Чорна, Людмила.
    Особливості формування ціни інформаційних продуктів та освітніх послуг у мережі Інтернет [Текст] / Л. Чорна // Вісник Тернопільської академії народного господарства. - 2005. - Вип. 5-2. - С. 134-137. - Бібліогр.:3 назви.
Рубрики: Комп'ютерні технології--Навчання
   Інноваційна діяльність в Україні

Кл.слова (ненормовані):
Ринок -- Ціноутворення -- Дистанційний курс -- Аудиторія





    Глуховська, Наталія.
    Актуальні проблеми імплементації курсу ECDL в системі підготовки майбутніх фахівців [Текст] / Н. Глуховська // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 27-32. - Бібліогр.: с. 31-32 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Інформаційні технології
   Вища освіта--Дистанційне навчання

   Вища освіта--Професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
ECDL -- система дистанційного навчання -- дистанційний курс -- навчальні матеріали -- пограмно-методичне забезпечення -- ІКТ
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми забезпечення підготовки майбутніх фахівців відповідно до світових стандартів у галузі ІКТ, представлено досвід створення інтернет-порталу дистанційного навчання ECDL для ВНЗ України, а також організації дистанційного курсу засобами платворми Mooble.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шиліна, Г.
    Застосування дидактичних засобів Moodle для забезпечення дистанційного навчання української мови [Текст] / Галина Шиліна // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 21-27. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчальне середовище -- інформаційне середовище Moodle -- дистанційний курс -- модуль діяльності -- варіанти поліпшення дистанційних курсів
Анотація: У статті розглянуто особливості застосування дидактичних засобів у навчальному середовищі Moodle, обґрунтовуються найбільш доцільні шляхи їх використання. На прикладі електронного навчального курсу показано можливості забезпечення особистісно орієнтованого підходу до учнів, вироблення навичок самостійної роботи, розроблено рекомендації щодо оптимізації дистанційних курсів з української мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Жалдак, Мирослав Іванович.
    Дистанційний курс "Теорія ймовірностей і математична статистика" / М. І. Жалдак, Ю. П. Біляй // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2016. - № 6. - С. 44-47
Рубрики: Математична освіта--Дистанційне навчання
   Вища освіта--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
теорія ймовірностей -- математична статистика -- дистанційний курс
Анотація: У статті описується дистанційний курс "Теорія ймовірностей і математична статистика", розроблений для студентів та аспірантів фізико-математичних та інформаційних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів з метою підтримки як денної так і заочної форм навчання. Зміст курсу відповідає методичній системі навчання теорії ймовірностей і математичної статистики у педагогічних вищих навчальних закладах згаданих спеціальностей.


Дод.точки доступу:
Біляй, Юрій Петрович
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нестуля, Світлана іванівна.
    Дистанційний курс "Основи лідерства" як засіб фомування лідерської компетентності студентів / С. І. Нестуля // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 10-16
Рубрики: Інформатика--Вища освіта
   Інформаційні технології--Дидактична освіта

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- дистанційний курс -- відкрита освіта -- лідерство -- дидактична одиниця
Анотація: У статті розглядається дистанційний курс як засіб формування лідерської компетентності студентів. Проаналізовано структуру дистанційного курсу, розробленого за допомогою платформи Moodle, розкрито зміст основних модулів "Лідерство в сучасній управлінській парадигмі", "Особистість лідера", "Лідерство: організований аспект". З’ясовано, що дистанційний курс є засобом розвитку відкритої освіти та потужним дидактичним ресурсом формування лідерської компетентності студентів у середовищі університету , який повністю забезпечить всі види занять з дисциплін і включає в себе: інформацйну, практико-орієнтовану, контролюючу, інтерактивну, методичну та керуючу складові.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)