Сніговики-мандрівнички [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 2. - С. 29. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Образотворчість Кл.слова (ненормовані): саморобні книжки-альбоми -- розгортки -- аплікації -- малювання Дескриптори: ПЕДАГОГІКА -- ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Вихованці створили кожен свого сніговика, придумав йому ім`я і цікаві пригоди Є примірники у відділах: (21.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Р49 Рижова, Т. Роль державних та народних символів України в морально-естетичному вихованні учнів 4-х класів на уроках музики [Текст] / Т. Рижова> // Початкова школа. - 2007. - № 8. - С. 36-38. Рубрики: Музика--Методика початкового навчання--Виховання в процесі навчання Кл.слова (ненормовані): доброта -- доброта -- милосердя -- народна символіка -- естетичне виховання Анотація: Роль <герб>а, <прапор>а, <гімн>у в морально-естетичному вихованні дітей на уроках музики. Є примірники у відділах: (04.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
К89 Кузава, Ірина. Зміст корекційно-розвивальної роботи з музичного виховання(Підготовка до школи) [Текст] / І. Кузава> // Початкова школа. - 2007. - № 11. - С. 51-52. - Бібліогр.:3 назв. Рубрики: Музика--Виховання Кл.слова (ненормовані): корекційне виховання -- музично-дидактичні ігри -- естетичне виховання Анотація: Про розвиток емоційного ,соціального та інтелектуального потенціалу дитини, формування її позитивних якостей |
Ч71 Чихурський, А. Комплексне використання мистецтв у процесы естетичного виховання молодших школярів [Текст] / А. Чихурський> // Початкова школа. - 2008. - № 1. - С. 43-45. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогіка--Виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- образотворче мистецтво Анотація: Розкрито проблему естетичного виховання дітей та підлітків Є примірники у відділах: (28.01.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Єлінова, Т. Виставковий зал позашкільного закладу [Текст] / Т. Єлінова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 10. - С. 31-34. - Зміст: Додаток 1: Функціонування виставкового залу як моделі соціально-педагогічної системи естетичного виховання ; Додаток2: Структура взаємодії творчої ради виставкового залу з учасниками навчально-виховного процесу ; Додаток 3: Схема реалізації комунікативної функції виставкового залу Рубрики: Позашкільні заклади Виховання--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання Анотація: Автор ділиться досвідом створення виставкового залу як організованого естетичного середовища для розвитку, творчої самореалізації та самовдосконалення учнів і педагогів. |
Артюх, Станіслав. Виховання професійних і спеціальних психофізіологічних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / Станіслав Артюх, Олександр Лазуренко> // Вища освіта. - 2011. - № 3. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Інженерна Кл.слова (ненормовані): небезпека -- професійна зацікавленість -- професійна впевненість -- гуманітарні дисципліни -- розвиток освіти -- естетичне виховання Анотація: Автори доводять, що за належної уваги навчальних закладів до цілеспрямованого виховання у майбутніх спеціалістів основних професійних якостей можна було б суттєво знизити ризики техногенних катастроф у майбутньому. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Лазуренко, Олександр Є примірники у відділах: (27.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Стецюк, Кіра. Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетенції / Кіра Стецюк> // Вища освіта. - 2011. - № 3. - С. 91-98. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Технічна освіта Кл.слова (ненормовані): світоглядна підготовка -- естетична свідомість -- естетичне виховання -- творчо-естетичні здібності Анотація: Порушується проблема художньо-естетичного розвитку як передумови становлення творчої особистості фахівців технічного профілю та їх самореалізації. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (27.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Остапенко, Ганна Фурошки - японське мистецтво загортання подарунків [Текст] / Ганна Остапенко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 12. - С. 20 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): художня культура -- упаковка подарунків -- естетичне виховання -- фурошки Анотація: В статті йдеться про те, як за допомогою давнього японського мистецтва - фурошки перетворити процес загортання подарунків на захопливу творчу діяльність як для дорослих так і для малят. Подано схеми загортання подарунків. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бухнієва, О. Музично-педагогічні конференції як один з методологічних аспектів освіти і музичного мистецтва [Текст] / Олена Бухнієва> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 48-50 : табл. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Естетичне виховання--Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): музично-педагогічна конференція -- естетичне виховання -- творча особистість -- гуманітарна освіта -- викладач Анотація: У данній статті розглянуто один з методологічних аспектів музично-педагогічної освіти та виховання підростаючого покоління, а саме музично-педагогічні конференції. На думку автора статті, пропонований метод дозволяє розширити рамки гуманітарного, естетичного виховання, так як повноправними учасниками музично-педагогічних конференцій можуть бути не тільки викладачі, але й учні середньої школи, що дає можливість розвитку творчої особистості гуманітарної та естетичної спрямованості. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шевчук, Антоніна Художні проекти з 5-річними дітьми та їхніми батьками [Текст] / Антоніна Шевчук> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 8. - С. 11-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Робота з батьками Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- метод проектів -- домашнє фотографування Анотація: Про особливості організації проектної діяльності художньо-продуктивної спрямованості з 5-річними дітьми, залучення батьків вихованців до освітнього процесу, зокрема через спільні проекти. Описано досвід реалізації художнього проекту. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Попова, Юлія Міські культурні заходи: формуємо духовні цінності дошкільнят [Текст] / Юлія Попова> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 15-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна Кл.слова (ненормовані): формування духовної культури -- громадянське виховання -- естетичне виховання Анотація: Про загальноміські заходи у Дніпродзержинську, які проводить управління освіти і науки міста, що спрямовані на активізацію всіх учасників освітнього процесу. зміцнення їнього духовного та фізичного здоров'я, формування у них громадянської самосвідомості, любові до ближнього й Батьківщини. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Панасюк, Тамара Політ фантазії : Всеукраїнський фестиваль театрального мистецтва дошкільнят [Текст] / Тамара Панасюк> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 4. - С. 2-3 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація--Фестиваль Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- театралізована діяльність в дитсадку Анотація: Про фестиваль театрального мистецтва дошкільнят, який проводився з 1 листопада 2013 року по 1 квітня 2014 року. В ньому взяли участь вихованці дошкільних навчальних закладів різних типів і форм власності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Петегирич, О. Виховна мета уроків іноземної мови / О. Петегирич> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 3. - С. 33-38 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- розумове виховання -- гра Анотація: В статті розкрито специфіку та шляхи реалізації есетичного виховання на уроках іноземної мови. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Лагола, І. До 200-річчя із дня народження Т. Шевченка / І. Лагола> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 3. - С. 30-32 Рубрики: Початкова освіта--Виховання--Естетичне Початкова освіта--Читання Українська література--Тарас Шевченко, ХІХ ст. Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- поезії -- пейзажна лірика Анотація: В статті висвітлено особливості формування у школярів особистісного ставлення до дійсності через художні образи пейзажної лірики Т. Шевченка. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кузнецова, Любов Музична вітальня : творча музична розвага для старших дошкільнят з викоритсанням методики Карла Орфа [Текст] / Любов Кузнецова> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 31-32 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання Анотація: Подано сценарій музичної розваги для старших дошкільнят з викоритсанням методики Карла Орфа, елементи якої (музично-пластична імпровізація, придумування поспівки, завдання на розвиток тембрального слуху, гра на музичних інструментах) поєднуються зі слуханням високої класики. Атмосферу зимової казки створюють уривки з творів Георгія Сковороди, що є музичним тлом заняття. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ничик, С. Українські кольори : танцювальна композиція на пісню О. Злотника "Барви рідної землі" [Текст] / Світлана Ничик> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 40 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): танець -- естетичне виховання -- патріотичне виховання Анотація: Подано танцювальну композицію патріотичного характеру, яка стане окрасою будь-якого свята, розваги, концерту чи фестивалю. Діти легко опановують її рухи, швидко запам'ятовують мелодію і виразно уявляють зміст, а тому й виконують її залюбки. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Українські таночки : для старших дошкільнят [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 8. - С. 38-39 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- музичне виховання -- танок "Гопак" -- танок з чорнобривцями -- танок з коромислами Анотація: У рубриці "Музичні перлини" представлено нескладні у виконанні й цікаві таночки, які нададуть українського колориту будь-якому святу, концерту чи розвазі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Миргородська, Лідія Пригоди Цибуліно : театралізована вистава для старших дошкільнят за мотивами казки Джанні Родарі [Текст] / Лідія Миргородська> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 9. - С. 35-39 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра Кл.слова (ненормовані): вистава -- театралізована казка -- музичне виховання -- естетичне виховання Анотація: Подано сценарій театралізованої вистави для старших дошкільнят за мотивами казки Джанні Родарі. Перевтілившись у персонажів казки італійського письменника, дошкільнята пізнаватимуть суть одвічних людських цінностей - доброти, дружби, справедливості, а також розвиватимуть свої сценічні та музичні здібності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шевченко, О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання (За ідеями В. О. Сухомлинського) [Текст] / Олена Шевченко> // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 21-24. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Українська мова--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- молодші школярі -- другокласники -- використання спадщини В. О. Сухомлинського Анотація: У статті розглянуто аспекти процесу естетичного виховання учнів молодших класів на базі творів В. О. Сухомлинського. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Зайченко, Наталія Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи [Текст] / Наталія Зайченко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- робота за картиною -- естетичне виховання Анотація: Подано прийоми активізації мовлення дітей засобами пейзажного живопису за допомогою методу багатокальної діяльності, який передбачає задіювання у роботі з дітьми різних аналізаторів: зору, слуху, дотику, смаку, нюху. Цей метод забезпечує комплексне опрацювання мистецького твору й отримання глибоких вражень у ході інтелектуальної діяльності на основі багатоканального емоційно-чуттєвого сприймання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |