактами, процесами, явищами, переробляти інформацію для отримання певного продукту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі