Дементьєва, Н. Як навчити колективної роботи [Текст] / Н. Дементьєва> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 25-30. Рубрики: Географія.--Вивчення і викладання--Методи навчання--2. Екологія. Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): метод -- дискусія -- рольова гра -- дебати -- структура уроку -- колективна робота Анотація: Пропонуються методи колективної роботи та наводяться приклади уроків з використанням цих методів Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Л73 Локтіонов, В. Урок на тему "Країни Латинської Америки.Регіональний огляд", 10 клас [Текст] / В. Локтіонов> // Географія та основи економіки в школі. - 2008. - № 4. - С. 19-21. - Бібліогр.:4 назв. Рубрики: Географія--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): бесіда -- самостійна робота -- дослідження -- колективна робота Анотація: Під час вивчення другого розділу курсу "Економічна та соціальна географія світу" в 10 класі основними методами роботи мають бути проблемний і дослідницький. |
Рубан, Світлана. Односкладні речення як синтаксичне явище. Означено-особові речення як різновид односкладних конструкцій [Текст] / С. Рубан> // Дивослово. - 2009. - 10. - 2-5. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Односкладні речення Кл.слова (ненормовані): актуалізація опорних знань -- самооцінювання за карткою -- колективна робота Анотація: Урочні розробки для 8-го класу розвивають навички роботи учнів в малих групах, учать працювати за опорними схемами, таблицями. Активно залучаються перспективні навчальні технології |
Логачевська, Т. Виконання домашніх завдань з математики в групі продовженого дня [Текст] / Тетяна Логачевська, Тетяна Снісаренко> // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 51-56. Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Домашні завдання Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): домашні завдання з математики -- самостійна робота -- індивідуальна робота -- колективна робота -- робота парами Анотація: Наведено методичні рекомендації щодо виконання домашніх завдань з математики в групах продовженого дня. Дод.точки доступу: Снісаренко, Тетяна Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Логачевська, С. Підготовка школярів до самостійної роботи на уроках рідної мови в 3 класі [Текст] / Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська> // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 9-11. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): самостійна робота -- молодші школярі -- колективна робота -- робота парами -- індивідуальна робота -- завдання з української мови Анотація: У статті подано приклади завдань з української мови для 3 класу, виконання яких можна організувати завдяки поєднанню різноманітних форм колективної, парної та індивідуальної роботи. Дод.точки доступу: Логачевська, Тетяна Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ніколаєнко, Валентина. Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край [Текст] : урок-проєкт у 3 класі / Валентина Ніколаєнко> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 28-30. Рубрики: Природознавство--Метод проєктів Кл.слова (ненормовані): урок-проєкт з природознавства -- інтегрований проєкт -- осінні зміни -- колективна робота -- екологічна культура -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті представлено розробку уроку-проєкту з природознавства, мета якого - формувати вміння спостерігати за осінніми змінами в природі; розвивати мовлення учнів, здатність до колективної і творчої роботи; формувати екологічну культуру; виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до рідного краю, рідного слова. |