Креативна уява як мета навчання [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 40-41.
Рубрики: Психологія--Загальна--Уява
   Психологія--Вікова--Дошкільнята

Кл.слова (ненормовані):
синтез -- аналогія -- акцентування -- типізація -- схематизація -- гіперболізація -- аглютинація -- пасивна уява -- активна уява -- креативна уява
Анотація: В статті розкрито особливості дитячої уяви як психічного процесу.





    Мовчун, А.
    "Цілую твої ніженьки. Твій Борис..." [Текст] : інтимна поезія Бориса Грінченка в листах до дружини / Антоніна Мовчун // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 9. - С. 4-8. - Зміст: "Весняні сонети"; "Зійшов місяц із зорею, в небі заяснівся..."; "Як тільки що вечір той тихий настане..." / Б. Грінченко.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
епістолярій -- інтимна лірика -- цнота почуттів -- гіперболізація та метафоризація образів
Анотація: У статті представлено стислий огляд листування Бориса Грінченка і його дружини Марії. Проаналізовано родинні взаємини Грінченків, інтимний світ поета. Уперше публікуються вірші Б. Грінченка, що написані ним у листах до дружини.


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД