Ш42 Шелехова, Г. Контрольне оцвнювання навчальних досягнень учнів 7 класу з української мови ( I cеместр) [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 7-8. - С. 77-83. Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): тематичне оцінювання -- художній стиль -- тести -- аудіювання -- науковий стиль Анотація: Завдання для контролюза рівнем навчання досягнень учнів 7 класу з усіх видів мовленнєвої діяльності |
Ш42 Шелехова, Галина. Контрольне оцінювання навчальних досягнень учнів 7 класу з української мови [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 2. - С. 51-64. Рубрики: Українська мова--Методика--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): дієприслівник -- прислівник -- прийменник -- сполучник -- частка -- вигук -- науковий стиль Анотація: Контроль за рівнем навчальних досягнень учнів 7 класу з української мови |
В 488 Нагорна, Світлана. Умови реалізації значень дієслова в текстах різних підмов наукового стилю [Текст] / Світлана Нагорна> // Наукові записки [Вінницького держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія. - Вінниця, 2008. - Вип. 10, Т. 2. - С. 220-224. - Бібліогр.: с. 224.
Кл.слова (ненормовані): Дієслівна словозміна парадигма -- Науковий стиль Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71070 - Б.ц. (вільний) |
Литвиненко, Галина Підготовка практичних занять з української мови за фаховим спрямуванням (методичні рекомендації для викладачів ВМЗ, медучилищ , коледжів) [Текст] / Галина Литвиненко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 38-43 Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання в медичних закладах Кл.слова (ненормовані): офіційно-діловий стиль -- науковий стиль -- медична картка хворого -- терміни-епоніми -- номенклатурні терміни Анотація: У поданому матеріалі висвітлюються методичні рекомендації викладачам української мови відповідно до актуальності вживання медичних термінів, наукової фразеології для опанування фахового мовлення студентами-медиками, а в майбутньому - працівниками охорони здоров'я. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Литвиненко, Галина Самостійна робота студентів у процесі підготовки до практичних занять з української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Галина Литвиненко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська мова--Самостійна робота Кл.слова (ненормовані): ділове мовлення -- офіційно-діловий стиль -- науковий стиль -- міждисциплінарна інтеграція -- медичний текст -- синонімія Анотація: У поданому матеріалі висвітлюються методичні рекомендації викладачам української мови відповідно до актуальності вживання медичних термінів, наукової фразеології для опанування фахового мовлення студентами-медиками, а в майбутньому - працівниками охорони здоров'я. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Лобчук, О. Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту [Текст] / Олена Лобчук> // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Українська мова--Стилістика--Методика Кл.слова (ненормовані): стилі текстів -- художній стиль -- науковий стиль -- мовленнєва ситуація Анотація: В статті описується методика формування у школярів уявлення про стилі текстів шляхом опори на мовленнєві поняття як систему орієнтирів у побудові власних висловлювань. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Селігей, Пилип. Логічність і гармонія: як композиція допомагає розуміти текст [Текст] / Пилип Селігей> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Лінгвістика тексту--Композиція Кл.слова (ненормовані): структура тексту -- науковий стиль -- логічний наголос Анотація: Ідеться про композицію як засіб відтворювати співвідношення головного і другорядного. Обґрунтовується думка, що структурування змісту за важливістю допомагає читачеві швидше сприймати й глибше розуміти написане. Оглянуто засоби логічного виділення в наукових і навчальних текстах. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мацько, Любов. Українська мова, культура й освіта в діяльності Михайла Грушевського [Текст] : на пошану 150-річчя від дня народження Першого Президента України / Любов Мацько> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 32-38. - Бібліогр. 21 назва Рубрики: Літературна мова українська--Наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): історія української мови -- соціолінгвістика -- лінгвокультурологія -- термінологія -- науковий стиль Анотація: Проаналізовано наукову діяльність Михайла Грушевського з огляду на його зацікавлення широким колом проблем української мови. Підкреслено внесок науковця у розвиток єдиної літературної мови та її унормування, розширення її функціонального поля, зокрема йдеться про вироблення української термінології і наукового стилю, а також його вплив на формування сучасного бачення історії української мови, соціолінгвістики, лінгвокультурології. Дод.точки доступу: Грушевський, Михайло Сергійович (український iсторик, полiтичний i державний дiяч ; 1866-1934) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Хамітов, Назіп. Воля до наукової новизни як умова неможливості плагіату [Текст] / Назіп Хамітов> // Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Вища освіта--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): наукова новизна -- якість освіти -- автор -- авторство -- науковий стиль -- академічна доброчесність -- філософія освіти -- плагіат -- академічний плагіат -- креативність -- метаантропологія -- буденне буття людини -- граничне буття людини Анотація: У статті аналізується зв'язок проблеми подолання плагіату й актуалізації наукової новизни. Плагіат у науці є безумовно ганебним - як будь-яка крадіжка. При цьому автор ставить більш широку й значущу проблему - головного критерію - академічної доброчесності, а одночасно академічної якості та гідності. І таким критерієм не може бути відсутність плагіату, цей критерій - присутність наукової новизни, заради якої й існує наука. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |