Клочков, Владислав. Філософія з політичного памфлету (загальні та постмодернові запитання до фемінізму) [Текст] / В. Клочков> // Філософська думка. - 2005. - № 1. - С. 66-69. Рубрики: Гендерна політика--Жінка Анотація: В статті здійснено спробу побіжного огляду феміністичних концепцій. Зокрема, розмежовуються такі поняття як "феміністична філософія", "філософія фемінізму" та "жіноче у філософії". |
Євсеєнко, О. О. Основні вимоги ДБН В.1.1-7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва" [Текст] / О.О. Євсеєнко, В.Г. Сокол> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 6-7 Рубрики: Безпека життєдіяльності--Пожежна безпека Будівництво--Державні будівельні норми Кл.слова (ненормовані): КЛАСИФІКАЦІЯ -- Будівельні матеріали -- ЗАПИТАННЯ -- ВІДПОВІДІ Анотація: Відповіді на листи, які надходили від проектних, будівельних та інших організацій, а також від громадян з проханням роз'яснити ті чи інші вимоги державних будівельних норм ДБН В.1.1-2002 Дод.точки доступу: Сокол, В.Г. |
Абаїмов, В. Використання мемуарів маршала Радянського Союзу Г.К. Жукова при вивченні історії у старших класах середньої школи [Текст] : (Запитання до теми: "Друга світова війна (1939-1945 рр.)" і "Україна під час Другої світової війни" - 11кл.) / В. Абаїмов ; В.Абаїмов> // Історія в школі. - 2000. - № 5-6. - С. 44-52. - Бібліогр.: 23 назви Рубрики: Методика викладання історії--Друга світова війна Історичні діячі Росії--Жуков Г.К. Велика Вітчизняна війна--Україна Дод.точки доступу: Жуков, Георгій Костянтинович \про нього\ |
Ланчукова, Л. Історія України: завдання,запитання,тести та дидактичні матеріали [Текст] : Тема: Україна в добу національно-визвольної війни та гетьманщини (середина XVII-кінець XVIII ст.) / Л.Ланчукова> // Історія в школі. - 1999. - № 8-9. - С. 43-47 ; № 1 . - С. 25-27 Рубрики: Методика викладання історії України--Національно-визвольна війна--Гетьманщина Національно-визвольна війна--Гетьманщина, Середина XVII-кінець XVII ст. Гетьманщина |
"Компроміси треба вітати. Але не ті, що вихолощують серцевину реформування" [Текст] : заступник Голови Верховної Ради України С.Б.Гавриш відповідає на запитання "Віча"> // Віче. - 2000. - № 10. - С. 3-8 Рубрики: Державно-правова реформа в Україні |
"Ми всі разом беремо участь у суспільних процесах" [Текст] : на запитання журналу "Віче" відповідає Голова Верховної Ради україни І.С.Плющ> // Віче. - 2000. - № 12. - С. 3-12 Рубрики: Суспільство України Верховна Рада України |
На запитання редакції відповідають всерйоз і з гумором [Текст] : (Відповіді учених Інституту літератури ім. Т.Г.Шевченка)> // Слово і час. - 2001. - № 11. - С. 14-33 Рубрики: Літературознавство України--Інститут літератури Дод.точки доступу: Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка НАН України \про нього\ |
Метельова, Т. Казковий вибір українського богатиря: олігархія чи авторитаризм [Текст] : ліричний вступ під знаком запитання / Т.Метельова> // Сучасність. - 2001. - № 7-8 . - С. 86-101 Рубрики: Внутрішня політика Росії--Політичні проблеми |
Пріоритети і реалії [Текст] : на запитання редакції "УК" відповідає начальник управління культури Волинської обласної держадміністрації Микола Васильович Приймак> // Українська культура. - 2001. - № 7. - С. 8-9 Рубрики: Культура України, 20 ст.--Регіони--Волинська область |
Нахлік, Е. "Філософія трагізму": топос каяття та екзистенційні запитання романтиків [Текст] / Е. Нахлік> // Слово і час. - 2003. - № 7. - С. 3-13 Рубрики: Літературознавство України--Романтизм |
Кващук, А. Про прийменник і сполучник для допитливих учнів [Текст] : запитання, завдання й відповіді / А. Кващук> // Дивослово. - 2004. - № 2. - С. 35-38 Рубрики: Українська мова--Методика викладання |
Ламонова, Оксана Ляльки, яких наставляють згори: три банальних, але логічних запитання [Текст] / Оксана Ламонова> // Наука і суспільство. - 2004. - № 5-6. - С. 25-26 Рубрики: Театри України--Театр маріонеток--м. Київ |
Дубовик, Світлана Контрольні завдання і запитання з теми "Прислівник" [Текст] : (4 клас) / Світлана Дубовик> // Початкова школа. - 2004. - № 5. - С. 23-25 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення |
Шуренок, Т. В. З’ясування проблеми морального вибору і вчинку шекспірівського героя шляхом діалогу [Текст] : конспект уроку-запитання за трагедією "Гамлет". 9 клас. / Т.В. Шуренок> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 54-56. - Зміст: "Гамлет" Рубрики: Англійські письменники, 17 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення--Урок-запитання Дод.точки доступу: Шекспір, Вільям-письменник англійський \про нього\ |
Гвоздяк, Петро Ілліч. Біологічні аномалії води, або Чотири запитання для обміркування [Текст] / П. Гвоздяк> // Вісник Національної академії наук України. - 2005. - №4. - С. 45-52. Рубрики: Вода--Біологічні властивості--Аномалії Анотація: Сформульовано перші сім біологічних аномалій води. Ці аномалії породжують ряд різноманітних - природничо-наукових, сакрально-філософських, життєво-побутових питань. Над цими питаннями розмірковує автор, але однозначних відповідей на них наука поки що не дає. |
Кващук, А. Вивчаємо словотвір [Текст] : Запитання, завдання й відповіді / А. Кващук> // Дивослово. - 2005. - № 6. - С. 7-8 Рубрики: Методика викладання української мови Анотація: Що таке основа слова, які бувають основи слова. |
Гречанюк, О. Герої. Тепер це люди, в чиїх очах прочитуються запитання, на які вони чи не вперше в житті не можуть віднайти переконливі відповіді [Текст] / О. Гречанюк> // Віче. - 2005. - № 7-8. - С. 42-46 : портр Рубрики: Аграрна політика--Україна |
Кващук, А. Пунктуація для допитиливих [Текст] : запитання, завдання й відповіді / А. Кващук, Т. Гонтар> // Дивослово. - 2005. - № 11. - С. 2-5 Рубрики: Методика викладання мови--Українська мова Анотація: В статті даються відповіді на питання - що таке пунктуація, для чого потрібні розділові знаки та інші питання. Дод.точки доступу: Гонтар, Т. Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Александров, В. Система оцінювання та типи контрольних завдань в інтегрованому навчально-атестаційному комплексі "Основи економіки" [Текст] / В. Александров, Ю. Бицюра> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 7. - С. 4-8. - Бібліогр.:10 назв. Рубрики: Економіка--Вивчення і викладання--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): контороль, тест, запитання, мозаіка, алгоритм Дескриптори: Економіка. економічні науки, вивчення і викладання економіки Анотація: Про систему оцінювання, що входить до складу Інтегрованогонавчально-атестаційного комплексу (ІНАК) "Основи економіки". Дод.точки доступу: Бицюра, Ю. Є примірники у відділах: (28.11.2005р. Інв.6560 (1 прим.) - Б.ц.) |
Двіжона, О. Ситуації морального вибору [Текст] : техніка спілкування дорослого з дитиною / О. Двіжона> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 1. - С. 26. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне виховання Кл.слова (ненормовані): констатуючий опис -- відтворення дій -- метод переконання -- уточнення -- прямі й пробні запитання -- методика "пошепки" -- перемовини Анотація: Морально-естетичне виховання дітей, дає застосування техніки, запропонованої американським психологом А. Адлером Є примірники у відділах: (09.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |