Базиль, Людмила
    Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методична робота
   Українська література--Методична робота--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури -- літературознавча компетентність -- системний підхід -- синергетичний підхід -- знаннєвий підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- креативний підхід
Анотація: У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лобанчук, Олена.
    Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 47-50. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа
Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі.


Дод.точки доступу:
Чембержі, Наталія