Фенцик, О. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору [Текст] / Оксана Фенцик> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Літературознавство--Мова художнього твору Українська література--Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): художній твір -- формозмістова єдність літературного твору -- лінгвістичний аналіз -- специфіка мови художньої літератури -- лексичний рівень твору -- художній синтаксис -- метод спостереження -- стилістичний експеримент Анотація: У статті досліджується проблема вивчення специфіки мови художнього твору, розглянуто теоретичні основи лінгвістичного аналізу, який може бути складовою різних типів аналізу або самостійним шляхом усвідомлення ідейно-художнього змісту твору в єдності його форми і змісту, висвітлено аспекти аналізу мови твору, описано застосування його на матеріалах епічних творів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дружененко, Р. Використання навчальних диктантів з елементами лінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови [Текст] / Раїса Дружененко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): диктант -- текстоцентричний підхід -- лінгвістичний аналіз -- мовні та мовленнєві уміння та навички -- орфографія -- пунктуація Анотація: У статті розглянуто питання доцільності та ефективності роботи з лінгвістичного аналізу текстів навчальних диктантів, подано зразки текстів для використання на уроках формування орфографічних та пунктуаційних умінь. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |