Клочков, Владислав.
    Філософія з політичного памфлету (загальні та постмодернові запитання до фемінізму) [Текст] / В. Клочков // Філософська думка. - 2005. - № 1. - С. 66-69.
Рубрики: Гендерна політика--Жінка
Анотація: В статті здійснено спробу побіжного огляду феміністичних концепцій. Зокрема, розмежовуються такі поняття як "феміністична філософія", "філософія фемінізму" та "жіноче у філософії".





    Євсеєнко, О. О.
    Основні вимоги ДБН В.1.1-7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва" [Текст] / О.О. Євсеєнко, В.Г. Сокол // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 6-7
Рубрики: Безпека життєдіяльності--Пожежна безпека
   Будівництво--Державні будівельні норми

Кл.слова (ненормовані):
КЛАСИФІКАЦІЯ -- Будівельні матеріали -- ЗАПИТАННЯ -- ВІДПОВІДІ
Анотація: Відповіді на листи, які надходили від проектних, будівельних та інших організацій, а також від громадян з проханням роз'яснити ті чи інші вимоги державних будівельних норм ДБН В.1.1-2002


Дод.точки доступу:
Сокол, В.Г.




    Абаїмов, В.
    Використання мемуарів маршала Радянського Союзу Г.К. Жукова при вивченні історії у старших класах середньої школи [Текст] : (Запитання до теми: "Друга світова війна (1939-1945 рр.)" і "Україна під час Другої світової війни" - 11кл.) / В. Абаїмов ; В.Абаїмов // Історія в школі. - 2000. - № 5-6. - С. 44-52. - Бібліогр.: 23 назви
Рубрики: Методика викладання історії--Друга світова війна
   Історичні діячі Росії--Жуков Г.К.

   Велика Вітчизняна війна--Україна



Дод.точки доступу:
Жуков, Георгій Костянтинович \про нього\




    Ланчукова, Л.
    Історія України: завдання,запитання,тести та дидактичні матеріали [Текст] : Тема: Україна в добу національно-визвольної війни та гетьманщини (середина XVII-кінець XVIII ст.) / Л.Ланчукова // Історія в школі. - 1999. - № 8-9. - С. 43-47 ; № 1 . - С. 25-27
Рубрики: Методика викладання історії України--Національно-визвольна війна--Гетьманщина
   Національно-визвольна війна--Гетьманщина, Середина XVII-кінець XVII ст.

   Гетьманщина







   
    "Компроміси треба вітати. Але не ті, що вихолощують серцевину реформування" [Текст] : заступник Голови Верховної Ради України С.Б.Гавриш відповідає на запитання "Віча" // Віче. - 2000. - № 10. - С. 3-8
Рубрики: Державно-правова реформа в Україні





   
    "Ми всі разом беремо участь у суспільних процесах" [Текст] : на запитання журналу "Віче" відповідає Голова Верховної Ради україни І.С.Плющ // Віче. - 2000. - № 12. - С. 3-12
Рубрики: Суспільство України
   Верховна Рада України






   
    На запитання редакції відповідають всерйоз і з гумором [Текст] : (Відповіді учених Інституту літератури ім. Т.Г.Шевченка) // Слово і час. - 2001. - № 11. - С. 14-33
Рубрики: Літературознавство України--Інститут літератури


Дод.точки доступу:
Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка НАН України \про нього\




    Метельова, Т.
    Казковий вибір українського богатиря: олігархія чи авторитаризм [Текст] : ліричний вступ під знаком запитання / Т.Метельова // Сучасність. - 2001. - № 7-8 . - С. 86-101
Рубрики: Внутрішня політика Росії--Політичні проблеми





   
    Пріоритети і реалії [Текст] : на запитання редакції "УК" відповідає начальник управління культури Волинської обласної держадміністрації Микола Васильович Приймак // Українська культура. - 2001. - № 7. - С. 8-9
Рубрики: Культура України, 20 ст.--Регіони--Волинська область





    Нахлік, Е.
    "Філософія трагізму": топос каяття та екзистенційні запитання романтиків [Текст] / Е. Нахлік // Слово і час. - 2003. - № 7. - С. 3-13
Рубрики: Літературознавство України--Романтизм





    Кващук, А.
    Про прийменник і сполучник для допитливих учнів [Текст] : запитання, завдання й відповіді / А. Кващук // Дивослово. - 2004. - № 2. - С. 35-38
Рубрики: Українська мова--Методика викладання





    Ламонова, Оксана
    Ляльки, яких наставляють згори: три банальних, але логічних запитання [Текст] / Оксана Ламонова // Наука і суспільство. - 2004. - № 5-6. - С. 25-26
Рубрики: Театри України--Театр маріонеток--м. Київ





    Дубовик, Світлана
    Контрольні завдання і запитання з теми "Прислівник" [Текст] : (4 клас) / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2004. - № 5. - С. 23-25
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення





    Шуренок, Т. В.
    З’ясування проблеми морального вибору і вчинку шекспірівського героя шляхом діалогу [Текст] : конспект уроку-запитання за трагедією "Гамлет". 9 клас. / Т.В. Шуренок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 54-56. - Зміст: "Гамлет"
Рубрики: Англійські письменники, 17 ст.
   Зарубіжна література--Методика викладання

   Уроки літератури--Форми проведення--Урок-запитання



Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям-письменник англійський \про нього\




    Гвоздяк, Петро Ілліч.
    Біологічні аномалії води, або Чотири запитання для обміркування [Текст] / П. Гвоздяк // Вісник Національної академії наук України. - 2005. - №4. - С. 45-52.
Рубрики: Вода--Біологічні властивості--Аномалії
Анотація: Сформульовано перші сім біологічних аномалій води. Ці аномалії породжують ряд різноманітних - природничо-наукових, сакрально-філософських, життєво-побутових питань. Над цими питаннями розмірковує автор, але однозначних відповідей на них наука поки що не дає.





    Кващук, А.
    Вивчаємо словотвір [Текст] : Запитання, завдання й відповіді / А. Кващук // Дивослово. - 2005. - № 6. - С. 7-8
Рубрики: Методика викладання української мови
Анотація: Що таке основа слова, які бувають основи слова.





    Гречанюк, О.
    Герої. Тепер це люди, в чиїх очах прочитуються запитання, на які вони чи не вперше в житті не можуть віднайти переконливі відповіді [Текст] / О. Гречанюк // Віче. - 2005. - № 7-8. - С. 42-46 : портр
Рубрики: Аграрна політика--Україна





    Кващук, А.
    Пунктуація для допитиливих [Текст] : запитання, завдання й відповіді / А. Кващук, Т. Гонтар // Дивослово. - 2005. - № 11. - С. 2-5
Рубрики: Методика викладання мови--Українська мова
Анотація: В статті даються відповіді на питання - що таке пунктуація, для чого потрібні розділові знаки та інші питання.


Дод.точки доступу:
Гонтар, Т.
Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Александров, В.
    Система оцінювання та типи контрольних завдань в інтегрованому навчально-атестаційному комплексі "Основи економіки" [Текст] / В. Александров, Ю. Бицюра // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 7. - С. 4-8. - Бібліогр.:10 назв.
Рубрики: Економіка--Вивчення і викладання--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контороль, тест, запитання, мозаіка, алгоритм
Дескриптори: Економіка. економічні науки, вивчення і викладання економіки
Анотація: Про систему оцінювання, що входить до складу Інтегрованогонавчально-атестаційного комплексу (ІНАК) "Основи економіки".


Дод.точки доступу:
Бицюра, Ю.
Є примірники у відділах:
(28.11.2005р. Інв.6560 (1 прим.) - Б.ц.)




    Двіжона, О.
    Ситуації морального вибору [Текст] : техніка спілкування дорослого з дитиною / О. Двіжона // Дошкільне виховання. - 2006. - № 1. - С. 26.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
констатуючий опис -- відтворення дій -- метод переконання -- уточнення -- прямі й пробні запитання -- методика "пошепки" -- перемовини
Анотація: Морально-естетичне виховання дітей, дає застосування техніки, запропонованої американським психологом А. Адлером

Є примірники у відділах:
(09.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1