CUKK-VDPU
М66


    Митник, Олександр.
    Роль психологічних знань у збереженні психічного здоров'я молодших школярів [Текст] / О. Митник // Початкова школа. - 2006. - № 7. - С. 10-13.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
тест -- педагогічна емпатія -- здоров'я дитини
Дескриптори: ПСИХОЛОГІЯ -- ГАЛУЗЕВА (ПРИКЛАДНА) ПСИХОЛОГІЯ. ПСИХОЛОГІЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація: Тестові завдання та відповіді і роз'яснення для вчителів молодших класів про наявність у них психологічних знань.

Є примірники у відділах:
(19.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Хомік, В. С.
    Емпатія та децентрація : досвід теоретичного осмислення і емпіричного дослідження [Текст] / В.С. Хомік // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 10. - С. 8-13
Рубрики: Психологи українські
   Психологи кіровоградські

   Дослідження емпіричні--Підлітки--Психологія

Анотація: В сучасній українській психологічній науці емпатія була у фокусі досліджень Л.П. Виговської, Т.І. Пашукової, Н.В. Аліхіної та інших вчених. У дослідженні кіровоградського психолога Т.І.Пашукової підлітків та юнаків у фокусі уваги знаходились "глибинні" механізми міжособистісного розуміння : емпатія, рефлексія, ідентифікація.


Дод.точки доступу:
Пашукова, Т.І. (Кіровоградський психолог) \про неї\; написано про Кіровоград (Кіровоградщину), але автор не з Кіровограда (Кіровоградщини)


CUKK-VDPU
П39


    Плохій, З.
    Я і Світ навколо: Особистісно орієнтований підхід у формуванні ставлення дошкільнят до природи [Текст] / З. Плохій // Дошкільне виховання. - 2008. - № 7. - С. 8-11.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім світом
Кл.слова (ненормовані):
Ставлення до природи -- Екологічна емпатія -- Екологічна рефлексія -- Базова програма "Я у Світі"
Анотація: Про виховання в дошкільнят ціннісного ставлення до Природи та формування початків екологічної свідомості.





   
    Чоловіки і дружини [Текст] / за вид. Е. Шостром "Анти-Кареги, или Человек-манипулятор" // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 36.
Рубрики: Психологія--Психологія сім"ї
Кл.слова (ненормовані):
любов -- ненависть -- прихильність -- дружба -- ерос -- емпатія -- любов до себе
Анотація: В статті приділяється увага стосункам в сім'ї та розглядаються форми найсильнішого почуття - любові.





    Мисан, В.
    Багатоперспективність у змісті шкільних курсів історії [Текст] / В. Мисан // Історія в школах України. - 2008. - № 11-12 . - С. 11-14. - Бібліогр.: 18 назв. - Зміст: Що слід розуміти під багатоперспективністю в змісті та навчанні шкільних курсів історії? ; Як засади багатоперспективності реалізуються в сучасній українській історичній освіті?
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
шкільний курс історії -- багатоперспективність -- історична дидактика -- історична емпатія
Анотація: В публікації йдеться про багаторакурсність у викладанні історії. Головні характеристики багаторакурсності тісно пов"язані з аналізом історичних фактів (подій, явищ, процесів).





    Єфімова, С.
    Перцептивна функція спілкування [Текст] / С. Єфімова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 82-83.
Рубрики: Психологія--Спілкування
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- рефлексія -- стереотипізація -- каузальна атрибуція -- атракція -- емпатія
Анотація: В статті розкрито поняття соціальної перцепції, охарактеризовано механізми соціального пізнання.



   061
   Л 890


    Яцимірська, Марія.
    Медіатекст як продукт журналістської творчості (психолінгвістичний аналіз логічного сприйняття та емоцій) [Текст] / Марія Яцимірська, Наталя Драган // Вісник Львівського ун-ту. Серія: Журналістика. - Львiв, 2007. - Вип. 30. - С. 267-275. - Библиогр.: с. 275.
Рубрики: Журналістика--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
Медіатекст -- Психологія -- Емоції -- Емпатія -- Сприйняття -- Інформація -- Журналістика


Дод.точки доступу:
Драган, Наталя
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 513791 - Б.ц. (вільний)




    Туркова, Д. М.
    Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога [Текст] / Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 8. - С. 69-77. - Бібліорг. : 26 назв.
Рубрики: Психолог--Професійне становлення
Кл.слова (ненормовані):
Співпереживання -- Співчуття
Анотація: Підготовка майбутніх психологів та їх професійне становлення значною мірою залежить від самої особистості майбутнього спеціаліста. В статті дається визначення терміну "емпатія".





    Шаюк, Ольга.
    Емоційно-вольовий компонент толерантності [Текст] / О. Шаюк // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 104-110. - Библиогр.: с. 109 (19 назв.)
Рубрики: Людська культура--Багатовимірність
   Захисні механізми особистості

   Життєдіяльність людини--Соціальне та біологічне

Кл.слова (ненормовані):
Толерантність -- Інтолерантність -- Емоційно-вольовий компонент -- Психологічний механізм -- Психологічна стійкість -- Копінг-стратегії -- Акти самовідчуження -- Психологічна ідентичність -- Дратівливість -- Витримка -- Самовладання -- Самоконтроль -- Саморегуляція -- Асертивність -- Емпатія
Анотація: У рамках психоаналітичної теорії досліджено емоційно-вольовий компонент толерантності, доведено, що толерантність у цьому аналітичному розрізі - це складна система психологічних механізмів взаємодії людини з оточенням, що дозволяє ій одночасно зберегати свою цілістність і змінюватися відповідно до чинних вимог.





    Пентилюк, Марія
    Культура діалогу як основа формування мовної особистості [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 2-4. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Ділове мовлення
   Українська мова--Культура мови

Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діалогічне мислення -- культура діалогу -- децентрація -- емпатія -- діалогічна взаємодія
Анотація: У статті порушено проблему культури діалогу, що має важливе значення у вихованні мовної особистості учнів середньої школи та студентів ВНЗ. Автор аналізує різні погляди на діалог, діалогічне мовлення, культуру діалогу, розкриває зв'язок діалогу з культурою, намагається з'ясувати сутність понять "культура діалогу", "діалогічне мислення", а також функції культури діалогу та їх роль у спілкуванні.





    Семенова, Е. М.
    Развитие эмоциональной культуры педагога [Текст] / Е. М. Семенова // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 20-27. - Бібліогр. : 15 назв.
Рубрики: Педагоги--Емоційна культура
Кл.слова (ненормовані):
Емпатія
Анотація: Стаття містить дослідження, яке розглядає емоційну сторону оособистості педагогічних працівників.





    Туркова, Д. М.
    Вправи з ідентифікації механізмів психологічного захисту в контексті емпатійного розуміння особистості [Текст] / Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 8. - С. 42-45. - Бібліогр. : 16 назв.
Рубрики: Психологічний захист--Особистість--Емпатійне розуміння--Вправи
Кл.слова (ненормовані):
Емпатія
Анотація: В статті розглядається термін "емпатія" та дається визначення емпатійного розуміння.





    Юрків, Я. І.
    Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 47 (4 назви) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи
Кл.слова (ненормовані):
телефонне консультування -- консультант -- клієнт -- рефлексивне слухання -- нерефлексивне слухання -- емпатія
Анотація: У статті розкрито етичні принципи телефонного консультування, основні ролі консультанта під час розмови з клієнтом по телефону, правила і принципи ведення розмови по телефону, кроки, за допомогою яких досягають головної мети телефонного консультування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Човган, Олена.
    Особистісне спричинення доброчинної спрямованості поведінки соціального працівника / О. Човган // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 1. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія галузева
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- соціальна робота -- доброчинна спрямованість поведінки -- соціальний працівник -- соціальна допомога -- альтруїзм -- емпатія
Анотація: У статті розглядаються психологічна сутність і критерії розвиненості доброчинної спрямованості і професійної поведінки особистості соціального працівника, котра полягає в допомозі навколишнім, яка здійснюється на засадах альтруїзму.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Комаровська, Оксана.
    Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей [Текст] / О. Комаровська // Мистецтво та освіта. - 2013. - № 4. - С. 28, 37-41
Рубрики: Методика викладання музики
Кл.слова (ненормовані):
ОБДАРОВАНІСТЬ, ОБРАЗ, САМОРЕФЛЕКСІЯ, ПОЛІМОДАЛЬНІСТЬ, ЕМПАТІЯ
Анотація: Автор пропонує алгоритм застосування творчих завдань на заняттях музикою для розвитку художньої обдарованості учнів. Художня обдарованість розглядається у взаємозв'язку "ядра", що охоплює мотивацію до художнього пізнання, емоційно-духовну та психомоторну сфери особистості, і спеціальних здібностей до різних мистецтв





    Мартиненко, С.
    Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 33-35.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- емпатичні переживання -- тестування розвитку емпатії -- співпереживання -- вчитель і учні
Анотація: У статті подано тестування розвитку емпатії, яке допоможе вчителеві початкової школи визначити сформованість означеної якості.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Вздульська, Валентина.
    Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози [Текст] / Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 48-52 : іл. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Літературознавство українське--Художня проза--Підліткова література--Огляд, 2000-2015 рр.
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- проблемний роман -- повість -- реалістична проза -- історична проза -- булінг -- психологізм -- емпатія -- історична травма -- графічний роман
Анотація: Зроблено огляд художньої прози 2000-2015 рр. для молодших підлітків. Книжки згруповано за жанрами (реалістична, історична проза, пригоди, детективи, фантастика, літературна казка), простежено певні тенденції означеного періоду, вказано на доцільність застосування окресленої методології для аналізу конкретних творів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Вздульська, Валентина.
    Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози [Текст] / Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 48-52 : іл. ; Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Літературознавство українське--Художня проза--Підліткова література--Огляд, 2000-2015 рр.
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- проблемний роман -- повість -- реалістична проза -- історична проза -- булінг -- психологізм -- емпатія -- історична травма -- графічний роман
Анотація: Зроблено огляд художньої прози 2000-2015 рр. для молодших підлітків. Книжки згруповано за жанрами (реалістична, історична проза, пригоди, детективи, фантастика, літературна казка), простежено певні тенденції означеного періоду, вказано на доцільність застосування окресленої методології для аналізу конкретних творів.

Д441653/2016/1 : Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Д441653/2016/2 : Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Остапенко, Ганна
    Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя [Текст] / Ганна Остапенко; Гання Остапенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Вихователь
   Психологія--Спілкування

Кл.слова (ненормовані):
ненасильницьке спілкування -- спостереження -- почуття -- потреби -- прохання -- емпатія -- взаємодія з вихованцями
Анотація: В статті описується метод ненасильницького спілкування, який розроблений американським психологом М. Розенберґом. Мета методу - навчитися слухати себе й інших зі співчуттям, а також викликати співпереживання в інших. Запропонований підхід вчить бути чесним і відкритим, допомагає пізнавати себе, усвідомлювати людські потреби і налагоджувати стосунки, що ґрунтуються на повазі та взаєморозумінні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Остапенко, Ганна
    Моральне виховання у захопливих коміксах [Текст] / Ганна Остапенко, Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 18-20 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- емпатія -- життєва компетентність
Анотація: В статті йдеться про використання коміксів як засобу морального виховання дошкільнят.


Дод.точки доступу:
Стеценко, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)