Сипко, Л. Виразне читання : програма курсу за вибором для 10 класу профільної школи [Текст] / Л. Сипко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 6. - С. 55-62. - Бібліогр.: с. 60. Рубрики: Література українська--Методика--Плани і програми Література українська--Методика--Виразне читання Педагогіка--Методика--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): нормативні дані -- завдання курсу -- державні вимоги до підготовки учнів -- календарно-тематичне планування Анотація: Програму курсу рекомендовано МОН України (лист від 30. 04. 10 № 1/11-3632). Читачів ознайомлено із завданнями курсу, змістом та плануванням навчального матеріалу, вимогами до учнів. Надано також схему структури першого (теоретичного) блоку курсу "Виразне читання". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Попова, Л. Формування професійної компетентності студентів - майбутніх філологів під час вивчення дистанційного курсу "Мовленнєвий етикет ділового спілкування" [Текст] / Людмила Попова> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 11. - С. 3-6. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ Українська мова--Підготовка фахівців Українська мова--Культура мовлення Кл.слова (ненормовані): формування особистості учителя-словесника -- професійна компетентність -- мовленнєвий етикет ділового спілкування -- завдання курсу -- завдання для студентів -- промова Анотація: У статті визначено зміст поняття "професійна компетентність майбутнього вчителя-словесника", специфіку фахової діяльності педагога та сформульовано мету, завдання й особливості дисципліни "Мовленнєвий етикет ділового спілкування", спрямованої на формування професійної компетентності майбутнього вчителя-словесника. Значну увагу в цьому курсі приділено питанням вербального спілкування, основним критеріям культури мовлення, особливостям використання невербальних засобів та їх місцю в міжкультурній комунікації, застосуванню етикетних формул в опосередкованому спілкуванні тощо. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |