Бернадська, Ніна.
    Канон соцреалістичного роману [Текст] : [Дискусія] / Н. Бернадська // Слово і час. - 2005. - № 2. - С. 44-52.
Рубрики: Літературознавство, ХХ-ст.
   Художній метод літератури

Кл.слова (ненормовані):
Епопейність -- Утопія
Анотація: Автор запрошує до обговорення проблем соціалістичного реалізму як феномену літератури і літературознавства. Висловлюється надія на те, що трактування цієї теми варто звільнити від усяких догм.





    Зимовець, Роман.
    Дискусія "Фуко-Габермас": внесок до теорії влади. (Стаття перша) [Текст] / Р. Зимовець // Філософська думка. - 2005. - №2. - С. 104-120.
Рубрики: Суспільство--Влада
   Філософія політики--Влада

Анотація: Стаття присвячена дискусії між французьким філософом Мішелем Фуко та німецьким соціологом Юргеном Габермасом. Дискусія стосувалася різних аспектів теорії суспільства загалом та критики модерну зокрема, проте її головним лейтмотивом, поза сумнівом, був аналіз феномена влади, виявлення її загальної природи та форм функціонування в сучасному суспільстві.


Дод.точки доступу:
Фуко, Мішель \про нього\; Габермас, Юрген \про нього\




    Дементьєва, Н.
    Як навчити колективної роботи [Текст] / Н. Дементьєва // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 25-30.
Рубрики: Географія.--Вивчення і викладання--Методи навчання--2. Екологія. Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
метод -- дискусія -- рольова гра -- дебати -- структура уроку -- колективна робота
Анотація: Пропонуються методи колективної роботи та наводяться приклади уроків з використанням цих методів

Перейти до зовнішнього ресурсу: 
Є примірники у відділах:
(12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)




    Славутич, Я.
    Вигадана образа [Текст] : ( Відповідь Л. Череватенкові) / Я. Славутич // Сучасність. - 2000. - N: 7/8. - С. 158-160.
Рубрики: Українська література ХХ ст.
Кл.слова (ненормовані):
Дискусія


Дод.точки доступу:
Череватенко, Л. \о нем\




    Ісаєва, О. О.
    Дискусія - один із найефективніших засобів формування читача [Текст] / О.О.Ісаєва // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 5. - С. 20-21
Рубрики: Дистанційне навчання--Методика викладання літератури
   Методика викладання літератури--Дискусія

   Розвиток мовлення--Дискусія






    Найман О.
    С. Білоконь про двадцятиліття державності в Україні ( 1918-1938): критичні нотатки [Текст] / Найман О. // Історія в школі. - 2005. - № 3-4. - С. 56-59
Рубрики: Історія України--Єврейське питання--Дискусія, 1918-1938





    Гречанюк, О.
    Нема країн, здатних експортувати все чи бодай задовольнитися всім своїм [Текст] : дискусія / О. Гречанюк // Віче. - 2005. - № 6. - С. 8-13. : портр
Рубрики: Україна - СОТ





    Сорокіна, Е. А.
    Урок-дискусія за символістсько-філософською драмою Г. Ібсена "Пер Гюнт" [Текст] / Е.А. Сорокіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2005. - № 5. - С. 21-23.
Рубрики: Світова література--Норвезька література
Кл.слова (ненормовані):
урок -- герой -- твір -- моральні цінності -- життя
Анотація: Про створення Г. Ібсеном найвідомішого у світовій літературі символо вірності і кохання - образа Сольвейга

Перейти до зовнішнього ресурсу: 
Є примірники у відділах:
(13.06.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Зимовець, Роман Віталійович.
    Дискусія "Фуко - Габермас": внесок до теорії влади. (Стаття друга) [Текст] / Р.В. Зимовець; Р.В. Зимове // Філософська думка. - 2005. - № 3. - C. 42-61. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Філософія політики--Влада
   Суспільство--Влада

Анотація: Узагальнені характеристики концепції М.Фуко стали головними пунктами критичних зауважень Ю.Габермаса, які можна ксасифікувати за двома групами. Перша група - це зауваження, що стосуються універсалістського розуміння влади та загалом її "онтології", друга - зауваження, що стосуються суперечливості методологічної настанови М.Фуко.


Дод.точки доступу:
Габермас, Юрген \про нього\; Фуко, Мішель \про нього\




    Осадчук Р.
    Інноваційні підходи до розвитку комунікативної компетентності учнів [Текст] : на прикладі теми :"Київська Русь за князювання Святослава ( 7кл.)" (Дискусія з приводу прислів'я / Осадчук Р.; "Не шукай чужої землі, бо свою втратиш") // Історія в школі. - 2005. - №9. - С. 16-19
Рубрики: Освіта України--Методика викладання історії України--Комунікативна компетентність учнів--Інноваційні технології





    Панкевич, О.
    Проблеми соціальної держави: дискусія триває [Текст] / О. Панкевич // Право України. - 2005. - № 12. - С. 117-120. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Соціальна держава--Концепція
Анотація: Сутність соціальної держави та її роль в сучасному суспільстві. Відповідальність та завдання соціальної держави за забезпечення всім громадянам гідного людини рівня життя.





    Кушнір, Алла
    Прискорення й оптимізація адаптації до управлінської діяльності активними груповими методами [Текст] / Алла Кушнір // Персонал. - 2005. - № 12. - С. 61-63. - Бібліогр.: с. 63 ( 10 назв )
Рубрики: Практична психологія--Групова психотерапія--Групова дискусія





    Коляда І.
    Методичні рекомендації проведення уроку - дискусії з теми : " Українська правова держава - міф чи реальність ? " [Текст] / Коляда І. // Історія в школі . - 2006. - № 3. - 46 - 48: табл.
Рубрики: Методика викладання в школі--Правознавство--Українська правова держава--Урок - дискусія
Анотація: Розроблено урок - дискусію з теми " Українська правова держава - міф чи реальність ? ".



CUKK-VDPU
Б18


    Байчук, Таїсія.
    Застосування елементів методики КЕЙС на уроках української літератури [Текст] / Т. Байчук // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 3. - С. 30-32.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
методика КЕЙС -- творча особистість -- розумові здібності -- дискусія -- "Дикий ангел" О.Коломієць
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА
Анотація: Методика КЕЙС сприяє виконанню основного завдання програми з української літератури, оскільки спрямована на творчу співпрацю, діалог учителя і учня з художнім твором; досягається самостійне сприйняття і осмисення літератури як явища мистецтва. У статті розглядаються основні особливості, умови успішності методики, подаються приклади апробованих завдань, розроблених на основі цієї методики (на матеріалі п'єси Коломійця "Дикий ангел").

Є примірники у відділах:
(30.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Десятов Д.
    Чому такою різною буває оцінка діяльності історичної особи?: [Текст] : ( Дискусія -дослідження на прикладі вивчення теми " Україна в подіях Північної війни. Повстання гетьмана Івана Мазепи." / Десятов Д. // Історія в школі . - 2006. - № 10. - С. 29 -33.
Рубрики: Методика викладання історії в школі -- Північна війна і Україна--Постать Івана Мазепи--Урок - дискусія., !700- 1721.
Анотація: Мета уроку : навчити учнів осмислювати і розуміти історію, роль певних осіб в історії. В конкретному випадку на прикладі такої неоднозначної непересічної постаті, як гетьман Іван Мазепа.





    Жулинський, М.
    Революція в літературознавстві, або чи може філологічна наука змінити світ? [Текст] / М. Жулинський, Ю. Кузнецов // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 7-8. - С. 6-19.
Рубрики: Філологічні науки--Загальні питання
Кл.слова (ненормовані):
українська література -- гуманітарна свідомість -- естетичний фактор -- духовне життя -- дискусія
Анотація: Розмова головного редактора журналу "Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах", Юрія Кузнєцова із директором Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка Миколою Жулинським


Дод.точки доступу:
Кузнецов, Ю.
Є примірники у відділах:
(11.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Касьян, Володимир.
    Чи потрібна сьогодні філософія? [Текст] : научно-популярная литература / В. Касьян // Вища школа . - 2006. - № 5-6. - С. 40-47. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Вища освіта--Філософія проблеми і перспективи--Дискусія



CUKK-VDPU
Х68


    Хобта, Н.
    Дискусія в стилі телевізійного ток-шоу на тему "Як забезпечується макроекономічна рівновага" [Текст] / Н. Хобта, Н. Коваль // Географія та основи економіки в школі. - 2007. - № 3. - С. 24-30.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Економіка--Методика--Позакласна і позашкільна робота
Кл.слова (ненормовані):
класичні уявлення -- кейнсіаські уявлення -- неокласичні уявлення
Анотація: Дискусія - це широке публічне обговорення якогось спірного питання, є важливим засобом пізнавальної діяльності, сприяє розвитку критичного мислення учнів, формує навички аргументації


Дод.точки доступу:
Коваль, Н.
Є примірники у відділах:
(19.04.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Курмишова, Ніна.
    Дискусія і диспут як засоби формування професійних умінь [Текст] : научно-популярная литература / Н. Курмишова // Вища школа . - 2007. - № 1. - С. 26-32.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка фахівців у ВНЗ



74.268.1Укр
П16


    Панова, О. В.
    Урок-дискусія "Дружба - найбільший скарб" [Текст] / О.В. Панова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - №17/18. - С. 35-38
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Розвиток--Мовлення--Діалогічного

Анотація: У статті подається план-конспект уроку.