Сєріков , А. В.
    Необхідні та достатні умови асоціювання [Текст] / А. В. Сєріков , Н. С. Сіромаха // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - № 6. - С. 166 - 172. - Бібліогр.: 26 назв. - Табл. рис.
Рубрики: Економіка підприємства--Об'єднання договірне--Асоціювання


Дод.точки доступу:
Сіромаха, Н. С.




    Семеркова, Л. Г.
    Формування здорового способу життя. Складова соціалізації учнів на уроках основ здоров'я через використання методики розвитку критичного мислення [Текст] / Л. Г. Семеркова // Виховна робота в школі. - 2009. - № 3. - С. 2-15. - Бібліогр.: 10 назв. - Зміст: Актуальність проблеми соціалізації в сучасному суспільстві ; Стан здоров'я дітей в Україні ; Причини вживання підлітками наркотичних речовин ; Формування в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя в дітей ; Методика розвитку критичного мислення - ефективна методика формування здоров'язберігаючих компетентностей учнів на уроках основ здоров'я ; Структура уроку-моделі за методикою розвитку критичного мислення ; Групова форма роботи - середовище для розвитку критичного мислення та формування ключових компетентностей ; Методичні стратегії методики розвитку критичного мислення
Рубрики: Виховання--Здоровий спосіб життя
   Основи здоров'я--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- соціалізація -- емоційне життя -- інформаційний вплив на людину -- складові здорового способу життя -- стан здоров'я -- засоби зміцнення організму -- позитивна мотивація -- розвиток критичного мислення -- евокація -- осмислення -- рефлексія -- мозкова атака -- асоціювання -- гронування -- джигсоу -- сенкан -- п'ятихвилинне ессе
Анотація: Перед школою постає проблема виховання свідомого ставлення учнів до свого здоров'я як найвищої соціальної цінності, яка дасть їм змогу успішно виконувати будь-які життєві та соціальні ролі, бути творцем свого життя, активно інтегруватись до сучасного суспільства. Автор розкриває роль школи і сім'ї у процесі соціалізації дитини.





    Соснова, В.
    Дивосвіт літературної казки : два уроки доброти за "Казкою про маленького Піка" Оксани Іваненко : [5 клас] [Текст] / В. Соснова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 3. - С. 10-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Урок
   Література українська--Новітня--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
словесне малювання -- читання за особами -- написання есе -- асоціювання -- групова робота -- тема та ідея твору
Анотація: За допомогою новітніх навчальних технологій розроблено 2 уроки за казкою О. Іваненко. Мета уроків - розвивати навички переказу казки та характеристики її героїв, уміння виділяти головне. Виховна мета - допомогти учням усвідомити важливу в житті людини потребу: уважне ставлення до ближнього, любов до нього.


Дод.точки доступу:
Іваненко, О. \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Тиндикевич, І.
    Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольорові миші" : урок української літератури в 6 класі [Текст] / І. Тиндикевич // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 40-43.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- рефлексія -- авторський задум -- цілі -- мета -- ім'я уроку -- асоціювання -- передбачення -- деталізація
Анотація: Представлено план уроку української літератури, побудованого на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Запропоновано систему методів, прийомів, видів робіт,які забезпечують реалізацію зазначених цілей, осягнення учнями авторського задуму,теми й ідеї твору, ролі художніх засобів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Павлів, Ірина.
    Дивосвіт природи в поезіях Богдана Радиша-Маринюка [Текст] : урок у 6 класі / Ірина Павлів // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 5. - С. 22-25
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні вправи -- асоціювання
Анотація: Розробка уроку в 6 класі з вивчення творчості Б. Радиша-Маринюка. Тип уроку – вивчення літератури рідного краю.


Дод.точки доступу:
Радиш-Маринюк, Богдан Ілліч (поет і письменник, член Спілки письменників України ; р.н. 1934) \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Майнаєва, Олена.
    Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури [Текст] / Олена Майнаєва // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 8-10
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Громадянське виховання

Кл.слова (ненормовані):
ігрове завдання -- асоціювання
Анотація: Впровадження нового Державного стандарту повної і базової загальної середньої освіти визначило нові пріоритети навчання шкільних предметів, серед яких – формування громадянської компетентності, тобто здатності учня активно, відповідально та ефективно реалізовувати права та обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бутурлим, Тетяна.
    Системна підготовка учнів до ЗНО з української літератури / Тетяна Бутурлим // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 10. - С. 5-15
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Підготовка до ЗНО
Кл.слова (ненормовані):
робота з таблицею -- увідповіднення -- хронологічний ланцюжок -- асоціювання -- інтернет-покликання
Анотація: Подано різнотипні завдання для узагальнення і систематизації вивченого з курсу української літератури (відповідно до чинної програми ЗНО). Методика цих завдань забезпечує системну підготовку учнів до підсумкової атестації. Важливим складником запропонованого матеріалу є узагальнювальні таблиці з наведеними інтернет-покликаннями на ресурси, де розміщено інформацію щодо аналізу програмових художніх творів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)