Сафарян, С. І. Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика [Текст] : на прикладі оповідання "Людина у футлярі" А. Чехова та поеми "Дванадцять" О. Блока / С.І. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Дванадцять ; Людина у футлярі Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Російські письменники, 19-20 ст. Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Кл.слова (ненормовані): лінгвістична поетика Анотація: Розглянуто поняття "лінгвістична поетика"та її роль у можливості аналізу художнього тексту. Дод.точки доступу: Чехов, Антон Павлович-письменник російський \про нього\; Блок, Олександр \про нього\ |
Тимошенко, Т. А. Міжпредметні зв’язки сприяють естетичному вихованню учнів [Текст] / Т.А. Тимошенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 23-24. Рубрики: Міжпредметні зв'язки --Зарубіжна література Естетичне виховання--ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Розглянута тема "Міжпредметні зв’язки та естетичне виховання на уроках зарубіжної літератури". |
Мурзо, Т. Є. Риму - на службу професії [Текст] / Т.Є. Мурзо> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 25-26. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Автор поділилась своїм досвідом викладання зарубіжної літератури через свої поетичні спроби та залученням до римування учнів. |
Барабанщикова, З. П. Комп’ютер як засіб заглиблення в матеріал, що вивчається [Текст] : медіа-урок за оповіданням Рея Дугласа Бредбері "Усмішка". 7 клас. / З.П. Барабанщикова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 28-29. - Зміст: Усмішка Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення--Урок-медіа Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Сценарій уроку за оповіданням Р. Бредбері "Усмішка" з використанням комп’ютера. Дод.точки доступу: Бредбері, Рей \про нього\ |
Гнатюк, Л. Н. Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він створений [Текст] : два уроки за творчістю Ісікава Такубоку. 8 клас. / Л.Н. Гнатюк> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 30-32. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення Дод.точки доступу: Такубоку, Ісікава \про нього\ |
Горбатенко, О. С. Б.Брехт: звертатися до розуму глядача, а не до його емоцій [Текст] : система уроків за п’єсою "Матінка Кураж та її діти". / О.С. Горбатенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 34-37. - Зміст: Матінка Кураж та її діти Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення НІмецькі письменники, 20 ст. Дод.точки доступу: Брехт, Бертольд \про нього\ |
Муратова, В. І. Типологічні сходження у повісті Е.Хемінгуея "Старий і море" та оповіданні Кавабата Ясунарі "Голос бамбука, квітка персика" [Текст] : матеріали до уроку-аналізу цих сходжень / В.І. Муратова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 38-41. - Зміст: "Старий і море" ; Голос бамбука, квітка персика Рубрики: Американські письменники, 20 ст. Японські письменники, 20 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Дод.точки доступу: Хемінгуей Ернест, американський письменник \про нього\; Кавабата, Ясанурі \про нього\ |
Пастухова, А. П. Высоким слогом русского романса [Текст] : литературно-музыкальная композиция "И жизнь, и слезы, и любовь" / А.П. Пастухова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 57-61. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Сценарії--Літературні--РОМАНСИ |
Круглий стіл " Зарубіжна література: деякі проблеми й перспективи" [Текст]> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 2-9 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Матеріали круглого столу "Зарубіжна література: деякі проблеми й перспективи", під час проведення якого його учасники давали відповіді на низку актуальних запитань,які стосуються теми. |
Вихрист, Н. С. Звитяжний красень [Текст] : втілення в образі Роланда героїко-патріотичного та лицарського ідеалу середньовічної доби / Н.С. Вихрист> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 18-19 Рубрики: Літературні герої--Середньовіччя Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Мета статті : охарактеризувати образ Роланда -лицаря середньовічної доби, розвивати навички роботи над текстом,самостійності та вміння працювати в парах. Дод.точки доступу: Роланд-Лицар, середньовічної доби \про нього\ |
Скобельська, О. І. Творчий діалог? [Текст] : урок компаративного аналізу поезії Михайла Лермонтова та Ісікава Такубоку / О.І. Скобельська> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 31-34 : порт; Іл. Рубрики: Російські письменники, 19 ст. Японські письменники, 19 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Методичні рекомендації проведення уроку компаративного аналізу поезій російського поета М.Лермонтова та японського поета Ісікава Такубоку. Мета уроку створити ситуацію "творчого діалогу" двох поетів,розвивати логічне і образне мислення,виховувати любов до культури інших країн. В рекомендаціях представлені вірші школярів,в яких висвітлені їх розуміння щастя, краси природи. До віршів подані ілюстрації. Дод.точки доступу: Лермонтов, Михайло Юрійович-письменник російський 19 ст. \про нього\; Такубоку, Ісікава -японський письменник \про нього\ |
Панова, С. В. Урок-літературна гра за оповіданнями Артура Конан Дойля та Едгара По [Текст] / С.В. Панова> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 41-42. - Зміст: "Зоолотий Жук" Рубрики: Англійські письменники, 20 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Дод.точки доступу: Дойль, Артур Конан \про нього\; По, Едгар Аллан \про нього\ |
Голобородько, Н. П. Прес-конфкренція барона Мюнхгаузена [Текст] : підсумковий урок-рольова гра за пригодницьким твором Р.Е. Распе / Н.П. Голобородько> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 46-47 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення--Урок-гра Німецькі письменники, 18 ст. Літературні герої Дод.точки доступу: Распе, Рудольф Ерік - німецький письменник \про нього\; Мюнхгаузен, Карл Фридріх -літературний герой \про нього\ |
Ціко, І. Г. Формування активної читацької діяльності [Текст] : система різнорівневих та індивідуальних завдань Е Распе "Пригоди барона Мюнхгаузена" та О Уайльд "Зоряний хлопчик" / І.Г. Ціко> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 48-53 Рубрики: Англійські письменники, 19 ст. Німецькі письменники, 19 ст. Літературні герої Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Пропонуються завдання індивідуального характеру, які покликані допомогти опануванню того чи іншого літературного твору через інші види мистецтва {живопис, музику, скульптуру,тощо), сприяти розвитку ерудиції,навиків усного спілкування , писемного мовлення. Дод.точки доступу: Распе, Рудольф Ерік-німецький письменник \про нього\; Уайльд, Оскар - англійський письменник \про нього\; Мюнхгаузен, Карл Фридріх \про нього\ |
Мухомеджанова, С. О. Вчитись сприймати художній твір не як віддзеркалення реального життя, а як реакцію митця на умови буття [Текст] : спроба цілісного аналізу роману А. Камю "Чума". Система уроків. 11 клас. / С.О. Мухомеджанова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 50-52. - Зміст: Чума Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення Французькі письменники, 20 ст.--Творчість Дод.точки доступу: Камю, Альбер \про нього\ |
Ніколенко, О. М. Методичний лекторій для вчителя зарубіжної літератури "Вивчаємо жанри та стилі в літературі" [Текст] / О.М. Ніколенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 18-21. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Зарубіжна література--Жанри і стилі Анотація: Автор пропонує розібратися, що таке "жанр", і що слід враховувати під час розгляду жанрів художніх творів. В статті він спирається на думки найвідоміших літературознавців. |
Кушицька , Г. В. Роль проблемно-пошукового методу навчання в організації дослідницької діяльносі учнів [Текст] : з досвіду / Г.В. Кушицька > // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 26-28. Рубрики: Навчання--Дослідницька робота Навчання--Методологія Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Питання проблемно-пошукового підходу до вивчення літератури цікавить учених, методистів, учителів. Завдання кожного вчителя полягає в тому , щоб пробудити в учнів дух пошуку, створити на уроках сприятливі для цього умови. |
Мельник , А. О. Культурологічні й психолого- педагогічні основи використання навчально-ігрової діяльності під час вивчення літератури у 5-7 класах [Текст] / А.О. Мельник > // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 32-34. - Бібліографія Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Навчання--Методи Анотація: Проблема використання навчально-ігрової діяльності під час вивчення літератури у методичній науці вивчена недосконало, але спостерігається підвищений інтерес до неї. Стаття містить конкретні методичні рекомендації по визначенню культурологічних і психологічних основ використанння навчально-ігрової діяльності в процесі вивчення зарубіжної літератури. |
Кушицька , Г. В. Налаштовувати учня на дослідницьку діяльність з першого, вступного, уроку з вивчення теми [Текст] : конспект такого уроку("Презентація творчості Жуля Верна"). 6 клас. / Г.В. Кушицька > // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 38-39. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення Навчання--Дослідницька робота Дод.точки доступу: Верн, Жюль \про нього\ |
Горбатенко, О. С. Синтез літературознавства й людинознавства [Текст] : система уроків за методикою проблемного навчання за оповіданнями А.Азімова "Фах". 7 клас. / О.С. Горбатенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 2 назв. - Зміст: "Фах" Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Азімов, Айзек ((Америкаський письменник)) \про нього\ |