Семчук, С. Вплив реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці [Текст] / С. Семчук> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - № 1. - С. 18-22. - бібліогр.: с. 22 Рубрики: Соціальна педагогіка--Особистість Реклама--Вплив на особистість Психологія--Вікова--Дошкільнята Анотація: У статті аналізується феномен реклами та її вплив на свідомість дошкільнят: виділено ті закономірності та особливості формування дитячої свідомості, на які реклама впливає безпосередньо. Подано рекомендації щодо проведення роботи з дітьми. |
Креативна уява як мета навчання [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 40-41. Рубрики: Психологія--Загальна--Уява Психологія--Вікова--Дошкільнята Кл.слова (ненормовані): синтез -- аналогія -- акцентування -- типізація -- схематизація -- гіперболізація -- аглютинація -- пасивна уява -- активна уява -- креативна уява Анотація: В статті розкрито особливості дитячої уяви як психічного процесу. |
Шмаль, Л. Психологічний супровід соціальної адаптації дітей / Л. Шмаль> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 48-53 Рубрики: Психологія--Вікова--Дошкільнята Кл.слова (ненормовані): адаптація -- адаптаційний синдром -- соціальна адаптація -- соціальна адаптація Анотація: В статті досліджено проблему адаптації дітей дошкільного закладу, що може не тільки загальмувати розвиток потенційних можливостей особистості, а й повернути процес її розвитку назад. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |