Сак, Т.
    Як подолати стійку неуспішність у процесі вивчення природничих понять [Текст] / Т.Сак // Початкова школа. - 2001. - № 2. - С. 44-47
Рубрики: Методика викладання природознавства в початкових класах--Природничі поняття





   
    Психологічні причини неуспішності [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 38-41.
Рубрики: Психологія--Психологія навчання--Поради психолога
Кл.слова (ненормовані):
слабкі діти -- неуспішність
Анотація: В статті розкриваються основні чинники порушення навчальної діяльності учнів та пропонується система правил та заходів, спрямованих на попередження неуспішності школярів.





    Казачінер, О.
    Педрада "Діагноз: неуспішність. Причини неуспішності та шляхи подолання" [Текст] / О. Казачінер // Початкова школа. - 2009. - № 12. - С. 51-52. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
ділова-гра -- профілактика неуспішності
Анотація: Наведено сценарій педради, присвяченій виявленню основних причин неуспішності школярів та способам вирішення цієї проблеми.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Авдєєва, І. М.
    Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів [Текст] / І. М. Авдєєва // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 2. - С. 1-7 : табл. - Бібліогр. : 15 назв.
Рубрики: Розвиток особистості--Молодша школа
   Психологічний аналіз--Прийоми педагогічних дій учителя--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
Фасилітація -- Неуспішність -- Хронічна -- Особистісні
Анотація: В статті розглянуті проблеми організації фасилітаційної взаємодії учителя з молодшими школярами. Представлено психологічний аналітичний опис прийомів фасилітації особистісного росту хронічно неуспішних учнів.





    Авдєєва, І. М.
    Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів [Текст] / І. М. Авдєєва // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 2. - С. 1-7 : табл. - Бібліогр. : 15 назв.
Рубрики: Розвиток особистості--Молодша школа
   Психологічний аналіз--Прийоми педагогічних дій учителя--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
Фасилітація -- Неуспішність -- Хронічна -- Особистісні
Анотація: В статті розглянуті проблеми організації фасилітаційної взаємодії учителя з молодшими школярами. Представлено психологічний аналітичний опис прийомів фасилітації особистісного росту хронічно неуспішних учнів.





    Казачінер, О.
    Діагностика як один із засобів подолання неуспішності молодших школярів [Текст] / Олена Казачінер // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 51-53. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Шкільна
Кл.слова (ненормовані):
подолання неуспішності -- шкільна неуспішність -- молодший шкільний вік -- ознаки неуспішності -- відставання у навчанні
Анотація: У статті йдеться про діагностичне обстеження неуспішних школярів, яке проводиться з метою визначення основних напрямків коригувальної роботи з даною категорією учнів, як індивідуальної, так і групової.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Добрянський, Ігор.
    Студент приватного вузу: відрахувати не можна, залишити! [Текст] / І. Добрянський, І. Савенкова // Освіта і управління. - 2011. - № 4. - С. 99-110. - Библиогр.: с. 109 (23 назв.)
Рубрики: Навчальна неуспішність
   Психологічний стан

   Організаційна психологія

Анотація: У дослідженні причин неуспішності брали участь невстигаючі учні середньої школи та студенти, які "провалили" сесію. В результаті дослідження зафіксований середній бал неуспішності учнів та студентів. Студентам був запропонований опитувальник, дані якого вказують на наявність синдрому власного психологічного незадоволення особистості на момент складання сесії.


Дод.точки доступу:
Савенкова, Ірина




    Добрянський, Ігор.
    Студент приватного вузу: відрахувати не можна, залишити! [Текст] / І. Добрянський, І. Савенкова // Освіта і управління. - 2011. - № 4. - С. 99-110. - Библиогр.: с. 109 (23 назв.)
Рубрики: Навчальна неуспішність
   Психологічний стан

   Організаційна психологія

Анотація: У дослідженні причин неуспішності брали участь невстигаючі учні середньої школи та студенти, які "провалили" сесію. В результаті дослідження зафіксований середній бал неуспішності учнів та студентів. Студентам був запропонований опитувальник, дані якого вказують на наявність синдрому власного психологічного незадоволення особистості на момент складання сесії.


Дод.точки доступу:
Савенкова, Ірина




    Ілляшенко, Т.
    Розвивати і навчати дитину вчасно (Не втратити час для навчання і розвитку дитини у початковій школі) [Текст] / Тамара Ілляшенко // Початкова школа. - 2012. - № 5. - С. 46-48.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія дитяча--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
неуспішність -- запобігання неуспішності -- труднощі у навчанні -- проблемна дитина -- труднощі у навчанні -- психолого-медико-педагогічні консультації
Анотація: У статті на конкретних життєвих ситуаціях показано важливість своєчасного розвитку та навчання дитини. Наведено поради батькам щодо подолання проблем навчання і розвитку власних дітей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Монина, Г. Б.
    Причины школьной неуспеваемости [Текст] / Г. Б. Монина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 8. - С. 21-34
Рубрики: Шкільна неуспішність--Подолання
Анотація: У статті йде мова про актуальну проблему для шкільної педагогіки та батьків - подолання шкільної неуспішності. Роглядаються ряд наукових досягнень в цій галузі, автор пропонує комплекс теоретичних, діагностичних та розвивальних матеріалів спрямованих на розуміння та корекцію труднощів навчання та виховання. Перша частина матеріалу розкриває теоретичне підгрунтя даної проблеми. Друга частина окреслює основні напрямки та процедури діагностики неуспішності. У третій частині розкривається питання розвитку особистості учня, описуються тренінгові вправи та ігри, спрямовані на розвиток пам'яті, мислення та творчих здібностей учнів.


Дод.точки доступу:
Панасюк, О. В.




    Монина, Г. Б.
    Причины школьной неуспеваемости [Текст] / Г. Б. Монина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 8. - С. 21-34 ; № 9. - С. 23-32. - Бібліогр. : 83 назви.
Рубрики: Шкільна неуспішність--Подолання
Анотація: У статті йде мова про актуальну проблему для шкільної педагогіки та батьків - подолання шкільної неуспішності. Роглядаються ряд наукових досягнень в цій галузі, автор пропонує комплекс теоретичних, діагностичних та розвивальних матеріалів спрямованих на розуміння та корекцію труднощів навчання та виховання. Перша частина матеріалу розкриває теоретичне підгрунтя даної проблеми. Друга частина окреслює основні напрямки та процедури діагностики неуспішності. У третій частині розкривається питання розвитку особистості учня, описуються тренінгові вправи та ігри, спрямовані на розвиток пам'яті, мислення та творчих здібностей учнів.


Дод.точки доступу:
Панасюк, О. В.





   
    Актуальні діалоги [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 10. - 1-16(вкладка 2)
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Організація роботи
Кл.слова (ненормовані):
атестація вчителів -- причини відставання -- абсолютна неуспішність -- відносна неуспішність -- розвиток здібностей -- класні керівники -- вчителі предметники -- формування критичного мислення -- стадія виклику -- стадія осмислення -- стадія рефлексії
Анотація: У додатковій вкладці представлені питання нормативно-правові та педагогічної практики.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Моісеєва, О.
    "Неправильна" дитина / О. Моісеєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 1. - С. 47-49
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з труднощами у навчанні
Кл.слова (ненормовані):
неуспішність -- відставання -- труднощі у навчанні -- гіперактивні діти -- гіпоактивні діти -- діти з відставанням в інтелектуальному розвитку
Анотація: В статті висвітлено суть понять "неуспішність", "відставання", окреслено ознаки неуспішності учня в навчанні, розглянуто причини відставання в навчанні, охарактеризовано категорії дітей, робота з якими викликає труднощі, та способи навчання й виховання таких учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Журавльова, С.
    Як попередити шкільну неуспішність / С. Журавльова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 4. - С. 25-28
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
шкільна неуспішність -- навчальні спроможності учнів
Анотація: З’ясовано суть поняття неуспішності у психолого-педагогічній науці, висвітлено причини та фактори шкільної неуспішності, розкрито вплив сім’ї та соціального середовища на розвиток навчальних спроможностей дитини, подано рекомендації для батьків про підготовку дітей до шкільного навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Журавльова, С.
    Особистісно-центрований аналіз проблем шкільної неуспішності / С. Журавльова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 6. - С. 43-46
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
шкільна неуспішність -- шкільна успішність -- невстигаюча дитина -- мобінг
Анотація: Проаналізовано причини шкільної неуспішності учнів, розкрито психологічний механізм первинної шкільної неуспішності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)