Сафарян, С. І.
    Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика [Текст] : на прикладі оповідання "Людина у футлярі" А. Чехова та поеми "Дванадцять" О. Блока / С.І. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Дванадцять ; Людина у футлярі
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Російські письменники, 19-20 ст.

   Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістична поетика
Анотація: Розглянуто поняття "лінгвістична поетика"та її роль у можливості аналізу художнього тексту.


Дод.точки доступу:
Чехов, Антон Павлович-письменник російський \про нього\; Блок, Олександр \про нього\




    Тимошенко, Т. А.
    Міжпредметні зв’язки сприяють естетичному вихованню учнів [Текст] / Т.А. Тимошенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 23-24.
Рубрики: Міжпредметні зв'язки --Зарубіжна література
   Естетичне виховання--ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

   Зарубіжна література--Методика викладання

Анотація: Розглянута тема "Міжпредметні зв’язки та естетичне виховання на уроках зарубіжної літератури".





    Мурзо, Т. Є.
    Риму - на службу професії [Текст] / Т.Є. Мурзо // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 25-26.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
Анотація: Автор поділилась своїм досвідом викладання зарубіжної літератури через свої поетичні спроби та залученням до римування учнів.





    Барабанщикова, З. П.
    Комп’ютер як засіб заглиблення в матеріал, що вивчається [Текст] : медіа-урок за оповіданням Рея Дугласа Бредбері "Усмішка". 7 клас. / З.П. Барабанщикова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 28-29. - Зміст: Усмішка
Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення--Урок-медіа
   Зарубіжна література--Методика викладання

Анотація: Сценарій уроку за оповіданням Р. Бредбері "Усмішка" з використанням комп’ютера.


Дод.точки доступу:
Бредбері, Рей \про нього\




    Гнатюк, Л. Н.
    Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він створений [Текст] : два уроки за творчістю Ісікава Такубоку. 8 клас. / Л.Н. Гнатюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 30-32.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення



Дод.точки доступу:
Такубоку, Ісікава \про нього\




    Горбатенко, О. С.
    Б.Брехт: звертатися до розуму глядача, а не до його емоцій [Текст] : система уроків за п’єсою "Матінка Кураж та її діти". / О.С. Горбатенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 34-37. - Зміст: Матінка Кураж та її діти
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення

   НІмецькі письменники, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Брехт, Бертольд \про нього\




    Муратова, В. І.
    Типологічні сходження у повісті Е.Хемінгуея "Старий і море" та оповіданні Кавабата Ясунарі "Голос бамбука, квітка персика" [Текст] : матеріали до уроку-аналізу цих сходжень / В.І. Муратова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 38-41. - Зміст: "Старий і море" ; Голос бамбука, квітка персика
Рубрики: Американські письменники, 20 ст.
   Японські письменники, 20 ст.

   Зарубіжна література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Хемінгуей Ернест, американський письменник \про нього\; Кавабата, Ясанурі \про нього\




    Пастухова, А. П.
    Высоким слогом русского романса [Текст] : литературно-музыкальная композиция "И жизнь, и слезы, и любовь" / А.П. Пастухова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 57-61.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Сценарії--Літературні--РОМАНСИ






   
    Круглий стіл " Зарубіжна література: деякі проблеми й перспективи" [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 2-9
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
Анотація: Матеріали круглого столу "Зарубіжна література: деякі проблеми й перспективи", під час проведення якого його учасники давали відповіді на низку актуальних запитань,які стосуються теми.





    Вихрист, Н. С.
    Звитяжний красень [Текст] : втілення в образі Роланда героїко-патріотичного та лицарського ідеалу середньовічної доби / Н.С. Вихрист // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 18-19
Рубрики: Літературні герої--Середньовіччя
   Зарубіжна література--Методика викладання

Анотація: Мета статті : охарактеризувати образ Роланда -лицаря середньовічної доби, розвивати навички роботи над текстом,самостійності та вміння працювати в парах.


Дод.точки доступу:
Роланд-Лицар, середньовічної доби \про нього\




    Скобельська, О. І.
    Творчий діалог? [Текст] : урок компаративного аналізу поезії Михайла Лермонтова та Ісікава Такубоку / О.І. Скобельська // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 31-34 : порт; Іл.
Рубрики: Російські письменники, 19 ст.
   Японські письменники, 19 ст.

   Зарубіжна література--Методика викладання

Анотація: Методичні рекомендації проведення уроку компаративного аналізу поезій російського поета М.Лермонтова та японського поета Ісікава Такубоку. Мета уроку створити ситуацію "творчого діалогу" двох поетів,розвивати логічне і образне мислення,виховувати любов до культури інших країн. В рекомендаціях представлені вірші школярів,в яких висвітлені їх розуміння щастя, краси природи. До віршів подані ілюстрації.


Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович-письменник російський 19 ст. \про нього\; Такубоку, Ісікава -японський письменник \про нього\




    Панова, С. В.
    Урок-літературна гра за оповіданнями Артура Конан Дойля та Едгара По [Текст] / С.В. Панова // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 41-42. - Зміст: "Зоолотий Жук"
Рубрики: Англійські письменники, 20 ст.
   Зарубіжна література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Дойль, Артур Конан \про нього\; По, Едгар Аллан \про нього\




    Голобородько, Н. П.
    Прес-конфкренція барона Мюнхгаузена [Текст] : підсумковий урок-рольова гра за пригодницьким твором Р.Е. Распе / Н.П. Голобородько // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 46-47
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення--Урок-гра

   Німецькі письменники, 18 ст.

   Літературні герої



Дод.точки доступу:
Распе, Рудольф Ерік - німецький письменник \про нього\; Мюнхгаузен, Карл Фридріх -літературний герой \про нього\




    Ціко, І. Г.
    Формування активної читацької діяльності [Текст] : система різнорівневих та індивідуальних завдань Е Распе "Пригоди барона Мюнхгаузена" та О Уайльд "Зоряний хлопчик" / І.Г. Ціко // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 48-53
Рубрики: Англійські письменники, 19 ст.
   Німецькі письменники, 19 ст.

   Літературні герої

   Зарубіжна література--Методика викладання

Анотація: Пропонуються завдання індивідуального характеру, які покликані допомогти опануванню того чи іншого літературного твору через інші види мистецтва {живопис, музику, скульптуру,тощо), сприяти розвитку ерудиції,навиків усного спілкування , писемного мовлення.


Дод.точки доступу:
Распе, Рудольф Ерік-німецький письменник \про нього\; Уайльд, Оскар - англійський письменник \про нього\; Мюнхгаузен, Карл Фридріх \про нього\




    Мухомеджанова, С. О.
    Вчитись сприймати художній твір не як віддзеркалення реального життя, а як реакцію митця на умови буття [Текст] : спроба цілісного аналізу роману А. Камю "Чума". Система уроків. 11 клас. / С.О. Мухомеджанова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 50-52. - Зміст: Чума
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення

   Французькі письменники, 20 ст.--Творчість



Дод.точки доступу:
Камю, Альбер \про нього\




    Ніколенко, О. М.
    Методичний лекторій для вчителя зарубіжної літератури "Вивчаємо жанри та стилі в літературі" [Текст] / О.М. Ніколенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 18-21. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Зарубіжна література--Жанри і стилі

Анотація: Автор пропонує розібратися, що таке "жанр", і що слід враховувати під час розгляду жанрів художніх творів. В статті він спирається на думки найвідоміших літературознавців.





    Кушицька , Г. В.
    Роль проблемно-пошукового методу навчання в організації дослідницької діяльносі учнів [Текст] : з досвіду / Г.В. Кушицька // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 26-28.
Рубрики: Навчання--Дослідницька робота
   Навчання--Методологія

   Зарубіжна література--Методика викладання

Анотація: Питання проблемно-пошукового підходу до вивчення літератури цікавить учених, методистів, учителів. Завдання кожного вчителя полягає в тому , щоб пробудити в учнів дух пошуку, створити на уроках сприятливі для цього умови.





    Мельник , А. О.
    Культурологічні й психолого- педагогічні основи використання навчально-ігрової діяльності під час вивчення літератури у 5-7 класах [Текст] / А.О. Мельник // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 32-34. - Бібліографія
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Навчання--Методи

Анотація: Проблема використання навчально-ігрової діяльності під час вивчення літератури у методичній науці вивчена недосконало, але спостерігається підвищений інтерес до неї. Стаття містить конкретні методичні рекомендації по визначенню культурологічних і психологічних основ використанння навчально-ігрової діяльності в процесі вивчення зарубіжної літератури.





    Кушицька , Г. В.
    Налаштовувати учня на дослідницьку діяльність з першого, вступного, уроку з вивчення теми [Текст] : конспект такого уроку("Презентація творчості Жуля Верна"). 6 клас. / Г.В. Кушицька // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 38-39.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення

   Навчання--Дослідницька робота



Дод.точки доступу:
Верн, Жюль \про нього\




    Горбатенко, О. С.
    Синтез літературознавства й людинознавства [Текст] : система уроків за методикою проблемного навчання за оповіданнями А.Азімова "Фах". 7 клас. / О.С. Горбатенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 2 назв. - Зміст: "Фах"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки зарубіжної літератури



Дод.точки доступу:
Азімов, Айзек ((Америкаський письменник)) \про нього\