Севастьянова, О. Виховання студентів як складова частина їх соціалізації [Текст] / О. Севастьянова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 36-39. - Бібліогр.:10 назв. Рубрики: соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): Педагогічний процес -- Інтелектуальний потенціал -- Конформізм -- Вища професійна освіта |
Созінов, О. Влада і наука: від патерналізму до партнерства [Текст] / О. Созінов> // Вісник Національної академії наук України. - 2005. - №1. - С. 3-10. - Біблігогр.: 7 назв. Рубрики: Економіка науки Кл.слова (ненормовані): економіка знань -- інтелектуальний потенціал Анотація: Розглядається роль влади і наукової спільноти у розбудові в Україні економіки знань, окреслюються основні проблеми, які необхідно розв'язати для нарощення економічного та інтелектуального потенціалу держави. |
Трілленберг, Галина. Модернізація освіти як чинника людського капіталу у контексті розбудови "нової економіки" [Текст] / Г. Трілленберг> // Вісник Тернопільської академії народного господарства. - 2005. - Вип. 4 . - С. 97-107. - Бібліогр.:12 назв. Рубрики: Система освіти України --Модернізація Економіка України --Інноваційний розвиток Кл.слова (ненормовані): Освітня політика -- Інтелектуальний потенціал -- Кадри -- Інформаційні технології -- ВНЗ -- Профосвіта |
Вовканич, С. Й. Територіальний поділ України в системі чинників її інноваційного розвитку та євроінтеграції [Текст] / С.Й. Вовканич, С.О. Цапок> // Регіональна економіка. - 2007. - № 1. - С. 7-18. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Районування територій Адміністративно-територіальний поділ--Україна Кл.слова (ненормовані): Територіальна організація -- Оптимум населення -- Регіон -- Інтелектуальний потенціал Анотація: Розглядаються питання територіального поділу України в контексті аналізу досвіду європейських країн та інших розвинених країн; історичної української практики; оптимізації сучасного стану територіальної організації в системі чинників інтенсифікації інноваційних та євроінтеграційних процесів, а відтак - збереження суверенності країни і тотожності титульної нації. Дод.точки доступу: Цапок, С.О. |
Р83 Рудавка, Н. В. Стратегія управління знаннями - сучасний механізм соціальної захищеності шахтарських міст [Текст] / Н.В. Рудавка, В.О. Кавиршина> // Вісник економічної науки України. - 2008. - № 2. - С. 137-139 : рис. - Библиогр. в конце ст.: 7 назв. Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток міста Інформаційне забезпечення--Економіка міста Кл.слова (ненормовані): Трудові ресурси -- Інтелектуальний потенціал Анотація: Метою статті є дослідження напрямків стратегії управління знаннями, яка дозволяє комплексно і в повному обсязі використовувати інтелектуальний потенціал трудових ресурсів шахтарських міст Дод.точки доступу: Кавиршина, В.О. |
Васильєва, Н. М. Статистичний аналіз системи освіти (на прикладі Житомирської області) [Текст] / Н. М. Васильєва> // Статистика України. - 2010. - № 1 (48). - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Статистика--Система освіти--Дослідження--Житомірська область Кл.слова (ненормовані): людський капітал -- освіта -- інтелектуальний потенціал -- кваліфіковані кадри -- постіндустріальне суспільство |
Никифоренко, Валерій. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України : Одеському державному економічному університету 90 років / Валерій Никифоренко> // Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 70-77. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Обдарована молодь Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний потенціал -- суспільство -- ринкова економіка -- обдарована молодь Анотація: Визначені системні кроки, спрямовані на селективну підтримку обдарованих студентів під час навчання у ВНЗ і формування фахівців, які будуть затребувані економікою знань. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (08.06.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Марчук, Л. П. Пріоритети розвитку вищої освіти в умовах формування інноваційної економіки [Текст] / Л. П. Марчук> // Економіка АПК. - 2011. - № 6. - С. 127-133. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Економіка освіти--Інновації Економіка освіти--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): Інтелектуальний потенціал -- Науково-освітня діяльність -- Технопарки Анотація: Визначено пріоритетні напрями діяльності вітчизняних вузів у період становлення інноваційної економіки. |
Здіорук, Сергій Іванович. Пріоритети і перспективи гуманітарної політики Української Держави [Текст] / Сергій Іванович Здіорук, Михайло Тимофійович Степико> // Стратегічні пріоритети : наук.-аналіт. щокварт. зб. - 2011. - № 2. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Гуманітарна політика--Україна Кл.слова (ненормовані): Національні цінності -- Інтелектуальний потенціал -- Культурний досвід Дод.точки доступу: Степико, Михайло Тимофійович |
Хорунжий, Микола. Науково-педагогічні школи як головний критерій оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів / Микола Хорунжий> // Вища школа. - 2011. - № 9. - С. 61-71 Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): науково-педагогічні школи -- Велика хартія університетів -- європейський простір -- інтелектуальний потенціал Анотація: Висвітлено методологічний та адаптивний аспекти трактування суті науково-педагогічної школи як головного критерію оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (27.10.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Дніпров, Олексій. Концептуальні засади розвитку України / О. Дніпров> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 7. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Зміст вищої освіти Вища освіта--Інноваційний розвиток Кл.слова (ненормовані): ринок праці -- інтелектуальний потенціал -- освітні послуги -- якість освіти Анотація: Автор пропонує концептуальні засади розвитку освіти України. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Зоргач, А. М. Формування результативної системи управління інноваційно-інвестиційною діяльністю сільськогосподарських підприємств [Текст] / А. М. Зоргач> // Економіка АПК. - 2015. - № 8. - С. 65-72 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрна економіка--Інноваційна основа Сільськогосподарські підприємства--Інвестиційна діяльність Кл.слова (ненормовані): виробничий потенціал -- інвестиційний потенціал -- інтелектуальний потенціал -- інноваційний потенціал Анотація: Визначено теоретико-методичні і практичні засади формування результативної системи управління інноваційно-інвестиційним потенціалом сільськогосподарських підприємств. |
Астахова, Валентина. Головна наукова подія навчального року [Текст] / В. Астахова> // Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 83-84. Рубрики: Вища освіта--Конференції Кл.слова (ненормовані): науково-практична конференція -- науковий форум -- ХГУ -- експерти -- інтелектуальний потенціал Анотація: У статті розглянуто Міжнародну науково-практичну конференцію, на якій розглядались освітні ризики, їх суть і підходи до вирішення. |
Бешта, Олександр. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 5. - С. 19-27 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--ВНЗ--Україна Кл.слова (ненормовані): наука -- наукова школа -- наукова проблема -- інтелектуальний потенціал -- наукова діяльність Анотація: Ознайомлено з науковим напрямами діяльності НТУ "Дніпровська політехніка". Дод.точки доступу: Нікітенко, Ігор; Динник, О.; Федоров, М.; Поляков, М.; Потураєв, М.; Лазарян, В.; Колосов, Д.; Флоринський, Ф. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дідківська, Л. В. Причини і наслідки інтелектуальної міграції в Україні [Текст] / Л. В. Дідківська> // Економіка України. - 2020. - № 3. - С. 65-76. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Міграція населення--Інтелектуальні ресурси--Україна Кл.слова (ненормовані): еміграція вчених -- інтелектуальний потенціал -- трудова міграція Анотація: З'ясовано причини та наслідки поширення міграційних настроїв в інтелектуальному середовищі України. Виявлено загрози і переваги інтелектуальної міграції в контексті становлення економіки знань. Запропоновано механізми стримування еміграції вчених. Узагальнено способи використання позитивних екстерналій у процесі наростаючої в сучасних умовах циркуляції наукових кадрів для збереження інтелектуального потенціалу України та забезпечення її соціально-економічного розвитку. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |