061
Ч-492


    Харченко, О.
    Текст із психолінгвістичної точки зору [Текст] : сборник научных трудов / О. Харченко // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.188-189: Германська філологія: Зб. наук. пр. - С. 293-303.
УДК
Рубрики: Лінгвістика текста
   Психолінгвістика


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 488939 - 15.70 р. (вільний)




    Шимчишин, Марія.
    Американська феміністична теорія читацького відгуку [Текст] / М. Шимчишин // Слово і час. - 2005. - № 1. - С. 42-55.
Рубрики: Літературознавство--Літературна критика, ХХст.
   Текст--Художній

Кл.слова (ненормовані):
Гендер -- Маскулінність -- Дискурс -- Андроцентризм
Анотація: Аналізуються стан та перспективи американської літературної критики 70-80 рр. ХХст. Простежуються різні моделі та стратегії феміністичного прочитання тексту.





    Сафарян, С. І.
    Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика [Текст] : на прикладі оповідання "Людина у футлярі" А. Чехова та поеми "Дванадцять" О. Блока / С.І. Сафарян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Дванадцять ; Людина у футлярі
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Російські письменники, 19-20 ст.

   Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістична поетика
Анотація: Розглянуто поняття "лінгвістична поетика"та її роль у можливості аналізу художнього тексту.


Дод.точки доступу:
Чехов, Антон Павлович-письменник російський \про нього\; Блок, Олександр \про нього\




    Гладишев, В. В.
    Контекстне вивчення художніх творів учнями середніх і старших класів [Текст] / В.В. Гладишев // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ
   Уроки літератури--Методика викладання

Анотація: Про необхідність урахування особливостей вікового та літературного розвитку учнів старших класів під час вивчення художніх творів на уроках літератури.





    Гнатюк, Л. Н.
    Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він створений [Текст] : два уроки за творчістю Ісікава Такубоку. 8 клас. / Л.Н. Гнатюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 30-32.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення



Дод.точки доступу:
Такубоку, Ісікава \про нього\




    Уліщенко, В. В.
    Асоціативне моделювання сприйняття старшокласниками художнього твору [Текст] / В.В. Уліщенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 48-50. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Анотація: Методи та прийоми дослідження літературного твору на сучасному етапі повинні розвивати філософічність та асоціативність мислення учнів -така основна думка статті.





    Тихолоз, Н.
    Крутійська одіссея "рудого кардинала" [Текст] : "Лис Микита" Івана Франка: текст, підтекст, контекст, інтертекст / Н. Тихолоз // Дивослово. - 2005. - № 2. - С. 58-63. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Літературознавство--КРИТИКА ЛІТЕРАТУРНА
Анотація: Ідея написання казки "Лис Микита". Що спонукало письменника до написання цієї казки


Дод.точки доступу:
Франко, І. \про нього\




    Борисенко, О.
    Переказати — і полюбити [Текст] : [Урок розвитку зв`язного мовлення (8 кл.)] / О. Борисенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 43-46.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 8 класі
Кл.слова (ненормовані):
текст -- переказ -- опис
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Формувати в учнів уміння і навички стисло переказувати текст з описом процесу праці

Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1103 (1 прим.) - Б.ц.)




    Кирилішина, Н.
    Не говори все, що знаєш, але завжди знай, що говориш [Текст] : з досвіду навчання діалогічного мовлення:Система вправ (5 клас) / Н. Кирилішина // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 79-81.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 5 класі
Кл.слова (ненормовані):
текст -- тема -- стиль -- діалог
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА
Анотація: Ознайомлення з діалогічним мовленням учнів 5 класу

Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1109 (1 прим.) - Б.ц.)




    Момот, Н.
    Шевченків щоденник: жанрова гетерогенність як стратегія тексту [Текст] / Н. Момот // Слово і час. - 2005. - №3. - С. 20-28.
Рубрики: Українська література--Історія, ХІХст.
   Творчість--Шевченко Т.

   Текст--Типи

   Наратологія

Анотація: Розглядається текст Щоденника Т. Шевченка з точки зору наратології та псигології мови. Відзначається поліфонія тексту, наявність різних мікрожанрів, ліричних відступів.





    Брайко , О.
    Роман Євгена Гребінки "Доктор" як соціальний наратив: текст та інтертекст [Текст] / О. Брайко // Слово і час. - №3. - С. 51-64.
Рубрики: Українська література--Проза, ХІХ ст.
   Текст--Наратив

Анотація: Автор критичної статті вважає роман Є.Гребінки знаковим в українському літературному процесі. Підкреслюється виразно епічний задум роману - зображення життя героя від народження до смерті. Розглядається жанрова структура роману як особливого наративу.





    Ісаєва, О. О.
    Не просто повторити засвоєне, а осмислити його заново [Текст] : методика організації підсумкового етапу вивчення художнього твору в школі / О.О. Ісаєва // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Анотація: Підсумковий етап вивчення художнього твору дуже важливий для його адекватного , повноцінного осягнення. Як організувати його розповідає автор статті, узагальнюючи основні функції та форми проведення та види навчальної діяльності на підсумковому етапі.





    Бойдаренко, Н.
    Новий підручник як невід'ємна складова системної перебудови мовної освіти [Текст] / Н. Бойдаренко, А. Ярмолюк // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 2-5.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Підручники і учбові посібники
Кл.слова (ненормовані):
курс української мови -- програма -- зміст підручника -- структура підручника -- функціональність -- текст
Анотація: У 2005-2006 навчальному році ЗНЗ з російською мовою навчання працюватимуть за новими програмами і підручником української мови для 5 класу (автори Н. Бондаренко і А. Ярмолюк; видавництво "Освіта", 2005 рік), який посів перше місце у Всеукраїнському конкурсі підручників. Зміст і структуру цього підручника розкрито в статті


Дод.точки доступу:
Ярмолюк, А.
Є примірники у відділах:
(04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.)




    Бакунець, Г.
    Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зв'язного мислення (з досвіду роботи) [Текст] / Г. Бакунець // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 36-38.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- творчі здібності -- переказ -- текст -- план -- зв'язне мовлення
Анотація: Уроки зв'язного мовлення в системі розвитку творчих здібностей учнів

Є примірники у відділах:
(04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.)




    Мних, Р.
    Герменевтика, герменевтика, герменевтика... [Текст] / Р. Мних // Слово і час. - 2005. - №4. - С. 50-58. - Зміст: Основи герменевтики: Навч. посіб. - К., 2003. / С. М Квіт.
Рубрики: Літературознавство України, ХХІ ст.
   Текст--Тлумачення

   Філософія--Гносеологія--Значення. Визначення.

Анотація: Автор пропонує замислитись над проблемою наукової історії української літератури та поміркувати, якою повинна бути українська літературно-теоретична думка. Написання статті спричинили неоднозначні враження від навчального посібника С. Квіта "Основи герменевтики"(2003)


Дод.точки доступу:
Гайдегер, М. \про нього\; Музіль, Р.; Дерріда, Ж. \про нього\




    Лобчук, О.
    Складання творів за спостереженням [Текст] / О. Лобчук // Початкова школа. - 2005. - № 1. - С. 10-12.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок. Методика проведення
Кл.слова (ненормовані):
висловлювання -- текст-розповідь -- опис
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ
Анотація: Твір за спостереженням – це самостійно складений учнем в усній чи писемній формі текст на основі досвіду дітей набутого в результаті праці, екскурсії, походів, власних спостережень

Є примірники у відділах:
(31.03.2005р. Інв.1574 (1 прим.) - Б.ц.)




    Поліщук, Я.
    Науковий пейзаж, мальований чаєм [Текст] : (Про дискретність формального методу в українському літературознавстві) / Я. Поліщук // Слово і час. - 2005. - №5. - С. 14-23.
Рубрики: Літературознавство України--Історія, ХХ ст.
   Текст--Художній--Інтерпретація

   Форма--Художня

   Шістдесятництво--Літературне

Кл.слова (ненормовані):
Дискурс
Анотація: Оцінюється досвід українського літературознавства, його історія. Звертається увага на роль в, оживленні української філологічної науки ХХ ст., методів кращих представників української філологічної традиції. Як недолік, автор називає недостатнє дослідження художньої форми.


Дод.точки доступу:
Гундорова, Т. \про неї\; Зеров, М. \про нього\; Перетц, В. \про нього\; Зубрицька, М. \про неї\; Чижевський, Д. \про нього\




    Денисова , Т.
    Наука "компаративістика" в сучасному трактуванні [Текст] / Т. Денисова // Слово і час. - 2005. - №5. - С. 24-31.
Рубрики: Літературознавство--Порівняльне--Методологія
   Текст--Художній--Вивчення

Кл.слова (ненормовані):
Дискурс
Анотація: Автор зупиняється на кількох новітніх тлумаченнях компаративістики як сучасної самостійної літературної науки. На думку автора, вони свідчать про великі потенції молодої науки.


Дод.точки доступу:
Веллек, Р. \про нього\; Ріффатер, М. \про нього\; Мійоші, М. \про нього\




    Матіяш , Б.
    Стратегії замовчування в художньому тексті [Текст] : (На прикладі роману Діно Буццаті "Татарська пустеля") / Б. Матіяш // Слово і час. - 2005. - №5. - С. 32-39. - Зміст: "Татарська пустеля"
Рубрики: Текст--Художній--Концепція
   Семантика--Тексту

   Література--Італії, ХХ ст.

Кл.слова (ненормовані):
Наратив -- Хронотоп
Анотація: У контексті відомого роману Д. Буццаті, автор розвиває теми: символічного підгрунтя тексту, специфіки хронотопу, полісемантичної природи тексту.


Дод.точки доступу:
Бахтін, М. \про нього\; Буццаті, Д. \про нього\




    Колотілова, Н.
    Діалог та дискурс (логіко-когнитівний аналіз) [Текст] / Н.Колотілова // Філософська думка. - 2000. - № 2. - С. 16-26
Рубрики: Філософія науки
Кл.слова (ненормовані):
ДІАЛОГ -- ТЕКСТ