Природознавство. [Текст] : програма для 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів / О.Г. Ярошенко, Т.Г. Гільберт, В.Р. Ільченко та ін.> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 8-13. Рубрики: Природознавство--Вивчення і викладання--Навчальні плани і програми Кл.слова (ненормовані): курс -- мета -- тема -- критерії оцінювання -- рівень підготовки Анотація: Розкривається зміст програми, мета якої: формування в учнів уявлень про цілісність прроди та місце людини в ній, засвоєння знань, що становлять основу подальшого вивчення систематичних курсів астрономії, біології, географії Перейти до зовнішнього ресурсу: Дод.точки доступу: Ярошенко, О.Г.; Гільберт, Т.Г.; Ільченко та ін., В.Р. Є примірники у відділах: (28.04.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Корнєєв, В. Урок географії: місце й роль у навчальному процесі та критерії оцінювання [Текст] / В. Корнєєв> // Географія та основи економіки в школі. - 2006. - № 7. - С. 2-5. Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання -- мотивація Анотація: Особлива увага в статті звернута на вдосконалення змісту навчання, навчального процесу і його основної форми - уроку Є примірники у відділах: (07.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Колосок, А. М. Оцінювання розвитку соціально-трудового партнерства на регіональному рівні [Текст] / А.М. Колосок, Л.В. Слободян, Г.Г. Губані> // Регіональна економіка. - 2007. - № 3. - С. 79-88. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Регіональна економіка--Волинська область Соціальна політика--Соціально-трудове партнерство--Україна Кл.слова (ненормовані): Критерії оцінювання -- Рейтинг Анотація: Запропоновано методичний підхід до оцінювання розвитку соціально-трудового партнерства на регіональному рівні на прикладі районів і міст Волинської області. Дод.точки доступу: Слободян, Л.В.; Губані, Г.Г. |
М11 Міністерство освіти і науки України. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин [Текст] / Міністерство освіти і науки України> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 6. - С. 100-105. Рубрики: Українська мова--Законодавчі і керівні матер Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання Анотація: Наказ Міністра освіти і науки. |
М11 Міністерство освіти і науки України. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літератур і літератур національних меншин [Текст] / Міністерство освіти і науки України> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 6. - С. 106-108. Рубрики: Література українська--Законодавчі і директивні ма Зарубіжна література--Законодавчі і директивні ма Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання Анотація: Наказ Міністра освіти і науки. |
Думанська, Галина. Роль навчальних практичних робіт в особистісному зростанні школярів [Текст] / Г. Думанська> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 6. - С. 4-6. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Географія--Методика--Практична робота Кл.слова (ненормовані): програмні практичні роботи -- рівень навчальних досягнень -- таблиця -- критерії оцінювання Анотація: Виконання практичних робіт - це творча співпраця вчителя і учнів, це широкі можливості для особистісного зростання педагога та його вихованців. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" [Текст] / Л. Плетньова> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 61-64. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): тематична атестація -- синонімічні пари -- епітети -- неологізми -- жаргонізми -- критерії оцінювання Анотація: Пропонуються завдання в тестовій формі для проведення атестації з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Українська мова (Завдання ХХІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади та критерії оцінювання) [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - №7/8. - С. 56-61. Рубрики: Українська мова--Методика--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): завдання -- критерії оцінювання Анотація: Представлено завдання, запропоновані учасникам ХХІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови ,що відбулася цього року у м. Херсоні, та критерії оцінювання. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Українська література. Завдання 4 етапу ХХІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади [Текст] : [9-11 класи]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 9. - С. 50-64. Рубрики: Література українська--Методика--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): питання з літератури -- твір -- аналіз тексту -- кросворд -- критерії оцінювання Анотація: На матеріалі української літератури ХІХ-ХХ ст. розроблено завдання, які висвітлюють рівень підготовки учнів з цього предмету (знання фактів, ідейно-художній аналіз творів, зв'язне мовлення) та критерії оцінювання (за 5-бальною шкалою у 9 класі і за 6-бальною у 10-11 класах; твір оцінюється за 12-бальною шкалою). Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Любарська, Л. Оцінка художньо-творчих робіт учнів з образотворчого мистецтва [Текст] / Л. Любарська, Л. Вовк> // Початкова школа. - 2009. - № 12. - С. 28-31. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Мистецтво--Образотворче--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): оцінювання -- розвиток творчих здібностей -- критерії оцінювання Анотація: Сформульовано критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з образотворчого мистецтва, які зумовлюють необхідність зупинитися детальніше на деяких загальнопедагогічних та специфічних вимогах до оцінювання і конкретизувати окремі положення офіційних критеріїв. Дод.точки доступу: Вовк, Л. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Україна. М-во освіти і науки. Про проведення державної підсумкової атестації з математики в 9 та 11(12) класах загальноосвітніх навчальних закладіа у 2009/10 навчальному році : методичні рекомендації... № 1/9-131 від 02.03.2010 [Текст] / Україна. М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2010. - № 9. - С. 15-28. Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали Математика--Перевірка і оцінка знань--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): Блак відповідей -- Критерії оцінювання Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників [Текст] / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 6. - С. 57-64. Рубрики: Українська мова--Методика орфографії Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання -- завдання в тестовій формі -- орфографія -- зовнішнє оцінювання Анотація: У статті подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього оцінювання з теми "Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей із орфографії". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту . Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти : наказ № 329 від 13.04.2011 [Текст] : законы и законодательные акты> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 14/15. - С. 23-29. Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали Педагогіка--Перевірка і оцінка знань--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): Критерії оцінювання -- рівні досягнень Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти : наказ № 329 від 13.04.11 [Текст]> // Початкова школа. - 2011. - № 8. - С. 13-16. Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали Педагогіка--Перевірка й оцінка знань Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання -- рівні знань Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту |
Еш, Світлана. Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / Світлана Еш> // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 84-91. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта --Методи навчання Кл.слова (ненормовані): відкрите заняття -- контроль процесу навчання -- критерії оцінювання -- педагогічні технології Анотація: Визначається роль відкритого заняття у вищому навчальному закладі як форма контролю процесу навчання. Розглядаються види відкритих занять, вимоги до їх проведення та критерії, за якими їх оцінюють; надаються рекомендації до проведення відкритого заняття у формі традиційної лекції. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Авраменко, О. Нові підходи до оцінювання власного висловлення учня [Текст] / Олександр Авраменко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 23-24. Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання -- текст-роздум -- структура висловлення -- зразки висловлень учнів Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемі оцінювання одного з найскладніших видів робіт у тексті ЗНО з української мови та літератури - власного висловлення. Запропоновано зразки власних висловлень учнів (на матеріалі ЗНО 2011-2012 років), з метою аналізу текстів за структурою, послідовністю викладення думок, мовними кліше. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дапнилюк, Микола. Формування системи моніторингу ефективності діяльності бізнес-інкубаторів [Текст] / Микола Дапнилюк, Руслан Бойчук, Богдан Гречаник> // Банківська справа. - 2013. - № 1. - С. 43-63. - Бібліогр.:15 назв. Рубрики: Бізнес в Україні--Бізнес-інкубатори Кл.слова (ненормовані): бівзнес-інкубанти -- програмні індикатори -- ключові індикатори -- критерії оцінювання Анотація: Проаналізовано проблеми та особливості оцінювання ефективності діяльності бізнес-інкубаторів. Наведено основні підходи, які використовуються у міжнародній практиці до системи моніторингу за процесами бізнес-інкубування. Окреслено перспективи формування вітчизняної методології оцінювання ефективності діяльності організацій інфраструктури підтримки розвитку бізнесу та інновацій. Дод.точки доступу: Бойчук, Руслан; Гречаник, Богдан |
Богосвятська, А. -М. Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогіка--Методологія Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Єгоров, І. Ю. Система моніторингу індустріальних парків як інструмент реалізації державної підтримки інноваційно-інвестиційної діяльності [Текст] / І. Ю. Єгоров> // Статистика України. - 2014. - № 1. - С. 4-9 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Промисловість--Інноваційний розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): індустріальний парк -- система показників -- моніторинг -- критерії оцінювання Дод.точки доступу: Рижкова, Ю. О. |
Єгоров, І. Ю. Система моніторингу діяльності індустріальних парків як інструмент реалізації державної підтримки інноваційно-інвестиційної діяльності [Текст] / І. Ю. Єгоров, Ю. А. Рижкова> // Статистика України. - 2014. - № 1. - С. 4-9 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Індустріальні парки--Моніторинг--Україна Кл.слова (ненормовані): система показників -- критерії оцінювання Анотація: У статті обгрунтовано необхідність створення системи моніторингу діяльності індустріальних парків, представлено розроблену авторами систему показників та визначено процедуру проведення відповідного моніторингу. Дод.точки доступу: Рижкова, Ю. А. |