Хорунжий, Микола.
    Науково-педагогічні школи як головний критерій оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів / Микола Хорунжий // Вища школа. - 2011. - № 9. - С. 61-71
Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні школи -- Велика хартія університетів -- європейський простір -- інтелектуальний потенціал
Анотація: Висвітлено методологічний та адаптивний аспекти трактування суті науково-педагогічної школи як головного критерію оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(27.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)