Д99 Дяченко-Лисенко, Л. Література в школі: традиції та іновації [Текст] / Л. Дяченко-Лисенко, С. Коваленко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 5. - С. 19-25. Рубрики: Література українська--Учбові плани і програми Кл.слова (ненормовані): художній твір -- теорія літератури -- методика літератури Анотація: Орієнтовне <календарно-тематичне планування> з курсу "Українська література". Дод.точки доступу: Коваленко, С. Є примірники у відділах: (11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Фурман, А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза [Текст] / А. Фурман> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 2. - С. 136-164. - Бібліогр.: 23 назви. Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): календарно-тематичне планування -- граф-схема -- модульно-розвивальна система освіти -- вітакультурна стратегія управління освітнім процесом -- експертиза Анотація: В статті розкрито сутність, принципи, алгоритм створення граф-схеми як альтернативного способу календарно-тематичного планування модульно-розвивальних занять, суть якого полягає у проблемно-модульній ієрархічній презентації (вчителеві, учневі, батькові) окремого шкільного чи академічного курсу як гармонійної системи розділів і навчальних модулів, кількості годин і міні-модулів, основоположних категорій і понять, етапів цілісного модульно-розвивального процесу та рекомендацій щодо кількісної і якісної оптимізації; обгрунтовано методологію категоріально-понятійного обгрунтування граф-схем та особливості їх науково-методологічної експеризи. |
Сипко, Л. Виразне читання : програма курсу за вибором для 10 класу профільної школи [Текст] / Л. Сипко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 6. - С. 55-62. - Бібліогр.: с. 60. Рубрики: Література українська--Методика--Плани і програми Література українська--Методика--Виразне читання Педагогіка--Методика--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): нормативні дані -- завдання курсу -- державні вимоги до підготовки учнів -- календарно-тематичне планування Анотація: Програму курсу рекомендовано МОН України (лист від 30. 04. 10 № 1/11-3632). Читачів ознайомлено із завданнями курсу, змістом та плануванням навчального матеріалу, вимогами до учнів. Надано також схему структури першого (теоретичного) блоку курсу "Виразне читання". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : астрономія [Текст] : инструкции> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 80-82. Рубрики: Педагогіка--Плани і програми --Підручники і посібники Астрономія--Плани і програми--Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): рівень стандарту -- профільний рівень -- календарно-тематичне планування |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : світова література [Текст] : инструкции> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 3-24. Рубрики: Зарубіжна література--Плани і програми--Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Кл.слова (ненормовані): календарно-тематичне планування -- 11 клас -- 10 клас -- контроль знань -- рівень стандарту -- академічний рівень |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальномку році : математика [Текст] : инструкции> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 22/23/24. - С. 15-29. Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Математика--Плани і програми --Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): академічний рівень -- профільний рівень -- рівень стандарту -- поглиблене вивчення -- допрофільна підготовка -- логіка -- календарно-тематичне планування |
Гільберг, Тетяна. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 36-43. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Початкова освіта--Інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): підручник для 1 класу -- календарно-тематичне планування -- інтегративний підхід -- інтеграція змісту -- Я досліджую світ, курс -- початкова школа Анотація: Розглянуто, як застосовується інтегративний підхід за підручником для 1 класу "Я досліджую світ", а також подано орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу. Дод.точки доступу: Тарнавська, Світлана |
Онопрієнко, Оксана. Орієнтовний календарно-тематичний план уроків математики в 2 класі [Текст] : за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, до підручника "Математика" для 2 класу (автори С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко) / Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2019. - № 9. - С. 33-39. Рубрики: Математика--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): календарно-тематичне планування -- планування з математики 2 клас Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Гільберг, Тетяна. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Текст] : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, 1 частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Світлана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова школа. - 2019. - № 9. - С. 40-48. Рубрики: Я досліжую світ--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): календарно-тематичне планування -- планування з курсу "Я досліджую світ" Анотація: У статті подано орієнтовне календарно-тематичне планування за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко та орієнтовне календарно-тематичне планування за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна. Дод.точки доступу: Тарнавська, Світлана Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |