Семчук, С.
    Вплив реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці [Текст] / С. Семчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - № 1. - С. 18-22. - бібліогр.: с. 22
Рубрики: Соціальна педагогіка--Особистість
   Реклама--Вплив на особистість

   Психологія--Вікова--Дошкільнята

Анотація: У статті аналізується феномен реклами та її вплив на свідомість дошкільнят: виділено ті закономірності та особливості формування дитячої свідомості, на які реклама впливає безпосередньо. Подано рекомендації щодо проведення роботи з дітьми.





   
    Креативна уява як мета навчання [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 40-41.
Рубрики: Психологія--Загальна--Уява
   Психологія--Вікова--Дошкільнята

Кл.слова (ненормовані):
синтез -- аналогія -- акцентування -- типізація -- схематизація -- гіперболізація -- аглютинація -- пасивна уява -- активна уява -- креативна уява
Анотація: В статті розкрито особливості дитячої уяви як психічного процесу.





    Шмаль, Л.
    Психологічний супровід соціальної адаптації дітей / Л. Шмаль // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 48-53
Рубрики: Психологія--Вікова--Дошкільнята
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- адаптаційний синдром -- соціальна адаптація -- соціальна адаптація
Анотація: В статті досліджено проблему адаптації дітей дошкільного закладу, що може не тільки загальмувати розвиток потенційних можливостей особистості, а й повернути процес її розвитку назад.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)