Кухарчук, І.
    Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення синтаксису у фаховій підготовці вчителя-словесника [Текст] / І. Кухарчук // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 50-54.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Педагогіка - Вища школа--Педагогічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
синтаксис -- фахова підготовка -- комунікативно-діяльнісний підхід -- творчі вправи -- ситуативні вправи
Анотація: Звертається увага на важливість реалізації комунікативно-діяльнісного підходу до вивчення синтаксису у фаховій підготовці вчителів української мови і літератури та подається типологія вправ комунікативного спрямування

Є примірники у відділах:
(04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.)




    Шелехова, Г.
    Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі (за новою програмою) [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 13-18. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
комунікативно-діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- твір-опис -- типи мовлення -- оцінювання творів
Анотація: Стаття демонструє вчителеві систематизацію матеріалу до твору, знайомить з прийомами цієї роботи, вміння самостійно групувати матеріал.

Є примірники у відділах:
(03.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Бакум, З.
    Реалізація сучасних підходів навчання на етапі поглиблення та систематизації знань із фонетики української мови [Текст] / З. Бакум // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 16-20. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика викладання --Фонетика
Кл.слова (ненормовані):
комунікативно-діяльнісний підхід -- фоностилістика -- пізнавальні завдання
Анотація: Навчання та систематизація знань із фонетики української мови





    Борисенко, В.
    Компоненти науково-методичної системи поетапного формування мовленнєвої компетенції майбутніх фахівців економічних спеціальностей [Текст] / В. Борисенко // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 7. - С. 33-36. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- спеціалізовані освітні програми -- професійна компетенція -- науково-методичні системи -- комунікативно-діяльнісний підхід
Анотація: Стаття обгрунтовує науково-методичні системи, що розглядаються як пректування етапів формування професійного мовленнєвого навчання студентів-економістів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Попова, О.
    Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Корчова, О.
    Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Олена Корчова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання у вузі
   Вища освіта--Підготовка майбутнього вчителя-словесника

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексема -- лексичні семи -- комунікативний розвиток особистості
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дідук-Ступ'як, Галина.
    Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі / Галина Дідук-Ступ'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр. 17 назв
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- сучасний урок -- лінгводидактика -- системно-описовий підхід -- дискретний підхід -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- системно-синергетичний підхід -- диференційний підхід -- інтеракція -- інтерактивне навчання
Анотація: Розкрито сутність застосування в навчально-виховному процесі інноваційної лінгвометодичної технології "Інтеракція різнотипових підходів" до вивчення української мови в основному концентрі загальноосвітніх навчальних закладів. Уточнено поняттєво-категорійний апарат лінгводидактики; обгрунтовано методику реалізації інтерактивного навчання української мови як рідної і державної. Запропоновано модель сучасного уроку з урахуванням традиційних і новітніх підходів до формування мовнокомунікативної, духовно багатої та всебічно компетентної особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Новосьолова, Валентина
    Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
підхід до навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- вивчення синтаксису й пунктуації -- функціонування ситаксичних конструкцій
Анотація: Статтю присвячено науковому обгрунтуванню сутності й змістового наповнення понять "підхід до навчання", комунікативно-діяльнісний підхід"; розгляду переваг комунікативно-діяльнісного підходу до навчання української мови, зокрема до вивчення синтаксису й пунктуації української мови у 8-9 класах. Автором зосереджено увагу на необхідності опанування учнями особливостей функціонування синтаксичних конструкцій у різних мовленнєвих ситуаціях, навчання синтаксису на рівні тексту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)