Дементьєва, Н.
    Як навчити колективної роботи [Текст] / Н. Дементьєва // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 25-30.
Рубрики: Географія.--Вивчення і викладання--Методи навчання--2. Екологія. Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
метод -- дискусія -- рольова гра -- дебати -- структура уроку -- колективна робота
Анотація: Пропонуються методи колективної роботи та наводяться приклади уроків з використанням цих методів

Перейти до зовнішнього ресурсу: 
Є примірники у відділах:
(12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)


CUKK-VDPU
Л73


    Локтіонов, В.
    Урок на тему "Країни Латинської Америки.Регіональний огляд", 10 клас [Текст] / В. Локтіонов // Географія та основи економіки в школі. - 2008. - № 4. - С. 19-21. - Бібліогр.:4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
бесіда -- самостійна робота -- дослідження -- колективна робота
Анотація: Під час вивчення другого розділу курсу "Економічна та соціальна географія світу" в 10 класі основними методами роботи мають бути проблемний і дослідницький.





    Рубан, Світлана.
    Односкладні речення як синтаксичне явище. Означено-особові речення як різновид односкладних конструкцій [Текст] / С. Рубан // Дивослово. - 2009. - 10. - 2-5.
Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Односкладні речення
Кл.слова (ненормовані):
актуалізація опорних знань -- самооцінювання за карткою -- колективна робота
Анотація: Урочні розробки для 8-го класу розвивають навички роботи учнів в малих групах, учать працювати за опорними схемами, таблицями. Активно залучаються перспективні навчальні технології





    Логачевська, Т.
    Виконання домашніх завдань з математики в групі продовженого дня [Текст] / Тетяна Логачевська, Тетяна Снісаренко // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 51-56.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Домашні завдання
   Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
домашні завдання з математики -- самостійна робота -- індивідуальна робота -- колективна робота -- робота парами
Анотація: Наведено методичні рекомендації щодо виконання домашніх завдань з математики в групах продовженого дня.


Дод.точки доступу:
Снісаренко, Тетяна
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Логачевська, С.
    Підготовка школярів до самостійної роботи на уроках рідної мови в 3 класі [Текст] / Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 9-11.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота -- молодші школярі -- колективна робота -- робота парами -- індивідуальна робота -- завдання з української мови
Анотація: У статті подано приклади завдань з української мови для 3 класу, виконання яких можна організувати завдяки поєднанню різноманітних форм колективної, парної та індивідуальної роботи.


Дод.точки доступу:
Логачевська, Тетяна
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ніколаєнко, Валентина.
    Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край [Текст] : урок-проєкт у 3 класі / Валентина Ніколаєнко // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 28-30.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--Метод проєктів
Кл.слова (ненормовані):
урок-проєкт з природознавства -- інтегрований проєкт -- осінні зміни -- колективна робота -- екологічна культура -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку-проєкту з природознавства, мета якого - формувати вміння спостерігати за осінніми змінами в природі; розвивати мовлення учнів, здатність до колективної і творчої роботи; формувати екологічну культуру; виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до рідного краю, рідного слова.