Теорії в педагогіці [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 22-25.
Рубрики: Педагогіка--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні наукові дисципліни -- педагогічні теорії -- педагогічні підходи -- структуралістські теорії в педагогіці -- сенсуалістичні теорії в педагогіці -- томістський підхід в педагогіці -- гуманістичні теорії в педагогіці -- аперцептивна теорія в педагогіці -- біхевіористська теорія в педагогіці -- педоцентристський підхід в педагогіці -- когнітивні теорії навчання -- екзистенціалістський підхід в педагогіці
Анотація: Розкрито значення поняття "педагогіка", склад педагогічних наукових дисциплін, охарактеризовано основні теорії та підходи в педагогіці.





    Богосвятська, А. -М.
    Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Методологія
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів
Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Богосвятська , А. -М.
    Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 14-19. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Методологія
   Педагогіка--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
феномен "акме" -- акмеїчна особистість -- педагогічна акмеологія -- педагогічне спілкування -- професійне "акме" -- акмеограма педагога -- аксіологічні аспекти професіоналізму педагога
Анотація: У статті розкрито сутність та основні аспекти нового напряму у сучасній науці про людину - акмеології. Надано тлумачення основних термінів, зокрема зосереджено увагу на педагогічній акмеології - новому науковому напряму, предметом якого є професійне становлення педагога, досягнення ним вершин майстерності, шляхи й способи удосконалення як професіонала.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Новицька, Л. В.
    Освіта для сталого розвитку [Текст] / Л. В. Новицька, Т. В. Уманська // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 1/2. - С. 2-4.
Рубрики: Педагогіка--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- сталий розвиток -- проект "Освіта для сталого розвитку в дії" -- суспільство сталого розвитку -- збереження людства на Землі
Анотація: У статті йдеться про поняття "сталий розвиток" та проект"Освіта для сталого розвитку в дії", другий етап якого розпочався у березні 2013 року. Проект реалізується благодійними організаціями "Вчителі за демократію та партнерство" (Україна) та "Глобальний план дій" (Швеція) за підтримки Агенції з питань розвитку співпраці SIDA (Швеція). Саме про роботу цього проекту на Вінниччині і розповідається у статті.


Дод.точки доступу:
Уманська, Т. В.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ярич, В.
    Ідемо в майбутнє разом / В. Ярич // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 12. - С. 14-15
Рубрики: Педагогіка--Методологія
Анотація: В статті висвітлено погляд автора на актуальність психолого-педагогічних досягнень та їх впровадження в організацію педагогічного процесу сучасних навчальних закладів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кравець, Л.
    Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Лариса Кравець // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Методологія
   Мовознавство--Спілкування і мова

   Освіта--Історія--Україна

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний кодекс -- правила спілкування -- мовленнєва взаємодія -- мовленнєва поведінка -- мовленнєві дії -- освітні заклади -- учитель -- учні
Анотація: У статті охарактеризовано поняття "комунікативний кодекс", "принципи спілкування", "конвенції спілкування", "правила спілкування". Простежено еволюцію спілкування в освітній сфері, розкрито залежність типу спілкування від суспільно-історичних, економічних та культурних чинників. Обгрунтовано необхідність утвердження сучасного комунікативного кодексу в освітній сфері.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Рубанець, Олександра.
    Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи [Текст] / Олександра Рубанець // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освІта--УправлІння
   Педагогіка--Методологія






   
    Сучасне і майбутнє професійної педагогіки [Текст] / Іван Зязюн [и др.] // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 1998. - № 5. - С. 12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Методологія


Дод.точки доступу:
Зязюн, Іван; Ничкало, Нелля; Камінецький, Ярослав; Сікорський, Петро; Цибульська, Галина




    Сікорський, Петро.
    До проблеми формування методологічних засад під час психолого-педагогічних досліджень / П. Сікорський // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 5/6. - С. 79-93 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Педагогіка--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- педагогічна методологія -- принцип -- суперечність
Анотація: У пропованій статті досліджуються сутність педагогічної методології, її складові. Обгрунтовується система основних методологічних принципів (тотожності протилежностей у нескінченому, сходження від абстрактного до конкретного, діалогової взаємодії, диференціації), уточнюється головна суперечність в освіті (між потребами суспільства ("треба") і потребами індивідуумів ("хочу"), враховуючи їхні фізичні та психологічні можливості ("можу")). Пропонується методика визначення похідних суперечностей від головної.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)