Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вища освіта -- Професійна підготовка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91 
1.


    Морозова, Тетяна.
    Вища комп*ютерна освіта та ІТ-індустрія (деякі аспекти взаємодії) [Текст] / Тетяна Морозова, Ігор Мендзебровський, Юрій Пероганич // Вища школа. - 2008. - № 3. - С. 40-48 : 3 фото. - Бібліог.: 18 назв. - Зміст:
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Проблеми комп*ютерної освіти

Кл.слова (ненормовані):
комп*ютерна освіта -- програмне забезпечення
Анотація: Перспективи підготовки фахівців у сфері інформаційно-комунікаційній технологій.


Дод.точки доступу:
Мендзебровський, Ігор; Пероганич, Юрій
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Бережко-Камінська, Ю.
    Із записника студента [Текст] / Ю. Бережко-Камінська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 32-33.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика
Анотація: Автор ділиться враженнями від першої педагогічної практики студентки Інституту журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, З. П.
    Зміст та технології підготовки студентів до волонтерської роботи [Текст] / З. П. Бондаренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - № 2. - С. 37-50. - бібліогр.: с. 49-50
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Соціальна педагогіка--Соціальний педагог

Анотація: У статті розкрито зміст навчально-виховного процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій під час волонетрської роботи в умовах вищого навчального закладу. Охарактеризовано цілісну шестикомпонентну структуру, яка включає такі складники: цільовий; змістовий, процесуально-технічний, рефлексивно-аналітичний, супервізію та соціально-педагогічний моніторинги.


Знайти схожі

4.


    Ямковий, В.
    Підготовка національних кадрів для соціально-культурної сфери Автономної Республіки Крим [Текст] / В. Ямковий // Психологія і суспільство. - 2009. - № 2. - С. 93-98.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Освіта--Проблеми--Україна

Анотація: У статті розглядається результативність цільової підготовки осіб з числа нащадків депортованих кримських татар у вищих навчальних закладах України відповідно до квотування місць, передбачених державними програмами.


Дод.точки доступу:
Семілетова, О.

Знайти схожі

5.


    Коляда, М.
    Варіативна частина освітньо-професійної програми підгтовки фахівців з управління інформаційною безпекою [Текст] / М. Коляда // Вища школа. - 2009. - № 5. - С. 66-76
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Анотація: У статті розглядаються питання формування варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою. Як приклад наведено анотації вибіркової частини програми за всіма циклами дисциплін.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

6.


    Бобало, Ю.
    Організація контролю якості підготовки фахівців у Національному університеті "Львівська політехніка" [Текст] / Ю. Бобало, А. Гунькало, А. Загородній, О. Лозинський, В. Павлиш // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 5-11. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Вища освіта--Професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
якість навчання -- професійна підготовка -- громадський контроль -- моніторинг
Анотація: Розглядаються основні чинники, які впливають на якість підготовки фахівців. Наводиться схема контролю якості навчального процесу та підготовки фахівців, яка застосовується в національному університеті "Львівська політехніка".


Дод.точки доступу:
Гунькало, А.; Загородній, А.; Лозинський, О.; Павлиш, В.

Знайти схожі

7.


    Рамський, Ю.
    Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання комп'ютерного моделювання [Текст] / Ю. Рамський, С. Хазіна // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 32-38. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерне моделювання -- програмне забезпечення
Анотація: Висвітлюються можливості підвищення рівня підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання основ комп'ютерного моделювання засобами різних програмних середовищ


Дод.точки доступу:
Хазіна, С.

Знайти схожі

8.


    Чонішвілі, Г.
    Застосування методу фазових траєкторій у курсі вивчення теоретичної фізики у вищих навчальних закладах [Текст] / Г. Чонішвілі // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 39-46. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Анотація: У статті показано, що в процесі навчання теоретичній фізиці важливе значення має виклад методу фазових траєкторій. Висвітлюється зв'язок аналізу фазових траєкторій у класичній механіці, електродинаміці, квантовій механіці та статистичній фізиці.


Знайти схожі

9.


    Романовський, О.
    Мовна компетентність як необхідна складова виховання освіченого та інтелігентного українця [Текст] / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 88-98.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- популяризація літературної української мови
Анотація: З метою підвищення зацікавленості громадян України у вивченні й засвоєння української літературної мови пропонується організувати конкурси з перекладу українською мовою іншомовної літератури із залученням до перекладацької діяльності максимально можливої кількості дітей та дорослих.


Дод.точки доступу:
Романовська, Ю.; Романовська, О.

Знайти схожі

10.


    Завгородня, О.
    Шлях до Європи: світоглядне річище (філософські тексти й сучасні контексти) [Текст] / О. Завгородня // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 99-110. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Філософія і суспільство

Кл.слова (ненормовані):
Шелер Макс
Анотація: Висвітлено деякі філософські принципи та концепції, що відіграють засадничу роль у світоглядній ментальності сучасної Європи. Запропоновано конкретні зразки методичних вирішень проблеми актуалізації таких концепцій у практиці філософської освіти.


Дод.точки доступу:
Шелер, Макс (німецький філософ) \про нього\

Знайти схожі

11.


    Ковальова, К.
    Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії [Текст] / К. Ковальова // Вища школа. - 2009. - № 12. - С. 29-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід
Анотація: Розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних спеціальностей до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу до навчання. Пропонується обгрунтування навчальних програм підготовки майбутніх вчителів географії у вищих навчальних закладах.


Знайти схожі

12.


    Ромащенко, І.
    Педагогічна технологія формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх маркетологів [Текст] / І. Ромащенко // Вища школа. - 2009. - № 12. - С. 45-53. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
професійно спрямована іншомовна комунікативна компетенція
Анотація: Стаття присвячена проблемам формування професійно спрямованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх маркетологів в умовах сучасного маркетингового середовища, необхідності вивчення та використання іноземної мови для формування їх професійних якостей.


Знайти схожі

13.


    Швалб, Ю.
    Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті [Текст] / Ю. Швалб // Вища школа. - 2010. - № 1. - С. 31-36.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
компетенції -- компетентність -- здібності -- здатність -- готовність до діяльності
Анотація: Розглядаються психологічні аспекти компетентнісного підходу в сучасній освіті. Показано, що його психологічний зміст пов'язаний з поняттям "діяльнісна здатність", та запропонована її структурна модель. Аналізується можливість розробки психолого-педагогічної технології формування компетентностей у процесі підготовки студентів соціономічних професій з використанням задачного підходу.


Знайти схожі

14.


    Зайчук, Г.
    Педагогічні технології формування професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери [Текст] / Г. Зайчук // Вища школа. - 2010. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
компетенції -- професійна компетенція
Анотація: У статті піднімаються питання ролі педагогічних технологій у формуванні професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери.


Знайти схожі

15.


    Березюк, О.
    Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв [Текст] / О. Березюк, В. Кара, В. Савченко // Вища школа. - 2010. - № 1. - С. 53-58. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Іноземні мови

Анотація: Розглядається проблема розвитку особистості майбутнього судноводія у процесі навчання англійської мови професійного спілкування. Аналізуються теоретичні та практичні аспекти проблеми, зокрема способи стимулювання студента до активної пізнавальної діяльності. Визначаються умови, необхідні для підвищення ефективності профільно-орієнтованого вивчення іноземної мови.


Дод.точки доступу:
Кара, В.; Савченко, В.

Знайти схожі

16.


    Сейдаметова, З.
    Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі ІТ-технологій [Текст] / З. Сейдаметова // Вища школа. - 2010. - № 3/4. - С. 68-81. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
програмісти -- комп'ютинг -- ІТ-аутсорсинг
Анотація: Пропонуються педагогічні підходи, стратегії навчання програмуванню майбутніх програмістів. Розглянуті "технічні" аспекти формування педагогічної траєкторії із квантів базисного корпусу знань ВОК 2001. Представлені три-, дво- і односеместрові реалізації імперативного, об'єктного, алгоритмічного, функціонального, апаратного і широкого підходів.


Знайти схожі

17.


    Тархан, Л.
    Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. Тархан // Вища школа. - 2010. - № 3/4. - С. 82-88. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- компетентнісний підхід -- освітня інноваційна діяльність
Анотація: Розглядається проблема запровадження компетентнісного підходу у вищій інженерно-педагогічній школі. Розкриваються інноваційні складові навчальних програм та курсів у постановці завдань компетентнісного підходу.


Знайти схожі

18.


    Петрович, С.
    Оцінка ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки в інформаційному освітньому середовищі [Текст] / С. Петрович // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 5. - С. 15-16
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито поняття "інофрмаційне освітнє середовище". Проаналізовано можливість використання інформаційного освітнього середовища в процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки.


Знайти схожі

19.


    Євтух, О.
    Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки [Текст] / О. Євтух, О. мол. Євтух, А. Фастовець // Вища школа. - 2010. - № 9. - С. 48-56. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Вища освіта--Педагогічні технології
   Вища освіта--Професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
рефлективна модель навчання -- інтерактивні методи навчання -- мислення -- сприйняття інформації -- робота головного мозку -- абстрактне мислення -- емоційно-образне мислення
Анотація: У статті розглядається процес навчання через призму сучасної фізіології. Встановлено, що ефективність навчального процесу залежить від форм навчання - найбільш ефективними є ті форми, які задіюють одночасно логічне й образне мислення.


Дод.точки доступу:
Євтух, О. мол.; Фастовець, А.

Знайти схожі

20.


    Сафонова, І.
    Підготовка майбутнього вчителя до виховання превентивної діяльності - важлива складова професійного зростання [Текст] / І. Сафонова // Вища школа. - 2010. - № 9. - С. 57-62. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- педагогічна діяльність -- природа педагогічної діяльності
Анотація: Аналізується проблема підготовки майбутніх педагогів на основі виховної превентивної діяльності як ланки професійного зростання. Визначається необхідність комплексного підходу до вивчення особливостей педагогічної діяльності, розгляду її як цілісного явища.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-91