Дружененко, Р. Навчання рідної мови як етнопедагогічна проблема [Текст] / Р. Дружененко> // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 11-15. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): народна педагогіка -- мовленєвий розвиток особистості -- рідна мова -- виховання Анотація: Про проблеми формування мовлення на основі народної педагогіки Є примірники у відділах: (04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.) |
Дружененко, Р. Використання навчальних диктантів з елементами лінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови [Текст] / Раїса Дружененко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): диктант -- текстоцентричний підхід -- лінгвістичний аналіз -- мовні та мовленнєві уміння та навички -- орфографія -- пунктуація Анотація: У статті розглянуто питання доцільності та ефективності роботи з лінгвістичного аналізу текстів навчальних диктантів, подано зразки текстів для використання на уроках формування орфографічних та пунктуаційних умінь. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дружененко, Р. Перспективи актуалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови [Текст] / Раїса Дружененко> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 15-18. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методологія Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): прагматика -- прагматичний компонент -- комунікативно-прагматичні уміння -- суб'єкт навчання -- процес навчання Анотація: У статті розглянуто проблему перспектив реалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови, окреслено умови формування комунікативно-прагматичних умінь і навичок суб'єкта навчання. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |