Хорошковська, Ольга.
    Теоретичні основи відбору змісту мовного й мовленнєвого матеріалу у шкільному курсі української мови як державної у школах національних меншин України [Текст] / О. Хорошковська // Початкова школа. - 2005. - № 7. - С. 31-35.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання
Анотація: Стаття розповідає про вимоги до змісту мовної освіти, необхідні мовленнєві навички, принципи відбору змісту (врахування функціональної сторони мови, компресії змісту, доступності, методичної доцільності тощо).

Є примірники у відділах:
(21.07.2005р. Інв.3994 (1 прим.) - Б.ц.)




    Ляшенко, О.
    Українська школа на шляху до якісної освіти [Текст] / Олександр Ляшенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 60-63 : табл. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Освіта--Якість--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
якісна освіта -- стратегія навчання -- освітній стандарт -- зміст навчання
Анотація: Автор аналізує участь українських школярів у міжнародних моніторінгах, результати проведення ЗНО, виокремлює проблеми, які постали перед сучасною освітою. Звертається увага на формальне засвоєння програмного матеріалу, а не на компетентнісний підхід до навчання, як це має місце у світовій освітній практиці передових країн.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Волинець, Л.
    Зміст навчання пластичних мистецтв у початковій школі Франції [Текст] / Людмила Волинець // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 52-55. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа--Франція
   Мистецтво--Образотворче--Зміст навчання

   Франція--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- пластичні мистецтва -- початкова школа -- історія пластичних мистецтв -- компетентності -- гуманістична культура
Анотація: У статті розглянуто питання змісту навчання пластичних мистецтв у початковій школі Франції, особливості його структурування, зумовлені актуалізацією мистецько-культурного виміру змісту сучасної загальної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Федчишин, Надія.
    Гербартіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи [Текст] / Н. Федчишин // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 6. - С. 57-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Педтехнології--Авторські школи
Кл.слова (ненормовані):
гербартіанство -- педагогічні погляди -- зміст навчання -- релігійно-моральне виховання
Анотація: Аналізуються педагогічні погляди одного із представників педагогічної течії гербартіанства Т. Ціллера, розкривається зміст основних ідей ученого: концентрація у навчанні, ідея внутрішньої свободи та релігійно-морального виховання, різнобічність навчання; а також цінність його педагогічної концепції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Барановська, Олена
    Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах гуманітаризації навчання [Текст] / Олена Барановська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 47-50. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Педагогіка--Профільна школа--Гуманітаризація навчання
Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- зміст навчання
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання у профільній школі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Буркова, Людмила
    Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности [Текст] / Людмила Буркова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 57-63. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Зміст
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- зміст навчання -- здібності
Анотація: В статье раскрывается понимание автором категории содержания образования, в часности содержания школьного образования и содержания обучения. Сделана попытка представить концептуальный подход к определению содержания образования и содержания обучения.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Н. Б.
    Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська мова [Текст] / Н. Б. Голуб, О. Ю. Котусенко, Н. В. Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 2-8
РУБ DNPB-VDPU
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- зміст навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання
Анотація: В статті йдеться про зміни в методиці навчання української мови, які торкаються всіх аспектів у т. ч. визначення принципів, добору форм, методів і прийомів навчання.


Дод.точки доступу:
Котусенко, О. Ю.; Бондаренко, Н. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Іманова, Севіндж.
    Інтеграція змісту трудового навчання за педагогічною технологією концентрації навчального матеріалу / С. Іманова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 6. - С. 44-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Технологічна
   Вища освіта--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
трудове навчання -- зміст навчання -- інтеграція -- концентроване навчання
Анотація: Аналізуються педагогічні принципи, закономірності й технології інтеграції змісту трудового навчання засобами його концентрації. Аналіз науково-методичної літератури, чинників комплексного впливу на продуктивність сприйняття учнями навчального матеріалу дозволили виявити закономірності підвищення продуктивності трудового навчання в умовах обмеженого часу. Наукова новизна отриманих результатів полягає у визначенні ефективності словесних, наочних і практичних методів трудового навчання в умовах браку часу, що виділяється на вичення тем у межах навчальної програми. Практичне значення мають обгрунтовані прийоми реконструкції навчального матеріалу за педагогічними технологіями концентрованого навчання засобами знаково-символічних структур у вигляді структурно-функціональних схем навчальних тем та опорних схем-конспектів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чеботарьова, Олена.
    Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів з порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - № 4. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушеннями інтелекту (розумово відсталі, ЗПР)
Кл.слова (ненормовані):
типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність
Анотація: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)