CUKK-VDPU
Г12


    Гаврилюк, О.
    Діалог учня з автором під час вивчення творчості Василя Стуса у 8-му класі [Текст] : система уроків / О. Гаврилюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 9-10. - С. 13-21
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Персоналії--Стус В.С.
   Література українська--Методика--Уроки--8 клас

Кл.слова (ненормовані):
аналіз поезії -- образ України -- вивчення нового матеріалу
Анотація: Ознайомити з життєвим шляхом В.Стуса, зацікавити особою митця та його творчістю, перейняти душі дітей красою і силою його слова.


Дод.точки доступу:
Стус, В.
Є примірники у відділах:
(16.01.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Дзюбінська, О. В.
    Урок на тему "Геоекологічна ситуація в Україні", 8 клас [Текст] / О. В. Дзюбінська // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 20-21.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Екологія--Урок
Кл.слова (ненормовані):
розробка уроку -- вивчення нового матеріалу -- екологічне мислення -- екологічна культура
Анотація: Урок проводиться для формування в учнів уявлення про зміни компонентів природи під впливом господарської діяльності людини, розвитку критичного мислення учнів, підвищення екологічної культури. Подано розробку уроку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кузнєцова, О.
    Ліна Костенко. "Чайка на крижині". Розповідь про письменницю. Образи, ідея поеми. "Нащо крилатим грунт під ногами?" [Текст] : урок / Олена Кузнєцова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 29-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
поетеса -- алегорія -- диптих -- алегоричний образ -- метафора -- вивчення нового матеріалу
Анотація: Мета уроку: ознайомити учнів з цікавими фактами життя і творчості Ліни Костенко, змістом твору "Чайка на крижині", допомогти усвідомити ідейно-художню значущість, неповторність поезії, розвивати навички виразного читання поетичних творів, аналізу, висловлювання власних міркувань та асоціацій; вчити учнів з'ясовувати ідею твору, його підтекст, аналізувати образи; виховувати прагнення до духовного багатства, самовдосконалення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кравченко, Ольга.
    Психологічна новела "Intermezzo" з жанровими ознаками "поезії у прозі". Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги. Символічні образи. Поетика імпресіонізму : [урок] [Текст] / Ольга Кравченко // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 53-60.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок-психологічне дослідження -- вивчення нового матеріалу -- вивчення творчості М. Коцюбинського -- поезія в прозі
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: ознайомити зі змістом новели М. Коцюбинського "Intermezzo", з особливостями її композиції та жанровими ознаками, розкрити історію її написання, з'ясувати своєрідність системи образів, причини настрою ліричного героя, його подібність з автором, визначити особливості імпресіоністичного стилю М. Коцюбинського; розвивальна: розвивати вміння логічно висловлювати свої думки, пам'ять, мислення; виховна: виховувати в учнів любов до природи рідного краю, дослідити способи боротьби з депресивним станом.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД