Креативна уява як мета навчання [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 40-41. Рубрики: Психологія--Загальна--Уява Психологія--Вікова--Дошкільнята Кл.слова (ненормовані): синтез -- аналогія -- акцентування -- типізація -- схематизація -- гіперболізація -- аглютинація -- пасивна уява -- активна уява -- креативна уява Анотація: В статті розкрито особливості дитячої уяви як психічного процесу. |
Мовчун, А. "Цілую твої ніженьки. Твій Борис..." [Текст] : інтимна поезія Бориса Грінченка в листах до дружини / Антоніна Мовчун> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 9. - С. 4-8. - Зміст: "Весняні сонети"; "Зійшов місяц із зорею, в небі заяснівся..."; "Як тільки що вечір той тихий настане..." / Б. Грінченко. Рубрики: Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Кл.слова (ненормовані): епістолярій -- інтимна лірика -- цнота почуттів -- гіперболізація та метафоризація образів Анотація: У статті представлено стислий огляд листування Бориса Грінченка і його дружини Марії. Проаналізовано родинні взаємини Грінченків, інтимний світ поета. Уперше публікуються вірші Б. Грінченка, що написані ним у листах до дружини. Дод.точки доступу: Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |