Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)БД Авторефератів (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хоружа, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Хоружа, Людмила.
    Підготовка учнів початкових класів до вивчення предмета "Етика" [Текст] / Л. Хоружа // Початкова школа. - 2006. - № 8. - С. 45-51.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Етика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
привітання, подяка, побажання прощання
Дескриптори: ФІЛОСОФСЬКІ НАУКИ. ПСИХОЛОГІЯ -- ФІЛОСОФСЬКІ НАУКИ -- ЕТИКА
Анотація: Комплекс заходів по підготовці дітей молодшого шкільного віку до вивчення навчального предмета "Етика" у 5-6 класах

Є примірники у відділах:
(15.08.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
Х82


    Хоружа, Людмила.
    Педагогічна етика вчителя та розвиток мислення молодших школярів [Текст] / Л. Хоружа // Початкова школа. - 2008. - № 7. - С. 23-25. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель--Педагогічна етика
Кл.слова (ненормовані):
ситуативне мислення -- розвиток мислення школяра -- особистість педагога -- педагогічна етика -- етична компетентність учителя
Анотація: Формування етичної компетентності майбутніх учителів початкових класів


Знайти схожі

3.


    Хоружа, Людмила.
    Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи / Л. Хоружа // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 6. - С. 9-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна компетентність викладача
Кл.слова (ненормовані):
наукова етика -- етичні норми -- етичні принципи -- наукова діяльність викладача -- етичний кодекс ученого -- академічна свобода
Анотація: У статті розглядаються нормативні основи наукової етики викладача вищої школи в умовах академічних свобод та автономії. Проаналізовані положення Етичного кодексу вченого України, визначені етичні принципи наукової діяльності викладача у різних сферах: наукового знання, наукового співтовариства, соціальної та екзистенційної свободи і відповідальності. Подано результати соціологічного опитування викладачів щодо їхньої обізнаності зі стандартами наукової етики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Хоружий, Григорій.
    Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 8. - С. 57-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
навчання упродовж усього життя -- конструктивний підхід -- компетентність -- центри компетентностей -- інтеграція наукових напрямів -- дуальне навчання
Анотація: Йдеться про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає нових форм і методів навчання. Такою ефективною формою є центри компетентностей, створені в різних європейських університетах, які базуються на партнерській взаємодії студентів, викладачів і роботодавців та відповідних установ і організацій, і здатні забезпечити реалізацію компетентнісної парадигми сучасної освіти. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладів Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.


Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі