Виговський, М.
    Кадровий склад та функції структурних підрозділів Наркомпросу УСРР (1920-1930 рр.) [Текст] / М. Виговський // Пам'ять століть. - 2005. - № 2. - С. 133-144.
Рубрики: Історія України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
номенклатура -- система освіти
Анотація: Стаття присвячена вивченню історичного досвіду функціонування номенклатури в системі освіти УСРР 20-х р.р. ХХ ст.

Перейти до зовнішнього ресурсу: 
Є примірники у відділах:
(1 прим.) - Б.ц. - вільні 1




    Ніколаєнко, Станіслав.
    Реформування системи освіти України в контексті світових інтеграційних процесів [Текст] / С. Ніколаєнко // Пам'ять століть. - 2005. - № 3-4. - С. 4-12.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти вУкраїні
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА
Анотація: У статті розповідається про модернізацію системи освіти в нашій державі та входження в Болонський процес.

Є примірники у відділах:
(31.10.2005р. Інв.5344 (1 прим.) - Б.ц.)




    Задольський, А. М.
    Теоретичні дослідження відтворення управлінського персоналу в машинобудівній галузі України [Текст] / А. М. Задольський, М. М. Свірень // Економіка та держава. - 2005. - № 11. - С. 51-54
Рубрики: Економіка України--МАШИНОБУДІВНА ГАЛУЗЬ--УПРАВЛІНСЬКИЙ ПЕРСОНАЛ
Кл.слова (ненормовані):
СИСТЕМА ОСВІТИ -- БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ
Анотація: У статті розглядаються теоретичні питання підготовки поофесійних керівників-лідерів в машинобудівній галузі як одного з основних напрямів відтворення управлінського персоналу в Україні.


Дод.точки доступу:
Свірень, М. М.
Є примірники у відділах:
(14.12.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Балабанов , Константин .
    Особенности интеграции национального рынка образовательных услуг в европейское пространство [Текст] / К. Балабанов // Вісник Тернопільської академії народного господарства. - 2005. - Вип. 5-1. - С. 175-178. - Бібліогр.:11 назв.
Рубрики: Освіта України --Вищі навчальні заклади --Маріупольський державний гуманітарний університет
   Болонський процес--Освіта

Кл.слова (ненормовані):
Система освіти -- Велика хартія університетів





    Ющенко, В.
    Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2005 році [Текст] : доповідь / В. Ющенко // Економіст. - 2006. - № 2. - С. 21-75
Рубрики: Україна--ВНУТРІШНЄ І ЗОВНІШНЄ СТАНОВИЩЕ
Кл.слова (ненормовані):
УКРАЇНСЬКА НАЦІЯ -- СИСТЕМА ОСВІТИ -- ГУМАНІТАРНИЙ РОЗВИТОК -- ПОЛІТИЧНА СИСТЕМА -- СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА -- РЕГІОНАЛЬНИЙ -- МІЖНАРОДНА БЕЗПЕКА
Анотація: В доповіді розглянуто всі аспекти внутрішнього і зовнішнього становища України у 2005 році.

Є примірники у відділах:
(17.04.2006р. - Б.ц.) (вільний)




    Фішман, І.
    Основа соціальної алхімії [Текст] / І. Фішман // Психологія і суспільство. - 2008. - № 4. - С. 13-32. - Бібліогр.: 49 назв.
Рубрики: Філософія і суспільство
Кл.слова (ненормовані):
соціальна Алхімія -- добро -- зло -- система освіти
Анотація: В публікації подаються роздуми на одвічну тему боротьби добра і зла в цьому світі.





    Суворовський, Олександр.
    Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах : Одеському державному економічному університету 90 років / Олександр Суворовський // Вища освіта. - 2011. - № 4. - С. 42-47 : рис.
Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Студентство
Кл.слова (ненормовані):
тестування -- підготовчі курси -- система освіти
Анотація: Розглядаються деякі аспекти формування контингенту студентів, зокрема чинники, що впливають на зниження реального конкурсу серед вступників до ВНЗ, відсутність професійної орієнтації серед школярів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(08.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Ковбаса, Тетяна.
    Третє покоління стандартів вищої освіти: порівняльний аналіз для України, Російської Федерації та Республіки Білорусь / Т. Ковбаса // Трудова підготовка в закладах освіти. - 2011. - № 6. - С. 37-40. - Бібліогр.: с. 40.
Рубрики: Вища освіта--Навчально-виховний процес
   Педагогіка--Порівняльна педагогіка

   Україна
    Росія

    Республіка Білорусь

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- стандартизація -- порівняльний аналіз -- порівняльна педагогіка -- система освіти -- якість освіти -- нормативно-правові акти -- система стандартів -- освітні стандарти
Анотація: Порівняння стандартів вищої освіти України, Білорусі, Росії базується на відповідних державних нормативно-правових актах і на досвіді подібних компаративістичних дослідженнях.

Є примірники у відділах:
(01.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Андрушкевич, Ф.
    Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій в освітніх системах України й Польщі [Текст] / Фабіан Андрушкевич // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 5. - С. 88-92. - Бібліогр.: с. 92
Рубрики: Національні освітні системи--Трансформації--Європейський освітній простір--Україна--Польща, XXI ст.
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- система освіти -- освітні реформи
Анотація: Конкретний аналіз особливостей європейського освітнього простору і змін у його освітянській галузі дозволяє більш предметно виявити завдання трансформації національних освітніх систем, зокрема України й Польщі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Текст] // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 25-44. - Зміст: Вступ ; Сучасний стан розвитку освіти ; Механізми реалізації Національної стратегії розвитку освіти
Рубрики: Освіта--Державна політика--Національна стратегія--Україна, 2012-2021 роки
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- зміст освіти -- структура освіти -- дошкільна -- загальна середня -- пріоритетні напрями -- сучасний стан -- професійно-технічна -- освіта дітей з особливими потребами -- вища -- післядипломна -- нормативно-правова база системи освіти -- модернізація -- інформатизація -- інноваційна діяльність -- учні -- студенти -- реформи

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Панченко, Валентина.
    Інтеграція освіти і науки - запорука якісної підготовки кадрів для Служби безпеки України [Текст] / В. Панченко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 14-20 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Юридична
Кл.слова (ненормовані):
наукова діяльність -- навчальний процес -- виробнича діяльність -- вища освіта -- система освіти -- інноваційний розвиток
Анотація: У статті досліджується концептуальна модель інтеграції освітньої, наукової та виробничої діяльності. Визначаються форми взаємодії наукових, навчальних і практичних підрозділів. Обгрунтовується ефективність тривтмірної моделі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пушкарьова, Т.
    Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти [Текст] / Тетяна Пушкарьова // Початкова школа. - 2013. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітня школа--Фінляндія
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- базова середня освіта -- фінські школи
Анотація: У статті розглядаються головні тенденції та особливості розвитку системи освіти Фінляндії, аналізуються чинники, які впливають на її ефективність. Автор зосереджує увагу на організації базової середньої освіти, зокрема початкової школи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Курик, Михайло.
    Сучасний стан здоров'я дітей України [Текст] / М. Курик, О. Тяжка // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - №4. - С. 76-82. - Зміст: Українці - нація, що вимирає ; Здоров'я дітей в Україні. Рік 2013 ; Вимога часу - конкретні дії ; Здоров'я і освіта ; Екологія довкілля і здоров'я дитини ; Діти та держава
Рубрики: Діти
   Здоров'я

   Моніторинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціально-екологічні проблеми -- профілактика -- оздоровлення дітей -- система освіти
Анотація: У статті автори аналізують динаміку стану здоров'я дітей за роки незалежності України. Інститут екології людини, співпрацюючи з освітянами й медиками, з 1992 року веде моніторинг стану здоров'я дітей у системі освіти України.


Дод.точки доступу:
Тяжка, Олена
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ковальчук, В.
    Педагогічні умови модернізації фахової підготовки сучасного вчителя [Текст] / Володимир Ковальчук // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 30-33. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів
Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- знання -- модернізація -- професійна підготовка -- фахівець -- система освіти -- підготовка вчителя
Анотація: У статті розглянуто різні підходи до аналізу теоретичних аспектів проблеми модернізації професійної підготовки вчителя. Зважаючи на зростаюче значення знань у сучасному суспільстві, модернізація стає важливим чинником удосконалення чинної системи освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Чурсін, Микола.
    Постсуспільства в контексті цілей освітньої діяльності / М. Чурсін // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 7/8. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- система освіти -- постсуспільство -- методологічна рефлексія -- цілеутворення
Анотація: У контексті завдань системи освіти з підготовки молоді до діяльності у майбутньому розглядаються виміри інформаційного суспільства, які характеризуються як постсуспільства. Розкривається радикалізм цих суспільств, що створюють нові виклики людській природі, вимагають переосимслення методологічних засад освітньої діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ясна, Іламі.
    Чи потрібен "ребрендинг" українській філософії? [Текст] / Іламі Ясна // Філософська думка. - 2015. - № 6. - С. 23-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія України--Розвиток--Сучасні проблеми, 21 ст.
   Філософія освіти--Викладання історико-філософських дисциплін--Реформа освіти

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- реформи -- Міністерство освіти -- університет -- суспільство
Анотація: Низька законотворчих ініціатив у галузі науки та освіти (2015 р.) поставила під питання існування філософії як навчальної дисципліни у вітчизняному освітньому ландшафті. В статті автор досліджує два боки основного питання філософії: витіснення з освітнього простору чи невідповідальність вимогам сучасного суспільства.





    Проскурняк, Олег.
    Державні юридичні екзамени в Німеччині / Олег Проскурняк // Підприємництво, господарство і право. - 2016. - № 12. - С. 212-215. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Юридична освіта--Реформування--Досвід--Німеччина
Кл.слова (ненормовані):
оцінка знань -- система освіти -- юридичні екзамени
Анотація: У статті досліджується система державних юридичних екзаменів у Німеччині. Насамперед визначаються нормативні основи проведення юридичних екзаменів. Далі розкриваються організаційні аспекти підсумкової оцінки знань студентів юридичних факультетів. Визначається специфіка основних трьох етапів проходження державного юридичного екзамену, а також його ефективність.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Федяєва, Валентина.
    Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університетській освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 5/6. - С. 32-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Педагогічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- система освіти -- педагогічна наука -- університет -- наукові дослідження
Анотація: У статті проаналізовано основні вектори розвитку сучасної вітчизняної педагогічної науки, у класичних університетах. Розглянуто провідні глобальні тенденції розвитку вищої освіти, зокрема гуманітаризацію, зростання освітніх бюджетів і масовість вищої освіти. Охарактеризовано вплив провідних тенденцій на українську освітню систему. Запропоновано шляхи використання їхнього позитивного потенціалу та подолання можливих негативних наслідків. Доведено, що більшість педагогічних досліджень є не фундаментальними, а прикладними, загалом спрямовані на підготовку кадрів високого рівня. Чітко виокремлено два основні напрями розвитку вітчизняної науки - зменшення фінансування фундаментальних досліджень і перерозподіл суспільних інтересів між різними векторами досліджень. З’ясовано та виокремлено основні проблеми, які негативно впливають на розробку грунтовних наукових проектів, призводять до зменшення значимості статусу кандидата чи доктора наук.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Корсак, Олена.
    Аналіз негативної спадщини у вивченні англійської мови [Текст] / О. Корсак // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 11/12. - С. 54-63. - Бібліогр.: с. 62 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- радянська модель викладання іноземних мов -- державні освітні стандарти -- світовий мовний рейтинг
Анотація: У статті зроблено акцент не на методику викладання англійської мови у середніх і вищих школах України, а на негативні наслідки сформованих в СРСР стандартів і вимог до абітурієнтів та тих, хто отримує диплом про вищу освіту. Пояснюються причини їх появи та політично-економічна доцільність у ті часи. Відзначено низький рейтинг жителів України у володінні англійською мовою порівняно з іншими країнами. Акцентовано позитивний досвід Фінляндії, Швеції та інших країн Скандинавії у витісненні російської мови англійською. Розкривається велика роль не тільки фінансових витрат на англомовне навчання учнів і студентів, а й заходів на законодавчому рівні, покликаних стимулювати заміну російської мови англійською у вишах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дударенко, Людмила.
    Нові підходи до прогнозування майбутнього систем освіти [Текст] / Людмила Дударенко // Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 63-70. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Планування
Кл.слова (ненормовані):
політичні прогнози -- наукові відкриття -- технологічні передбачення -- форсайт -- довгострокове планування -- майбутнє -- футорологічні наукові передбачення -- вища освіта -- прогнозування майбутнього освіти -- система освіти
Анотація: У статті відзначено, що при аналізі майбутнього науковці Заходу одразу розглядають множину варіантів, а вітчизняні дослідники, за радянськими традиціями, відшукують один-єдиний ідеальний варіант. Зроблено спробу пояснити причини звернення політиків виключно до вигідних для них історичних даних при очевидному ігноруванні їх об'єктивності; дослідити межі точності прогнозів у науковій і технологічних сферах; проаналізувати досягнення і прорахунки провідних зарубіжних футурологів. Прокоментувати поняття "форсайт", причини його все більш широкого застосування і доцільність звернення до новітніх ІКТ. Аргументовано рекомендації щодо планування освіти і власного життя на період понад 15-20 років тільки на основі найвпливовіших наукових відкриттів і технологічних досягнень.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД