Семеркова, Л. Г. Формування здорового способу життя. Складова соціалізації учнів на уроках основ здоров'я через використання методики розвитку критичного мислення [Текст] / Л. Г. Семеркова> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 3. - С. 2-15. - Бібліогр.: 10 назв. - Зміст: Актуальність проблеми соціалізації в сучасному суспільстві ; Стан здоров'я дітей в Україні ; Причини вживання підлітками наркотичних речовин ; Формування в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя в дітей ; Методика розвитку критичного мислення - ефективна методика формування здоров'язберігаючих компетентностей учнів на уроках основ здоров'я ; Структура уроку-моделі за методикою розвитку критичного мислення ; Групова форма роботи - середовище для розвитку критичного мислення та формування ключових компетентностей ; Методичні стратегії методики розвитку критичного мислення Рубрики: Виховання--Здоровий спосіб життя Основи здоров'я--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- соціалізація -- емоційне життя -- інформаційний вплив на людину -- складові здорового способу життя -- стан здоров'я -- засоби зміцнення організму -- позитивна мотивація -- розвиток критичного мислення -- евокація -- осмислення -- рефлексія -- мозкова атака -- асоціювання -- гронування -- джигсоу -- сенкан -- п'ятихвилинне ессе Анотація: Перед школою постає проблема виховання свідомого ставлення учнів до свого здоров'я як найвищої соціальної цінності, яка дасть їм змогу успішно виконувати будь-які життєві та соціальні ролі, бути творцем свого життя, активно інтегруватись до сучасного суспільства. Автор розкриває роль школи і сім'ї у процесі соціалізації дитини. |