Теорії в педагогіці [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 22-25. Рубрики: Педагогіка--Методологія Кл.слова (ненормовані): педагогічні наукові дисципліни -- педагогічні теорії -- педагогічні підходи -- структуралістські теорії в педагогіці -- сенсуалістичні теорії в педагогіці -- томістський підхід в педагогіці -- гуманістичні теорії в педагогіці -- аперцептивна теорія в педагогіці -- біхевіористська теорія в педагогіці -- педоцентристський підхід в педагогіці -- когнітивні теорії навчання -- екзистенціалістський підхід в педагогіці Анотація: Розкрито значення поняття "педагогіка", склад педагогічних наукових дисциплін, охарактеризовано основні теорії та підходи в педагогіці. |
Богосвятська, А. -М. Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогіка--Методологія Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Богосвятська , А. -М. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку [Текст] / А.-М. Богосвятська > // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 14-19. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Методологія Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): феномен "акме" -- акмеїчна особистість -- педагогічна акмеологія -- педагогічне спілкування -- професійне "акме" -- акмеограма педагога -- аксіологічні аспекти професіоналізму педагога Анотація: У статті розкрито сутність та основні аспекти нового напряму у сучасній науці про людину - акмеології. Надано тлумачення основних термінів, зокрема зосереджено увагу на педагогічній акмеології - новому науковому напряму, предметом якого є професійне становлення педагога, досягнення ним вершин майстерності, шляхи й способи удосконалення як професіонала. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Новицька, Л. В. Освіта для сталого розвитку [Текст] / Л. В. Новицька, Т. В. Уманська> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 1/2. - С. 2-4. Рубрики: Педагогіка--Методологія Кл.слова (ненормовані): освіта -- сталий розвиток -- проект "Освіта для сталого розвитку в дії" -- суспільство сталого розвитку -- збереження людства на Землі Анотація: У статті йдеться про поняття "сталий розвиток" та проект"Освіта для сталого розвитку в дії", другий етап якого розпочався у березні 2013 року. Проект реалізується благодійними організаціями "Вчителі за демократію та партнерство" (Україна) та "Глобальний план дій" (Швеція) за підтримки Агенції з питань розвитку співпраці SIDA (Швеція). Саме про роботу цього проекту на Вінниччині і розповідається у статті. Дод.точки доступу: Уманська, Т. В. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ярич, В. Ідемо в майбутнє разом / В. Ярич> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 12. - С. 14-15 Рубрики: Педагогіка--Методологія Анотація: В статті висвітлено погляд автора на актуальність психолого-педагогічних досягнень та їх впровадження в організацію педагогічного процесу сучасних навчальних закладів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кравець, Л. Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Лариса Кравець> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Педагогіка--Методологія Мовознавство--Спілкування і мова Освіта--Історія--Україна Кл.слова (ненормовані): комунікативний кодекс -- правила спілкування -- мовленнєва взаємодія -- мовленнєва поведінка -- мовленнєві дії -- освітні заклади -- учитель -- учні Анотація: У статті охарактеризовано поняття "комунікативний кодекс", "принципи спілкування", "конвенції спілкування", "правила спілкування". Простежено еволюцію спілкування в освітній сфері, розкрито залежність типу спілкування від суспільно-історичних, економічних та культурних чинників. Обгрунтовано необхідність утвердження сучасного комунікативного кодексу в освітній сфері. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Рубанець, Олександра. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи [Текст] / Олександра Рубанець> // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освІта--УправлІння Педагогіка--Методологія |
Сучасне і майбутнє професійної педагогіки [Текст] / Іван Зязюн [и др.]> // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 1998. - № 5. - С. 12-19. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Методологія Дод.точки доступу: Зязюн, Іван; Ничкало, Нелля; Камінецький, Ярослав; Сікорський, Петро; Цибульська, Галина |
Сікорський, Петро. До проблеми формування методологічних засад під час психолого-педагогічних досліджень / П. Сікорський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 5/6. - С. 79-93 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Педагогіка--Методологія Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- педагогічна методологія -- принцип -- суперечність Анотація: У пропованій статті досліджуються сутність педагогічної методології, її складові. Обгрунтовується система основних методологічних принципів (тотожності протилежностей у нескінченому, сходження від абстрактного до конкретного, діалогової взаємодії, диференціації), уточнюється головна суперечність в освіті (між потребами суспільства ("треба") і потребами індивідуумів ("хочу"), враховуючи їхні фізичні та психологічні можливості ("можу")). Пропонується методика визначення похідних суперечностей від головної. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |