Ткач, Н. Дослідження емоційних особливостей злобливої та незлобливої форм заздрості [Текст] / Н. Ткач> // Психологія і суспільство. - 2005. - №1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: --Феномен заздрості Кл.слова (ненормовані): Почуття -- Базові та похідні емоції -- Соціальне порівння -- Суперництво -- Ревнощі -- Ідентифікація -- Фрустрація -- Мотивація самовдосконалення -- Співпереживання |
А66 Андрусенко, В. Чи здатні ви до співпереживання? [Текст] : про специфіку аналізу лірики в школі / В. Андрусенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 1. - С. 36-48. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Літературознавство--Українське--Віршові жанри--Лірика Кл.слова (ненормовані): емоційна дія -- композиційні елементи -- аналіз стану душі Анотація: Здатність до переживання, до емоційного сприймання, особливо поезії, у всіх людей від народження неоднакова. За здатністю сприймати поезію психологи виокремлюють групи дітей, які мають вроджене відчуття вірша, ті, котрі відчувають поезію після її аналізу, і ті, хто позбавлені відчуття вірша. |
Туркова, Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога [Текст] / Д. М. Туркова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 8. - С. 69-77. - Бібліорг. : 26 назв. Рубрики: Психолог--Професійне становлення Кл.слова (ненормовані): Співпереживання -- Співчуття Анотація: Підготовка майбутніх психологів та їх професійне становлення значною мірою залежить від самої особистості майбутнього спеціаліста. В статті дається визначення терміну "емпатія". |
Єгорова, Н. Методи ефективного спілкування на уроці музики [Текст] / Ніна Єгорова> // Початкова школа. - 2012. - № 5. - С. 35-37. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Музика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): спілкування на уроці музики -- учитель музики -- музичні здібності учнів -- музичне сприйняття -- естетичне співпереживання Анотація: У статті йдеться про музику, як про специфічне явище спілкування. Розглядаються фактори, що сприяють ефективності спілкування в процесі вивчення музики. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 33-35. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): емпатія -- емпатичні переживання -- тестування розвитку емпатії -- співпереживання -- вчитель і учні Анотація: У статті подано тестування розвитку емпатії, яке допоможе вчителеві початкової школи визначити сформованість означеної якості. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Пізнай себе! [Текст]> // Позакласний час. - 2017. - N 3(березень). - С. 12 Рубрики: Емпатія--Розвиток Розуміння--Розвиток Співпереживання--Розвиток Самопізнання--Підлітки Самоаналіз--Підлітки Самореалізація--Підлітки Лідерство Анотація: План-конспект заняття. Мета: сприяти розвитку в підлітків навичок самопізнання, самоаналізу та самореалізації; розвиток емпатії, розуміння, співпереживання. |
Волик, Наталія. Соціальний проєкт "Добрий янгол" [Текст] / Н. Волик> // Професійна освіта : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 4. - С. 35-36 Рубрики: Соціальний проєкт--Гуманність--Емпатія та співпереживання Анотація: Схарактеризовано значення високоморальної особистості. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |