Пошуковий запит: <.>S=Вища освіта -- Професійна підготовка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Морозова, Тетяна. Вища комп*ютерна освіта та ІТ-індустрія (деякі аспекти взаємодії) [Текст] / Тетяна Морозова, Ігор Мендзебровський, Юрій Пероганич> // Вища школа. - 2008. - № 3. - С. 40-48 : 3 фото. - Бібліог.: 18 назв. - Зміст:
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Проблеми комп*ютерної освіти Кл.слова (ненормовані): комп*ютерна освіта -- програмне забезпечення Анотація: Перспективи підготовки фахівців у сфері інформаційно-комунікаційній технологій.
Дод.точки доступу: Мендзебровський, Ігор; Пероганич, Юрій Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>2.
|
Бережко-Камінська, Ю. Із записника студента [Текст] / Ю. Бережко-Камінська> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 32-33.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика Анотація: Автор ділиться враженнями від першої педагогічної практики студентки Інституту журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.
Знайти схожі
|
>3.
|
Бондаренко, З. П. Зміст та технології підготовки студентів до волонтерської роботи [Текст] / З. П. Бондаренко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - № 2. - С. 37-50. - бібліогр.: с. 49-50
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Соціальна педагогіка--Соціальний педагог Анотація: У статті розкрито зміст навчально-виховного процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій під час волонетрської роботи в умовах вищого навчального закладу. Охарактеризовано цілісну шестикомпонентну структуру, яка включає такі складники: цільовий; змістовий, процесуально-технічний, рефлексивно-аналітичний, супервізію та соціально-педагогічний моніторинги.
Знайти схожі
|
>4.
|
Ямковий, В. Підготовка національних кадрів для соціально-культурної сфери Автономної Республіки Крим [Текст] / В. Ямковий> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 2. - С. 93-98.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Освіта--Проблеми--Україна Анотація: У статті розглядається результативність цільової підготовки осіб з числа нащадків депортованих кримських татар у вищих навчальних закладах України відповідно до квотування місць, передбачених державними програмами.
Дод.точки доступу: Семілетова, О. Знайти схожі
|
>5.
|
Коляда, М. Варіативна частина освітньо-професійної програми підгтовки фахівців з управління інформаційною безпекою [Текст] / М. Коляда> // Вища школа. - 2009. - № 5. - С. 66-76
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Анотація: У статті розглядаються питання формування варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою. Як приклад наведено анотації вибіркової частини програми за всіма циклами дисциплін.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>6.
|
Бобало, Ю. Організація контролю якості підготовки фахівців у Національному університеті "Львівська політехніка" [Текст] / Ю. Бобало, А. Гунькало, А. Загородній, О. Лозинський, В. Павлиш> // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 5-11. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): якість навчання -- професійна підготовка -- громадський контроль -- моніторинг Анотація: Розглядаються основні чинники, які впливають на якість підготовки фахівців. Наводиться схема контролю якості навчального процесу та підготовки фахівців, яка застосовується в національному університеті "Львівська політехніка".
Дод.точки доступу: Гунькало, А.; Загородній, А.; Лозинський, О.; Павлиш, В. Знайти схожі
|
>7.
|
Рамський, Ю. Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання комп'ютерного моделювання [Текст] / Ю. Рамський, С. Хазіна> // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 32-38. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): комп'ютерне моделювання -- програмне забезпечення Анотація: Висвітлюються можливості підвищення рівня підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання основ комп'ютерного моделювання засобами різних програмних середовищ
Дод.точки доступу: Хазіна, С. Знайти схожі
|
>8.
|
Чонішвілі, Г. Застосування методу фазових траєкторій у курсі вивчення теоретичної фізики у вищих навчальних закладах [Текст] / Г. Чонішвілі> // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 39-46. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Анотація: У статті показано, що в процесі навчання теоретичній фізиці важливе значення має виклад методу фазових траєкторій. Висвітлюється зв'язок аналізу фазових траєкторій у класичній механіці, електродинаміці, квантовій механіці та статистичній фізиці.
Знайти схожі
|
>9.
|
Романовський, О. Мовна компетентність як необхідна складова виховання освіченого та інтелігентного українця [Текст] / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська> // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 88-98.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): українська мова -- популяризація літературної української мови Анотація: З метою підвищення зацікавленості громадян України у вивченні й засвоєння української літературної мови пропонується організувати конкурси з перекладу українською мовою іншомовної літератури із залученням до перекладацької діяльності максимально можливої кількості дітей та дорослих.
Дод.точки доступу: Романовська, Ю.; Романовська, О. Знайти схожі
|
>10.
|
Завгородня, О. Шлях до Європи: світоглядне річище (філософські тексти й сучасні контексти) [Текст] / О. Завгородня> // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 99-110. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Філософія і суспільство Кл.слова (ненормовані): Шелер Макс Анотація: Висвітлено деякі філософські принципи та концепції, що відіграють засадничу роль у світоглядній ментальності сучасної Європи. Запропоновано конкретні зразки методичних вирішень проблеми актуалізації таких концепцій у практиці філософської освіти.
Дод.точки доступу: Шелер, Макс (німецький філософ) \про нього\ Знайти схожі
|
>11.
|
Ковальова, К. Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії [Текст] / К. Ковальова> // Вища школа. - 2009. - № 12. - С. 29-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід Анотація: Розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних спеціальностей до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу до навчання. Пропонується обгрунтування навчальних програм підготовки майбутніх вчителів географії у вищих навчальних закладах.
Знайти схожі
|
>12.
|
Ромащенко, І. Педагогічна технологія формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх маркетологів [Текст] / І. Ромащенко> // Вища школа. - 2009. - № 12. - С. 45-53. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): професійно спрямована іншомовна комунікативна компетенція Анотація: Стаття присвячена проблемам формування професійно спрямованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх маркетологів в умовах сучасного маркетингового середовища, необхідності вивчення та використання іноземної мови для формування їх професійних якостей.
Знайти схожі
|
>13.
|
Швалб, Ю. Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті [Текст] / Ю. Швалб> // Вища школа. - 2010. - № 1. - С. 31-36.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): компетенції -- компетентність -- здібності -- здатність -- готовність до діяльності Анотація: Розглядаються психологічні аспекти компетентнісного підходу в сучасній освіті. Показано, що його психологічний зміст пов'язаний з поняттям "діяльнісна здатність", та запропонована її структурна модель. Аналізується можливість розробки психолого-педагогічної технології формування компетентностей у процесі підготовки студентів соціономічних професій з використанням задачного підходу.
Знайти схожі
|
>14.
|
Зайчук, Г. Педагогічні технології формування професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери [Текст] / Г. Зайчук> // Вища школа. - 2010. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): компетенції -- професійна компетенція Анотація: У статті піднімаються питання ролі педагогічних технологій у формуванні професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери.
Знайти схожі
|
>15.
|
Березюк, О. Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв [Текст] / О. Березюк, В. Кара, В. Савченко> // Вища школа. - 2010. - № 1. - С. 53-58. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Іноземні мови Анотація: Розглядається проблема розвитку особистості майбутнього судноводія у процесі навчання англійської мови професійного спілкування. Аналізуються теоретичні та практичні аспекти проблеми, зокрема способи стимулювання студента до активної пізнавальної діяльності. Визначаються умови, необхідні для підвищення ефективності профільно-орієнтованого вивчення іноземної мови.
Дод.точки доступу: Кара, В.; Савченко, В. Знайти схожі
|
>16.
|
Сейдаметова, З. Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі ІТ-технологій [Текст] / З. Сейдаметова> // Вища школа. - 2010. - № 3/4. - С. 68-81. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): програмісти -- комп'ютинг -- ІТ-аутсорсинг Анотація: Пропонуються педагогічні підходи, стратегії навчання програмуванню майбутніх програмістів. Розглянуті "технічні" аспекти формування педагогічної траєкторії із квантів базисного корпусу знань ВОК 2001. Представлені три-, дво- і односеместрові реалізації імперативного, об'єктного, алгоритмічного, функціонального, апаратного і широкого підходів.
Знайти схожі
|
>17.
|
Тархан, Л. Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. Тархан> // Вища школа. - 2010. - № 3/4. - С. 82-88. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетенція -- компетентнісний підхід -- освітня інноваційна діяльність Анотація: Розглядається проблема запровадження компетентнісного підходу у вищій інженерно-педагогічній школі. Розкриваються інноваційні складові навчальних програм та курсів у постановці завдань компетентнісного підходу.
Знайти схожі
|
>18.
|
Петрович, С. Оцінка ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки в інформаційному освітньому середовищі [Текст] / С. Петрович> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 5. - С. 15-16
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Анотація: У статті розкрито поняття "інофрмаційне освітнє середовище". Проаналізовано можливість використання інформаційного освітнього середовища в процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки.
Знайти схожі
|
>19.
|
Євтух, О. Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки [Текст] / О. Євтух, О. мол. Євтух, А. Фастовець> // Вища школа. - 2010. - № 9. - С. 48-56. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Вища освіта--Педагогічні технології Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): рефлективна модель навчання -- інтерактивні методи навчання -- мислення -- сприйняття інформації -- робота головного мозку -- абстрактне мислення -- емоційно-образне мислення Анотація: У статті розглядається процес навчання через призму сучасної фізіології. Встановлено, що ефективність навчального процесу залежить від форм навчання - найбільш ефективними є ті форми, які задіюють одночасно логічне й образне мислення.
Дод.точки доступу: Євтух, О. мол.; Фастовець, А. Знайти схожі
|
>20.
|
Сафонова, І. Підготовка майбутнього вчителя до виховання превентивної діяльності - важлива складова професійного зростання [Текст] / І. Сафонова> // Вища школа. - 2010. - № 9. - С. 57-62. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): діяльність -- педагогічна діяльність -- природа педагогічної діяльності Анотація: Аналізується проблема підготовки майбутніх педагогів на основі виховної превентивної діяльності як ланки професійного зростання. Визначається необхідність комплексного підходу до вивчення особливостей педагогічної діяльності, розгляду її як цілісного явища.
Знайти схожі
|
|
|