Неведомська , Євгенія. Міжпредметні зв'язки біології та фізики в розділі "Зоологія" [Текст] / Є. Неведомська > // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Методика викладання--Біологія--Фізика Навчальний процес--Методичні прийоми Кл.слова (ненормовані): Пізнавальні завдання -- Навчальні предмети -- Система знань Анотація: У статті пропонуються орієнтовні репродуктивні та проблемні завдання й запитання міжпредметного характеру (з біології та фізики) для використання під час викладання розділу "Зоологія" в 7 класі. |
Барановська, Ольга. Модернізація змісту профільного навчання в світлі міжпредметної інтеграції [Текст] / О. Барановська> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Аналіз останніх досліджень Рубрики: Профільне навчання--Україна Наукові дослідження--Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- навчальні предмети -- зміст освіти -- міжпредметні зв'язки Анотація: Зміни в якості освіти мають забезпечити випереджувальний розвиток людини, відповідальність природному середовищу, культурі, духовності, суспільству, економіці, технологіям, професійній діяльності з урахуванням змін, що відбуваються. Одним з напрямків таких змін є інтеграція змісту предметів в профільній школі, яка стає життєвою необхідністю, складовою фундаменталізації змісту навчання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Україна. М-во освіти і науки. Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році [Текст] : лист... № 1/9-415 від 03.07.2018 р.> // Фізичне виховання в школах України. - 2018. - № 8. - С. 25-29. Рубрики: Фізична культура та спорт--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): методичні рекомендації -- навчальні предмети -- фізична культура -- початкова школа -- старша школа Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Україна. М-во освіти і науки. Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році : лист... № 1/9-415 від 03. 07. 2018 р. / Україна. М-во освіти і науки> // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 1. Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): навчальні предмети -- освітній процес -- організація освітнього процесу |
Україна. М-во освіти і науки. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : додаток до листа МОН України № 1/9-415 від 03. 07. 2018 р. / Україна. М-во освіти і науки> // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 1-15. Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали Педагогіка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): навчальні предмети -- організація освітнього процесу -- початкова школа -- навчання грамоти -- математика -- фізична культура -- іноземна мова -- оцінювання навчальних досягнень -- Нова українська школа |
Заїка, А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" [Текст] / Антоніна Заїка> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 55. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа Анотація: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички. |
У 450 Україна. М-во освіти і науки. Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році [Текст]> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 3-9 Рубрики: Українська мова--Законодавчі матеріали Українська література--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): навчальні предмети -- українська мова -- українська література -- фронтальні види контрольних робіт -- навчання мовами національних меншин Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки |
Білера-Ісупова, Г. І. Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль [Текст] : 6 кл. / Г. І. Білера-Ісупова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 6-9. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Прикметники--Частини мови--Українська мова Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Кл.слова (ненормовані): освіта -- навчальні предмети -- українська мова -- частини мови -- творчі здібності Анотація: Мета уроку поглибити знання учнів про прикметник як самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль. |
Забавська, Т. В. Стежкою долі незламної поетеси [Текст] : (до дня народження Ліни Костенко) / Т. В. Забавська> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2020. - № 7/9. - С. 60-64 Рубрики: Письменники українські--Життя і творчість Загальноосвітні школи--Навчальні предмети--Українська література Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- учні -- педагоги -- навчальні предмети -- українська література -- поезія Анотація: На основі фактичного матеріалу, спогадів, творів допомогти учням зрозуміти Ліну Костенко як особистість; усвідомити роль людської особистості як суб‘єкта нації та історії; осягнути глибину історизму художнього мислення видатної української постаті; визначити особливості індивідуального поетичного стилю. Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця. Лауреат Шевченківської премії (1987), Премії Антоновичів (1989) ; р. н. 1930) \про твори\ |
Рак, Любов. Добрий сміх - ліки від усіх недуг [Текст] : сценарій свята у ІІ циклі навчання (3-4 класи) / Любов Рак> // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Позакласна робота Знаменні дати--1 квітня - День сміху Кл.слова (ненормовані): шкільні свята -- сценарії свят -- сміх -- гумор -- навчальні предмети -- гарний настрій -- початкова школа -- 3-4 класи Анотація: У статті представлено сценарій проведення шкільного свята гумору та сміху в початковій школі. |