Ч-492 Бутенко, Г. Принципи діагностування загальних компетентностей учнів [Текст] : сборник научных трудов / Г. Бутенко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.181: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 28-33.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406823 - 8.45 р. (вільний) |
Ч-492 Черненко, Н. Можливості використання педагогічної технології при формуванні діалогово-комунікативної компетентності [Текст] : сборник научных трудов / Н. Черненко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 179-183.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний) |
Шуляр, В. І. Фрагмент словника [Текст] : тлумачення / В.І. Шуляр> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 38 Рубрики: Мовознавство України--Тлумачення слів Кл.слова (ненормовані): Компетентність -- Конструкт -- Конструювання |
Родигіна, Ірина. Діяльнісний підхід до формування базових компетентностей учнів [Текст] / І. Родигіна> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 34-36. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Дидактика--Процес навчання Результат навчання--Компетентність Анотація: Автори статті поставили за мету проаналізувати погляди вчених на компетентність як педагогічне явище, визначити можливі шляхи впровадження компетентнісного підходу в педагогічний процес. Розглянуто основні групи компетентностей та їхні характеристики. |
Ващенко, Лідія. Точка зору щодо оцінювання олімпіадних завдань [Текст] / Л. Ващенко> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №2. - С. 54-55. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Олімпіади біологічні--Оцінювання завдань Кл.слова (ненормовані): біологічна компетентність Анотація: Автор вважає, що предметом оцінювання на біологічних олімпіадах має бути рівень компетентності учасників у цій галузі знань. В статті дається визначення та чотири рівні компетентності. Як висновок, визначено основні параметри оцінювання олімпіадних робіт. |
Турло, І. Учитель від Бога [Текст] / І. Турло> // Дивослово. - 2005. - № 3. - С. 64-67 Рубрики: Учитель--Професійна майстерність--професійна компетентність--УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Сучасний навчально-виховний процес тримається на вчителеві - творчій гуманній особистості, яка має високу фахову підготовку. Саме такою особистістю є вчитель-методист української мови і літератури Галина Кононівна Дмитренко Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Кононенко, О. Добре зернятко – гарні сходи [Текст] / О. Кононенко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 3. - С. 4-6. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Програма (розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко") Кл.слова (ненормовані): компетентність -- адаптація -- переживання Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Розкриття шляхів активного сприяння повноцінному зростанню особистості спрямовано "Програму розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко"" Є примірники у відділах: (27.04.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Куляс, Павло. Лінгвістична компетентність науковця і педагога: знати тенденції в життя мови [Текст] / П. Куляс> // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 85-92. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Лінгвістична компетентність педагога Мовна компетентність науковця Мовна політика України Українська мова--Культура мови Кл.слова (ненормовані): Лінгвоцид |
Діордієва, Галина. Підготовка учнівського активу до екологічної просвітницької діяльності [Текст] / Г. Діордієва> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №3. - С. 42-43. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Екологічна освіта--Підготовка підлітків-інструкторів Кл.слова (ненормовані): Екологічна компетентність Анотація: Актуальність проблеми формування у підлітків екологічної компетентності зумовлена загостренням екологічної кризи та підвищенням уваги вчених до екологічного виховання особистості на різних етапах її розвитку. Запропонована автором програма різниться з відомими програмами тим, що підлітки активно виступають у ролі суб'єктів навчальної та виховної діяльності, а студенти-тренери тільки спрямовують та управляють їхньою діяльністю. Основними завданнями роботи з підлітками є не тільки формування в них екологічної компетентності, а й розвиток лідерських, волонтерських здібностей. |
Кузьменко, В. Соціальна компетентність дошкільнят: особливості, показники та шляхи розвитку [Текст] / В.Кузьменко> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 9. - С. 15,18-20 Рубрики: Дошкільне виховання--Соціальна компетентність |
Біленька, Г. Дещо про педагогічну компетентність [Текст] / Г.Біленька> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 12 . - С. 24 Рубрики: Школознавство--Вчитель--Практичні вміння |
Толмачов, В. Атестація лабораторій на технічну компетентність [Текст] / В.Толмачов> // Охорона праці. - 2001. - № 8. - С. 26-28 Рубрики: Охорона праці в Україні--Технічне обладнання |
Ніколова, О. Дітям про вік людей [Текст] / О.Ніколова> // Дошкільне виховання. - 2002. - № 9. - С. 15-17 Рубрики: Дошкільне виховання--Соціальна компетентність |
Винославська, О. В. Розвиток рактичної компоненти комунікативної компетентності студентів технічного університету [Текст] / О.В. Винославська> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 12. - С. 65-69 : граф. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Практична психологія --Особистість--Комунікативна компетентність |
Хаджирадаєва, С. Мовна і мовленнєва компетенція та компетентність державних службовців у контексті вивчення їх готовності до професійно-мовленнєвої комунікації [Текст] / С. Хаджирадаєва> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2004. - № 4. - С. 450-454 : табл. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Мовленнєва комунікація--Державні службовці |
Буряк , Володимир. Розвиток професійно-педагогічних якостей у системі безперервної освіти [Текст] / В. Буряк > // Вища школа. - 2005. - № 2. - С. 50-57. Рубрики: Освіта в Україні --Професійна підготовка вчителів Вчителі --Професійна культура Педагогічні кадри--Підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): кваліфікація -- компетентність -- педагогічна майстерність -- педагогічна культура -- компетенція |
Чуракова, О. Про професійну компетентність соціального працівника [Текст] / О. Чуракова > // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.:10 назв. Рубрики: Соціальний працівник--Професійна компетентність Служби соціального захисту --Кадри Кл.слова (ненормовані): Соціальна робота -- Кадрове забезпечення |
Карпенко, О. Професійно-статусна характеристика соціального працівника [Текст] / О. Карпенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 2. - С. 54-59. - Бібліогр.:18 назв. Рубрики: Соціальний працівник--Професійна компетентність Соціальний статус--Критерії Кл.слова (ненормовані): Престиж -- Соціальна система -- Професійна діяльність |
Фурсова, Л. Від компетентної компетенції - до життєвої компетентності [Текст] / Л. Фурсова > // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 5. - С. 12-21 Рубрики: Компетентність--Літературна Анотація: Формування літературної компетенції учнів на уроках української літератури в процесі використання контекстних матеріалів |
Кононко, О. Орієнтир сьогодення - компетентна особистість [Текст] / О. Кононко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 7. - С. 7-10. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): особистість -- компетентність -- життєва зрілість -- фізичне зростання -- художньо-естетичний потенціал Анотація: Потрібно вчитися брати до уваги реальні життєві проблеми дитинства початку ХХІ століття Є примірники у відділах: (07.11.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |