Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Поеми -- Українська література -- Методика викладання, 19 ст.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Жила, С. О.
    "Леся Українка була великим Будівничим нашого національного духу" [Текст] : літературознавчі та методичні матеріали до вивчення біографії Лесі Українки та драматичної поеми "Бояриня" / С. О. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 11. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: У статті відібрано літературознавчі матеріали про Лесю Українку, осяяні духовною магією; запропоновано запитання до вивчення біографії письменниці у 8 класі; подано інтерпретацію "Боярині" літературознавцями й письменниками, запитання і завдання за драматичною поемою Лесі Українки і статтями літературознавців


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (1871-1913) \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Барановська, В. В.
    Урок за твором Лесі Українки "Давня казка". 8 клас / В. В. Барановська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 39-41 : іл.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: План-конспект уроку


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (1871-1913) \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Котова, І.
    "Що за дивна сила слова!" : вивчаємо поему Лесі Українки "Давня казка" / І. Котова // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 27-30
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: План-конспект уроку


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (1871-1913) \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Шкурдода, Л.
    Еміграція як шлях героя до себе у драматургії Лесі Українки / Л. Шкурдода // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 10. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   П'єси--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Драми (літ.)--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Трагедії українські--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: У статті на основі драматичних творів Лесі Українки досліджуються особливості художнього потрактування проблеми еміграції як складного процесу пошуку себе через самопізнання, духовний зв'язок із родиною, рідною землею.


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (1871-1913) \про твір\; Українка, Леся (1871-1913) \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Скоморовська, Н. Б.
    Розвиток критичного мислення на уроці-конференції / Н. Б. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Жінки--Теми і образи в літературі

   Теми і образи в літературі--Жінки

Анотація: У статті йдеться про критичне мислення школярів на уроках-конференціях. Такі уроки дають можливість обговорити певні актуальні питання, поділитися інформацією та узагальнити результати самостійної пізнавальної діяльності школярів. Підготовка та робота на уроках-конференціях стимулюють учнів до подальшого поглиблення знань, сприяють розвитку самостійного, логічного, критичного мислення. Це дає можливість школярам і в подальшому житті критично аналізувати будь-яку інформацію, формувати власну думку та відстоювати її. Наведено план-конспект уроку з вивчення поем Т. Г. Шевченка "Катерина", "Наймичка".


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Аношкіна, Г. Г.
    Моральна й політична оцінка історичного минулого в поемі "Великий льох" Тараса Шевченка / Г. Г. Аношкіна // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 4. - С. 15-17 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: План-конспект уроку. Мета: ознайомити школярів з містерією «Великий льох», з’ясувати ідейно-художній зміст поеми; розкрити пізнавальний і виховний потенціал твору; розвивати логічне мислення, образну уяву, вміння давати оцінку історичним подіям; робити висновки та узагальнення;формувати світогляд учнів, виховувати інтерес до історичного минулого рідної країни.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Голич, Н.
    Герой як жертва соціальних обставин у поемі Тараса Шевченка «Сова» / Н. Голич // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 2. - С. 24-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: В статті подається матеріал для проведення уроку позакласного читання позакласного читання в 9 класі за поемою Т. Шевченка «Сова».


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\

Знайти схожі

8.


    Градовський, А. В.
    Поетична опозиція «своє-чуже» у поемі Тараса Шевченка «Катерина» / А. В. Градовський, М. Галушко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 3(березень). - С. 5–8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19 ст.
   Поеми--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
200 років Т. Г. Шевченку -- байронічна поема -- художній текст -- світова скорбота
Анотація: У статті робиться спроба нового прочитання поеми Т. Шевченка «Катерина» через призму поетичної опозиції «своє-чуже». Пропонується аналіз образів Катерини й Івана та їх проекція на націєтворчі стимули, розроблені Кобзарем у своїй творчості. Знайшли висвітлення окремі прийоми роботи з поемою «Катерина» та однойменною картиною Шевченка.


Дод.точки доступу:
Галушко, М.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твір\

Знайти схожі