Бойдаренко, Н. Новий підручник як невід'ємна складова системної перебудови мовної освіти [Текст] / Н. Бойдаренко, А. Ярмолюк> // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 2-5. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Підручники і учбові посібники Кл.слова (ненормовані): курс української мови -- програма -- зміст підручника -- структура підручника -- функціональність -- текст Анотація: У 2005-2006 навчальному році ЗНЗ з російською мовою навчання працюватимуть за новими програмами і підручником української мови для 5 класу (автори Н. Бондаренко і А. Ярмолюк; видавництво "Освіта", 2005 рік), який посів перше місце у Всеукраїнському конкурсі підручників. Зміст і структуру цього підручника розкрито в статті Дод.точки доступу: Ярмолюк, А. Є примірники у відділах: (04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.) |
Гричаник, Н. І. Структура і функції навчальної книги з літератури [Текст] / Н. І. Гричаник> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - N 6(червень). - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчальні видання--Структура--Функції Українська література--Навчальні видання Філологічна освіта--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): Структура підручника -- Навчальна книга Анотація: У статті розкрито структуру та основні функції навчальної книги з літератури. |
Кодлюк, Я. Технологія аналізу підручника для початкової школи [Текст] / Ярослава Кодлюк> // Початкова школа. - 2015. - № 2. - С. 8-10. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Підручники і посібники Педагогіка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): структура підручника -- функції підручника -- поліграфічне оформлення підручника Анотація: У статті охарактеризовано комплексний підхід до аналізу підручника за такими напрямами: структура підручника; його функції; поліграфічне оформлення; підручник у системі навчально-методичного комплексу. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |