Остапенко, Ганна
    Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя [Текст] / Ганна Остапенко; Гання Остапенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Вихователь
   Психологія--Спілкування

Кл.слова (ненормовані):
ненасильницьке спілкування -- спостереження -- почуття -- потреби -- прохання -- емпатія -- взаємодія з вихованцями
Анотація: В статті описується метод ненасильницького спілкування, який розроблений американським психологом М. Розенберґом. Мета методу - навчитися слухати себе й інших зі співчуттям, а також викликати співпереживання в інших. Запропонований підхід вчить бути чесним і відкритим, допомагає пізнавати себе, усвідомлювати людські потреби і налагоджувати стосунки, що ґрунтуються на повазі та взаєморозумінні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Литвиненко, Світлана
    Співпраця без конфліктів [Текст] / Світлана Литвиненко, Валентина Дерев'янко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 10-12 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
робота з родиною -- конфліктні ситуації -- розв'язання конфліктів -- ненасильницьке спілкування
Анотація: Подано поради щодо запобігання виникнення та розв'язання конфліктних ситуацій з батьками вихованців.


Дод.точки доступу:
Дерев'янко, Валенктина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кононко, Олена
    Культивуємо спілкування без тиску [Текст] / Олена Кононко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Спілкування
   Педагогіка--Дошкільна--Процес виховання

Кл.слова (ненормовані):
ненасильницьке спілкування -- особистість дитини -- тиск на дитину -- проблемне спілкування -- емоції -- рефлексія -- саморозвиток -- самоаналіз -- самоспостереження -- самоконтроль -- моральне виховання -- поведінка
Анотація: В статті йдеться про виховання дитини без застосування тиску. Автор описує види тиску, позитивні й негативні його аспекти, визначає типові помилки дорослих, що продуктують проблемне спілкування та дає поради як налагодити спілкування без насилля.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)