Вашуленко, М. Як працювати за посібником "Післябукварик" [Текст] / М. Вашуленко, В. Науменко, М. Захарчук> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 8-12. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): виразне -- читання -- вірша -- загадки -- списування -- самостійне Анотація: "Післябукварик" забезпечує уроки читання і письма у післябукварний період навчання грамоти Дод.точки доступу: Науменко, В.; Захарчук, М. |
Науменко, В. Орієнтоване тематичне планування уроків читання. За підручником: Науменко В.О. "Читанка", 4 клас (друга частина) [Текст] / В. Науменко> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 36-40. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання |
Павлова, О. "Хай кожен так собі співає, як хто зуміє і здолає..." [Текст] : [Творчість Б.Д. Грінченка] / О. Павлова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 19-22. Рубрики: Українська література ХІХ ст.--Персоналії письменників--Б.Д. Грінченко Кл.слова (ненормовані): байка -- виразне читання -- виховання Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА,ПЕРСОНАЛІЇ ПИСЬМЕННИКІВ Анотація: Знайомство з байкарською спадщиною Б.Д. Грінченка Дод.точки доступу: Грінченко Б.Д. \о нем\ Є примірники у відділах: Інв.1100 (1 прим.) - Б.ц. |
Підручник, який навчить п`ятикласників любити українську мову, краще розуміти красу навколишнього світу і бути щасливими людьми [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 58-59. Рец. на "Рідна мова" для 5 кл. / О. Глазова, Ю. Кузнецов ; Вид. "Освіта України" Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- читання -- говоріння -- мовлення Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА Анотація: Про підручник нового типу Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1106 (1 прим.) - Б.ц.) |
Українська література [Текст] : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 5 клас> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 60-68. Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): вивчення творів -- виразне читання -- повторення -- позакласне читання Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА,МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ Анотація: Тематичне планування учбового матеріалу Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1107 (1 прим.) - Б.ц.) |
Костенко, Ю. В. Виразне читання як засіб осягнення художнього твору. 5 клас [Текст] : урок за казкою О.Вайльда "Зоряний хлопчик" / Ю.В. Костенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 36-37. - Зміст: "Зоряний хлопчик" Рубрики: Читання --Методика викладання Дод.точки доступу: Вайльд, Оскар (письменник англійський) \про нього\ |
Головецька, Н. В. "Моя любов чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі" [] : урок позакласного читання за повістю О. Кобилянської "В неділю рано зілля копала". 10 клас / Н. В. Головецька> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 1. - С. 33-35 Рубрики: Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.) Уроки--Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.) Письменники українські--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.) Романи українські--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.) Анотація: Мета: розкрити зміст духовного буття народу, душевну красу й силу героїв твору, дати власну оцінку поведінці Тетяни, Гриця, Настки, Маври, Андронаті; утверджувати в юнацьких душах доброту милосердя, красу й щирість почуттів. Методи, прийоми і форми роботи: виразне читання окремих епізодів із твору; бесіда на основі прочитаного; характеристика героїв; інсценування уривку з повісті |
Головецька, Н. В. "Я так хочу побачити зиму..." [] : урок позакласного читання за казкою Б. Грінченка "Квіти" / Н. В. Головецька> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 1. - С. 27-28 Рубрики: Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Письменники українські--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Літературні казки--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Уроки--Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Анотація: Урок-пошук проводиться з метою ознайомлення учнів із фактами біографії письменника та сюжетом казки; поглиблення знання учнів про літературну казку; розвитку вміння й навички виразного читання художнього твору; виховання почуття прекрасного |
Вембер, В. Комп'ютерний моніторинг вмінь учнів читати мовчки [] / В. Вембер> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 2. - С. 41-43. - Бібліогр.: 8 назв Рубрики: Уроки--Українська мова--Читання Уроки--Українська література--Читання Читання--Моніторинг--Комп'ютерні технології Анотація: Цей проект розроблено з метою надання допомоги адміністрації школи та вчителям української мови та літератури в розв'язанні мовленнєвої діагностики - здатності учня читати мовчки. Застосування комп'ютера дозволяє автоматизувати фронтальну діагностику вміння учнів читати незнайомий текст мовчки, за короткий час отримати об'єктивні результати досягнутого рівня цього виду мовленнєвої підготовки |
Дейна, М. К. Урок позакласного читання за твором Астрід Ліндгрен "Пеппі Довга панчоха" [Текст] : конкурси / М.К. Дейна> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 3. - С. 25-26. - Зміст: "Пеппі Довгапанчоха" Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Шведські письменники Позакласна робота--Зарубіжна література Дод.точки доступу: Ліндгрен, Астрід (Шведська письменниця) \про нього\ |
Кірган, Л. М. Мій вірний чотироногий друг [Текст] : урок додаткового читання за оповіданням Е.Сетона-Томпсона "Снап" / Л.М. Кірган> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 3. - С. 47-50. - Зміст: "Снап" Рубрики: Канадські письменники, 20 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Дод.точки доступу: Сетон-Томпсон, ( Канадський письменник) \про нього\ |
Мележик, В. О "Вірші у прозі" Шарля Бодлера [Текст] : позакласне читання для класів філологічного та художньо-естетичного профілю / В.О Мележик> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 3. - С. 61-64. - Бібліогр.: 8 назв. - Зміст: "Слепцы" Рубрики: Французькі письменники, 19 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Позакласна робота--Зарубіжна література Анотація: В статті на прикладі творів Шарля Бодлера "Слепцы", "Каждому своя химера", "Игрушка бедняка" та ін. просліджується роль контрасту і символіки як структурних домінантів поезій французького поета, особливості трактування предметних образів як "видимих проявів душевних рухів" Дод.точки доступу: Бодлер, Шарль (Французький письменник) \про нього\ |
Богданов Г. Сучасний стан соціалізації студентів у ФРН [Текст] / Богданов Г.> // Вісник Книжкової палати. - 2005. - №1. - С. 19-25. - Бібліогр. 25 назв Рубрики: Бібліотечна справа--Соціологічні дослідження читання студентів--ФРН |
Присяжнюк , Н. Особливості формування навички читання у 2 класі шкіл з російською мовою викладання [Текст] / Н. Присяжнюк > // Початкова школа. - 2005. - № 3. - С. 12-16. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок у 2 класі Кл.слова (ненормовані): навички читання -- уміння вимови Анотація: Мета статті - формування й удосконалення читання українською мовою на початковому етапі Є примірники у відділах: (19.04.2005р. Інв.56 (1 прим.) - Б.ц.) |
Науменко, В. Орієнтовне планування уроків читання за читанкою В.О. Науменко, 2 клас (ІІ частина) [Текст] / В. Науменко> // Початкова школа. - 2005. - № 3. - С. 31-36. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): планування уроків Анотація: В статті запропоновано планування уроків читання (72 години) Є примірники у відділах: (19.04.2005р. Інв.62 (1 прим.) - Б.ц.) |
Аліфанова, І. Який іспит витримав клас? [Текст] : урок читання в 2 класі за "Читанкою" О.Я. Савченко / І. Аліфанова> // Початкова школа. - 2005. - №3. - С. 50-51. Рец. на кн. "Логіка у 4 класі" Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): свідоме читання -- вміння висловитись Анотація: Дана стаття допоможе вчителю удосконалювати у учнів навичку правильного читання та вміння висловлюватись Є примірники у відділах: (19.04.2005р. Інв.67 (1 прим.) - Б.ц.) |
Науменко, В. Орієнтоване тематичне планування уроків читання за підручником: Науменко В.О. Читанка, 3 клас (друга частина) [Текст] : другий семемтр (4 год. на тиждень) / В. Науменко> // Початкова школа. - 2005. - № 1. - С. 19-24. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Зміст уроків Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ Анотація: Навчання в чотирічній початвовій школі Є примірники у відділах: (31.03.2005р. Інв.1574 (1 прим.) - Б.ц.) |
Якіменко, А. П. Проблеми смислового читання у школярів з ЗПР та методика її вирішення на індивідуальних заняттях [Текст] / А.П. Якіменко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 5. - С. 78-79 Рубрики: Здоров'я дітей--Психофізичне Читання--Діти з ЗПР Анотація: Стаття присвячена проблемі формування навичок смислового читання у школярів з ЗПР. Автор підкреслює важливість і необхідність спеціальної індивідуальної роботив цьому напрямі і пропонує свою методику іі впровадження. Методика рекомендується для вчителів-дефектологів та вчителів молодших класів загальноосвітніх шкіл, психологів. |
Крот, Г. "Ударив чорний дзвін..." [Текст] : [Урок з позакласного читання / Г. Крот> // Дивослово. - 2000. - N: 6. - С. 45-46
Рубрики: Педагогіка. Методика викладання укр. літ-ри Кл.слова (ненормовані): Позакласне читання |
Речка, А. Художні функції ремарки в "драмі для читання" [Текст] / А.Речка> // Слово і час. - 2000. - № 11. - С. 48-52 Рубрики: Ремарка--Теорія літератури |