Хорунжий, Микола. Науково-педагогічні школи як головний критерій оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів / Микола Хорунжий> // Вища школа. - 2011. - № 9. - С. 61-71 Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): науково-педагогічні школи -- Велика хартія університетів -- європейський простір -- інтелектуальний потенціал Анотація: Висвітлено методологічний та адаптивний аспекти трактування суті науково-педагогічної школи як головного критерію оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (27.10.2011р. - Б.ц.) (вільний) |