Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ярмолюк, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Бойдаренко, Н.
    Новий підручник як невід'ємна складова системної перебудови мовної освіти [Текст] / Н. Бойдаренко, А. Ярмолюк // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 2-5.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Підручники і учбові посібники
Кл.слова (ненормовані):
курс української мови -- програма -- зміст підручника -- структура підручника -- функціональність -- текст
Анотація: У 2005-2006 навчальному році ЗНЗ з російською мовою навчання працюватимуть за новими програмами і підручником української мови для 5 класу (автори Н. Бондаренко і А. Ярмолюк; видавництво "Освіта", 2005 рік), який посів перше місце у Всеукраїнському конкурсі підручників. Зміст і структуру цього підручника розкрито в статті


Дод.точки доступу:
Ярмолюк, А.
Є примірники у відділах:
(04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

2.


    Ярмолюк, А.
    Формування самоконтролю в учнів 5-х класів під час написання письмових робіт [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2000. - № 3. - С. 8-11
ДРНТІ

Рубрики: Методика викладання української мови
Кл.слова (ненормовані):
Письмова робота -- Самоконтроль

Є примірники у відділах:
(.2000р. Інв.1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Н.
    Орієнтовне календарне планування уроків та тематичного контролю за рівнем навчальних досягнень з української мови учнів 5 класів ЗНЗ із російською мовою навчання [Текст] / Н. Бондаренко, А. Ярмолюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 6. - С. 72-76.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
урок -- планування
Анотація: Пропоновані матеріали мають суто рекомендаційний характер і розраховані на творче використання вчителя з урахуванням рівня підготовки класу


Дод.точки доступу:
Ярмолюк, А.
Є примірники у відділах:
(17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

4.


    Ярмолюк, А.
    Текст як засіб розвитку комунікативних умінь учнів 5-х класів [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 7. - С. 15-20. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Розвиток комунікативних умінь
Кл.слова (ненормовані):
лінгвістика тексту
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА -- ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ МОВИ
Анотація: Мета статті - узагальнити теоретичні, лінгводидактичні основи роботи над створенням письмового тексту і визначити ті її аспекти, що лягли в основу створення методики формування в учнів 5-х класів умінь удосконалювати власні письмові висловлювання. Предметом дослідження є проблема мовленнєвого контролю, який реалізується під час роботи з текстом.

Є примірники у відділах:
(12.12.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

5.


    Ярмолюк, А.
    Методичні засади розвитку вмінь . Удосконалювати власне писемне мовлення [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 8. - С. 18-23.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
навчання -- писемне мовлення -- розвиток умінь -- редагування власного писемного мовлення
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ
Анотація: Про систему вправ і завдань спрямованих на формування умінь редагувати власне писемне мовлення

Є примірники у відділах:
(24.01.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

6.
CUKK-VDPU
Я75


    Ярмолюк, А.
    Перспективи розвитку вмінь удосконалювати власне писемне мовлення [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 8. - С. 19-21.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий контроль -- лексичні помилки -- граматичні помилки -- аналіз -- редагування
Анотація: Важливу роль у попередженні помилок відіграє мовленнєва практика, під час якої відбувається постійний контроль за якістю власного мовлення

Є примірники у відділах:
(25.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

7.


    Ярмолюк, А.
    Соціокультурна змістова лінія в структурі уроку української мови [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--культура мови
Кл.слова (ненормовані):
тнхнології особистісно-зорієнтованого навчання -- соціокультурний зміст -- вправи
Анотація: В статті подана розробка тем "Майстри духовної і матеріальної культури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Ярмолюк, А.
    Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 8. - С. 19-23. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
Соціокультурна компетенція -- Дидактичний аспект -- Мовленнєва діяльність -- Культура
Анотація: Стаття допоможе зорієнтуватися в шляхах реалізації соціокультурного підходу до вивчення мови в старших класах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Ярмолюк, А.
    Удосконалення власного писемного мовлення як умова формування комунікативної компетенції учнів [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--компетентність
Кл.слова (ненормовані):
Комунікативна компетенція -- мовленнєвий контроль -- удосконалення власних письмових текстів -- завдання з редагування
Анотація: У статті наголошується на необхідності вдосконалення монологічного писемного мовлення учнів як важливої складової формування комунікативної компетенції. Визначено параметри, на яких грунтується методика розвитку в учнів 5-х класів умінь здійснювати мовленнєвий контроль якості власних текстів, схарактеризовано умови проведення, етапи, прийоми цієї роботи, з'ясовано вихідні принципи конструювання системи завдань з редагування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Ярмолюк, А.
    Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 6. - С. 32-36. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Міжпредметні зв'язки
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна інтеграція -- міжпредметна координація -- внутрішньосистемні асоціації -- міжсистемні асоціації -- генетичні міжпредметні зв'язки -- функціональні міжпредметні зв'язки
Анотація: У статті розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в контексті міжпредметної інтеграції, запропоновано приклади завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетенції учнів старших класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Ярмолюк, А.
    Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 14-20. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Вправи і завдання
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- гуманізація освіти -- самоактуалізація особистості -- комунікативна комтетентність -- соціокультурна змістова лінія -- соціокультурні знання -- соціокультурна компетенція -- країнознавчі знання -- лінгвокраїнознавчі знання -- соціолінгвістична компетенція
Анотація: У статті проаналізовано фактори , які характеризують нову освітню парадигму; наголошено на необхідності інтеграції компетентнісного і гуманістичного підходів до навчання; презентовано дидактичний матеріал для використання під час реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в старших класах загальноосвітніх шкіл. Представлено тексти соціокультурної тематики і системи спеціальних завдань, які предбачають опрацювання цих текстів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Ярмолюк, А.
    Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання--Комунікативна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- ціннісно-смислові орієнтації учнів -- соціокультурна компетентність -- критерії оцінювання рівня сформованості соціокультурної компетентності
Анотація: У статті з'ясовано особливості становлення ціннісно-смислових орієнтацій учнів основної школи, проаналізовано й узагальнено результати дослідження стану сформованості соціокультурної компетентності в учнів 5-7 класів на уроках української мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Шелехова, Г. Т.
    "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 71-72
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Орфографія
   Українська мова--Дискусія над заміткою

Кл.слова (ненормовані):
замітка -- дискусія -- уживання букв та висловів
Анотація: Увагу освітянської спільноти привернула стаття з претензією на інтригу в назві. Ідеться про замітку дискусійного характеру "Непіти на дно з Атлантидою", надруковану на шпальтах газети "Освіта України" 9від 3 червня 2013 р.).


Дод.точки доступу:
Новосьолова, В. І.; Ярмолюк, А. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Ярмолюк, А.
    Психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 23-29. - Бібліогр.: 17 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Комунікативна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- мотив -- потреба пізнання -- діяльність -- комунікативна компетентність -- соціокультурна компетентність -- міжпредметні зв'язки -- саморозвиток -- методи навчання
Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5-7 класів. З'ясовано суть категорій "цінності", "ціннісні орієнтації", проаналізовано наукові класифікації цінностей з метою добору їх для створення навчальної методики, розглянуто способи інтеріоризації цінностей. Визначено фундаментальні психологічні й педагогічні принципи розроблення лінгводидактичної моделі експериментальної системи роботи. З'ясовано, що ціннісно-смислові орієнтації учнів формуються й розвиваються під час реалізації соціокультурної змістової лінії, яка передбачає зорієнтованість процесу навчання української мови на оволодіння ними соціокультурною компетентністю. Схарактеризовано структуру соціокультурної компетентності, представлено етапи її становлення. Визначено педагогічні умови реалізації розробленої методики, в основу якої покладено принцип міжпредметної інтерації, саморозвитку, схарактеризовано шляхи впровадження її в педагогічну практику.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.
Шифр: У0005-ЖУ/2016/1
2016р.1
Зміст:
Голуб, Ніна. До проблеми експертизи підручників української мови / Ніна Голуб. - С.2-8
Ярмолюк, А. Вивчення розділу "Прислівник" за новим підручником "Українська мова. 7 клас" (автори - Голуб Н., Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А.) / А. Ярмолюк; Алла Ярмолюк. - С.9-13
Корицька, Галина. Особливості навчання української мови учнів в умовах розвитку електронної лінгводидактики / Галина Корицька. - С.14-17
Галаєвська, Людмила. Діалогічна компетентність: проблеми та перспективи / Людмила Галаєвська. - С.18-22
Бондаренко, Юрій. Дослідження функціональності образів-персонажів літературного твору / Юрій Бондаренко. - С.23-28
Яцина, Світлана. Методика використання інноваційних технологій для формування професійних умінь у майбутніх учителів-словесників на заняттях з літературознавчих дисциплін / Світлана Яцина. - С.29-33
Кучеренко, Ірина. Стандартизація змісту освіти в аспекті розвитку мовної особистості (філософсько-методологічний аспект) / Ірина Кучеренко. - С.34-39
Скрипник, Людмила. Ти вірним був сином свойого народу (сценарій позакласного заходу) / Людмила Скрипник. - С.40-43
Голуб, Ніна. Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська. - С.45-52
Бондаренко, Наталія. Програма факультативного курсу "Сучасне франкознавство" (для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів) / Наталія Бондаренко. - С.52-59
Світ української поезії. - С.60
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1)
Вільні: ЧЗПЕРІОД (1)

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32
Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Ярмолюк, А.
    Вивчення розділу "Прислівник" за новим підручником "Українська мова. 7 клас" (автори - Голуб Н., Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А.) [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
функції підручника -- текстоцентричний підхід -- підручник з української мови -- особистісно орієнтований підхід
Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 7 класу, у якому реалізовано інноваційну методику авторського колективу наукових співробітників відділу навчання української мови і літератури Інституту педагогіки НАПН України. Схарактеризовано особливості змісту й структури навчальної книги. У статті наведено приклади завдань і вправ розділу "Прислівник".

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1)
Вільні: ЧЗПЕРІОД (1)

Знайти схожі