Вашуленко, М.
    Як працювати за посібником "Післябукварик" [Текст] / М. Вашуленко, В. Науменко, М. Захарчук // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 8-12.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
виразне -- читання -- вірша -- загадки -- списування -- самостійне
Анотація: "Післябукварик" забезпечує уроки читання і письма у післябукварний період навчання грамоти


Дод.точки доступу:
Науменко, В.; Захарчук, М.




    Науменко, В.
    Орієнтоване тематичне планування уроків читання. За підручником: Науменко В.О. "Читанка", 4 клас (друга частина) [Текст] / В. Науменко // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 36-40.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання





    Павлова, О.
    "Хай кожен так собі співає, як хто зуміє і здолає..." [Текст] : [Творчість Б.Д. Грінченка] / О. Павлова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 19-22.
Рубрики: Українська література ХІХ ст.--Персоналії письменників--Б.Д. Грінченко
Кл.слова (ненормовані):
байка -- виразне читання -- виховання
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА,ПЕРСОНАЛІЇ ПИСЬМЕННИКІВ
Анотація: Знайомство з байкарською спадщиною Б.Д. Грінченка


Дод.точки доступу:
Грінченко Б.Д. \о нем\
Є примірники у відділах:
Інв.1100 (1 прим.) - Б.ц.




   
    Підручник, який навчить п`ятикласників любити українську мову, краще розуміти красу навколишнього світу і бути щасливими людьми [Текст] // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 58-59.
Рец. на "Рідна мова" для 5 кл. / О. Глазова, Ю. Кузнецов ; Вид. "Освіта України"

Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- читання -- говоріння -- мовлення
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА
Анотація: Про підручник нового типу

Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1106 (1 прим.) - Б.ц.)




   
    Українська література [Текст] : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 5 клас // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 60-68.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творів -- виразне читання -- повторення -- позакласне читання
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА,МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ
Анотація: Тематичне планування учбового матеріалу

Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1107 (1 прим.) - Б.ц.)




    Костенко, Ю. В.
    Виразне читання як засіб осягнення художнього твору. 5 клас [Текст] : урок за казкою О.Вайльда "Зоряний хлопчик" / Ю.В. Костенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 36-37. - Зміст: "Зоряний хлопчик"
Рубрики: Читання --Методика викладання


Дод.точки доступу:
Вайльд, Оскар (письменник англійський) \про нього\




    Головецька, Н. В.
    "Моя любов чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі" [] : урок позакласного читання за повістю О. Кобилянської "В неділю рано зілля копала". 10 клас / Н. В. Головецька // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 1. - С. 33-35
Рубрики: Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.)
   Уроки--Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.)

   Письменники українські--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.)

   Романи українські--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.)

Анотація: Мета: розкрити зміст духовного буття народу, душевну красу й силу героїв твору, дати власну оцінку поведінці Тетяни, Гриця, Настки, Маври, Андронаті; утверджувати в юнацьких душах доброту милосердя, красу й щирість почуттів. Методи, прийоми і форми роботи: виразне читання окремих епізодів із твору; бесіда на основі прочитаного; характеристика героїв; інсценування уривку з повісті





    Головецька, Н. В.
    "Я так хочу побачити зиму..." [] : урок позакласного читання за казкою Б. Грінченка "Квіти" / Н. В. Головецька // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 1. - С. 27-28
Рубрики: Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)
   Письменники українські--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)

   Літературні казки--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)

   Уроки--Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)

Анотація: Урок-пошук проводиться з метою ознайомлення учнів із фактами біографії письменника та сюжетом казки; поглиблення знання учнів про літературну казку; розвитку вміння й навички виразного читання художнього твору; виховання почуття прекрасного





    Вембер, В.
    Комп'ютерний моніторинг вмінь учнів читати мовчки [] / В. Вембер // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 2. - С. 41-43. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Уроки--Українська мова--Читання
   Уроки--Українська література--Читання

   Читання--Моніторинг--Комп'ютерні технології

Анотація: Цей проект розроблено з метою надання допомоги адміністрації школи та вчителям української мови та літератури в розв'язанні мовленнєвої діагностики - здатності учня читати мовчки. Застосування комп'ютера дозволяє автоматизувати фронтальну діагностику вміння учнів читати незнайомий текст мовчки, за короткий час отримати об'єктивні результати досягнутого рівня цього виду мовленнєвої підготовки





    Дейна, М. К.
    Урок позакласного читання за твором Астрід Ліндгрен "Пеппі Довга панчоха" [Текст] : конкурси / М.К. Дейна // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 3. - С. 25-26. - Зміст: "Пеппі Довгапанчоха"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Шведські письменники

   Позакласна робота--Зарубіжна література



Дод.точки доступу:
Ліндгрен, Астрід (Шведська письменниця) \про нього\




    Кірган, Л. М.
    Мій вірний чотироногий друг [Текст] : урок додаткового читання за оповіданням Е.Сетона-Томпсона "Снап" / Л.М. Кірган // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 3. - С. 47-50. - Зміст: "Снап"
Рубрики: Канадські письменники, 20 ст.
   Зарубіжна література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Сетон-Томпсон, ( Канадський письменник) \про нього\




    Мележик, В. О
    "Вірші у прозі" Шарля Бодлера [Текст] : позакласне читання для класів філологічного та художньо-естетичного профілю / В.О Мележик // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 3. - С. 61-64. - Бібліогр.: 8 назв. - Зміст: "Слепцы"
Рубрики: Французькі письменники, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика викладання

   Позакласна робота--Зарубіжна література

Анотація: В статті на прикладі творів Шарля Бодлера "Слепцы", "Каждому своя химера", "Игрушка бедняка" та ін. просліджується роль контрасту і символіки як структурних домінантів поезій французького поета, особливості трактування предметних образів як "видимих проявів душевних рухів"


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль (Французький письменник) \про нього\




    Богданов Г.
    Сучасний стан соціалізації студентів у ФРН [Текст] / Богданов Г. // Вісник Книжкової палати. - 2005. - №1. - С. 19-25. - Бібліогр. 25 назв
Рубрики: Бібліотечна справа--Соціологічні дослідження читання студентів--ФРН





    Присяжнюк , Н.
    Особливості формування навички читання у 2 класі шкіл з російською мовою викладання [Текст] / Н. Присяжнюк // Початкова школа. - 2005. - № 3. - С. 12-16.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок у 2 класі
Кл.слова (ненормовані):
навички читання -- уміння вимови
Анотація: Мета статті - формування й удосконалення читання українською мовою на початковому етапі

Є примірники у відділах:
(19.04.2005р. Інв.56 (1 прим.) - Б.ц.)




    Науменко, В.
    Орієнтовне планування уроків читання за читанкою В.О. Науменко, 2 клас (ІІ частина) [Текст] / В. Науменко // Початкова школа. - 2005. - № 3. - С. 31-36.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
планування уроків
Анотація: В статті запропоновано планування уроків читання (72 години)

Є примірники у відділах:
(19.04.2005р. Інв.62 (1 прим.) - Б.ц.)




    Аліфанова, І.
    Який іспит витримав клас? [Текст] : урок читання в 2 класі за "Читанкою" О.Я. Савченко / І. Аліфанова // Початкова школа. - 2005. - №3. - С. 50-51.
Рец. на кн. "Логіка у 4 класі"

Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
свідоме читання -- вміння висловитись
Анотація: Дана стаття допоможе вчителю удосконалювати у учнів навичку правильного читання та вміння висловлюватись

Є примірники у відділах:
(19.04.2005р. Інв.67 (1 прим.) - Б.ц.)




    Науменко, В.
    Орієнтоване тематичне планування уроків читання за підручником: Науменко В.О. Читанка, 3 клас (друга частина) [Текст] : другий семемтр (4 год. на тиждень) / В. Науменко // Початкова школа. - 2005. - № 1. - С. 19-24.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Зміст уроків
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ
Анотація: Навчання в чотирічній початвовій школі

Є примірники у відділах:
(31.03.2005р. Інв.1574 (1 прим.) - Б.ц.)




    Якіменко, А. П.
    Проблеми смислового читання у школярів з ЗПР та методика її вирішення на індивідуальних заняттях [Текст] / А.П. Якіменко // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 5. - С. 78-79
Рубрики: Здоров'я дітей--Психофізичне
   Читання--Діти з ЗПР

Анотація: Стаття присвячена проблемі формування навичок смислового читання у школярів з ЗПР. Автор підкреслює важливість і необхідність спеціальної індивідуальної роботив цьому напрямі і пропонує свою методику іі впровадження. Методика рекомендується для вчителів-дефектологів та вчителів молодших класів загальноосвітніх шкіл, психологів.





    Крот, Г.
    "Ударив чорний дзвін..." [Текст] : [Урок з позакласного читання / Г. Крот // Дивослово. - 2000. - N: 6. - С. 45-46
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка. Методика викладання укр. літ-ри
Кл.слова (ненормовані):
Позакласне читання





    Речка, А.
    Художні функції ремарки в "драмі для читання" [Текст] / А.Речка // Слово і час. - 2000. - № 11. - С. 48-52
Рубрики: Ремарка--Теорія літератури