Дружененко, Р.
    Навчання рідної мови як етнопедагогічна проблема [Текст] / Р. Дружененко // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 11-15.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Міжпредметні зв'язки
Кл.слова (ненормовані):
народна педагогіка -- мовленєвий розвиток особистості -- рідна мова -- виховання
Анотація: Про проблеми формування мовлення на основі народної педагогіки

Є примірники у відділах:
(04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.)




    Дружененко, Р.
    Використання навчальних диктантів з елементами лінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови [Текст] / Раїса Дружененко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
диктант -- текстоцентричний підхід -- лінгвістичний аналіз -- мовні та мовленнєві уміння та навички -- орфографія -- пунктуація
Анотація: У статті розглянуто питання доцільності та ефективності роботи з лінгвістичного аналізу текстів навчальних диктантів, подано зразки текстів для використання на уроках формування орфографічних та пунктуаційних умінь.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Дружененко, Р.
    Перспективи актуалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови [Текст] / Раїса Дружененко // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 15-18. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методологія
   Українська мова--Методика

Кл.слова (ненормовані):
прагматика -- прагматичний компонент -- комунікативно-прагматичні уміння -- суб'єкт навчання -- процес навчання
Анотація: У статті розглянуто проблему перспектив реалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови, окреслено умови формування комунікативно-прагматичних умінь і навичок суб'єкта навчання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД