Шейніна, О.
    Підводне каміння незалежного оцінювання [Текст] / О. Шейніна, Є. Смотрицький // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 9-11
Рубрики: Освіта--Якість освіти--Оцінювання--Зовнішнє незалежне
   Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів

Кл.слова (ненормовані):
незалежне тестування
Анотація: Перехід до системи незалежного тестування має багато виправдань: це відповідає демократичним нормам, підвищує об'єктивність оцінки та уніфікує рівень вимог у всій країні; відповідає широкій світовій практиці; сприяє інтеграції України в європейський освітній, культурний та економічний простір; ставить заслін на шляху корупції і багато чого іншого. Усе це правильно й неправильно одночасно. І не тільки тому, що все можна довести до абсурду або організаційно зіпсувати ідею.


Дод.точки доступу:
Смотрицький, Є.
Є примірники у відділах:
Інв.1 (вільний)




    Смотрицький, Е.
    Олімпіади школярів : не сепаратор для "вершків", а "дріжджі" освіти [Текст] / Е. Смотрицький, Е. Шейніна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 6-9. - Бібліогр. : 6 назв
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Анотація: Олімпіади стали одним із символів ХХ століття. Відродившись як всесвітній спортивний рух наприкінці ХІХ століття, вони вийшли за рамки спорту та представляють сьогодні масштабні інтелектуальні змагання з багатох галузей знань серед молоді - школярів і студентів. В статті подаються міркування авторів стосовно українських олімпіад школярів.


Дод.точки доступу:
Шейніна, Е.




    Арбеніна, Д.
    Чому я переписую диктанти дітей [Текст] / Д. Арбеніна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 12-13 : il.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
золота медаль
Анотація: Про історію виникнення золотої медалі та фактори, які сприяли занепаду її цінності.





    Хуторськой, А.
    Контроль освітніх результатів [Текст] / А. Хуторськой // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 12. - С. 22-26 : табл.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
евристичне навчання -- освітня діагностика -- діагностика творчих здібностей -- діагностика рівня розвитку здібностей -- параметри діагностики результатів діяльності -- особовий підхід -- експеримент
Анотація: Стаття присвячена діагностиці творчих здібностей учнів, що є внутрішньою стороною результатів евристичного навчання.





    Ковальчук, А.
    Тестові технології оцінювання якості [Текст] / А. Ковальчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 12. - С. 53-54 : іл. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Педагогічні технології--Тестові
   Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- тест -- валідність (дієвість) тесту -- ефективність тесту -- надійність тесту -- дискримінативність тесту
Анотація: В статті досліджується проблема оцінювання знань учнів методом тестування.





    Пісарєв, В.
    Помилка системи освіти [Текст] / В. Пісарєв, Д. Пісарєв, В. Пісарєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 1. - С. 22-26 : фото. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
   Педагогіка--Загальні питання

   Освіта--Реформи

Кл.слова (ненормовані):
помилка -- неправильні дії -- підготовленість учнів -- безперервні педагогічні виміри -- тестування
Анотація: Автор піднімає проблему об'єктивного оцінювання підготовленості учнів під час навчально-виховного процесу.


Дод.точки доступу:
Пісарєв, Д.; Пісарєва, В.




    Пісарєв, В.
    Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [Текст] / В. Пісарєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 22-26. : фото
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання в навчальній діяльності -- об'єктивне вимірювання досягнутого
Анотація: Проблема об'єктивного оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі в даний час не вирішена. І не тільки в нашій країні. Спроби вирішити цю проблему відбувались десятиліттями, але жодна школа в жодній країні так і не має простих і надійних засобів, які забезпечують об'єктивне оцінювання.


Дод.точки доступу:
Пісарєва, В.




    Пісарєв, В.
    Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [Текст] / В. Пісарєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 22-26. : фото.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
   Освіта--Якість освіти--Оцінювання

Кл.слова (ненормовані):
діагностуючі завдання -- оцінювання
Анотація: Проблема об'єктивного оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі в даний час не вирішена. І не тільки в нашій країні. Спроби вирішити цю проблему відбувались десятиліттями, але жодна школа в жодній країні так і не має простих і надійних засобів, що забезпечують об'єктивне оцінювання.


Дод.точки доступу:
Пісарєва, В.




    Бєлий, В.
    Шкільні формули: мистецтво застосування [Текст] / В. Бєлий // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 8-11. : фото
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
коуч -- взаємодія вчителя і учня -- творчий процес
Анотація: Автор піднімає проблему взаємодії вчителя й учні, в результаті якої учні б вчилися , а не відтворювали знання.





    Ковальчук, В.
    Навчальні результати [Текст] / В. Ковальчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 5. - С. 49-51. : табл.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
навчальний результат -- навчальне завдання
Анотація: В статті подано приклад правильного використання формату, або основи формулювання навчального результату.





    Крик, Л.
    Особливості шкільних іспитів [Текст] / Л. Крик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 6. - С. 16-17.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
   Освіта--ЗНО

Кл.слова (ненормовані):
іспит -- державна підсумкова атестація -- незалежне тестування
Анотація: В статті висвітлюються особливості шкільних іспитів, державної підсумкової атестації та незалежного тестування.





    Аванесов, В.
    Основи теорії педагогічних завдань [Текст] / В. Аванесов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 6. - С. 22-26.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- контроль -- самоконтроль -- тести -- теорія педагогічних завдань -- Єдиний державний іспит -- контрольно-вимірювальні матеріали -- дистрактори -- фасети

Перейти до зовнішнього ресурсу: testolog.narod.ru, testolog@mail.ru




    Іванова-Комарщук, О.
    Шкільні олімпіади: успіх учня чи школи? [Текст] / О. Іванова-Комарщук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 16-17.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
олімпіада -- шкільна олімпіада
Анотація: Шкільні олімпіади мають уже тривалу історію, виникли традиції, напрацьовано досвід. Вони проводяться приблизно із середини 60-х років на рівні держав, а з кінця 60-х - як міжнародні олімпіади. Автор розмірковує над тим, кому вони потрібні - учням чи школі.





   
    Як оцінити навчання [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 10. - С. 22-25.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінка
Анотація: Подано методику оцінювання навчальної діяльності учня.





    Триліс, О.
    Від одного до дванадцяти - ціна людини [Текст] / О. Триліс // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 8-9.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- об'єктивність оцінювання -- усне опитування -- оцінка -- поточні оцінки
Анотація: Автор висловлює й обгрунтовує кілька тез про оцінювання взагалі та виставлення оцінок учням у школі зокрема.





    Іванова-Комарщук, О.
    Оцінка в табелі й батьківська оцінка [Текст] / О. Іванова-Комарщук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 10-11.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- об'єктивна оцінка -- самоповага вчителя -- самоосвіта батьків
Анотація: Піднімається проблема оцінювання знань учнів через призму батьківської опіки.





    Клименко, І.
    ЗНО - 2010: особливості, переваги, недоліки [Текст] / І. Клименко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 14-15.
Рубрики: Освіта--ЗНО
   Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє незалежне оцінювання -- тестування
Анотація: Розкриваються переваги й недоліки зовнішнього незалежного оцінювання та особливості його проведення у 2010 році.





    Клименко, І.
    Особливості проведення ЗНО у 2011 році [Текст] / І. Клименко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 1. - С. 12-13
Рубрики: Освіта--ЗНО
   Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє незалежне оцінювання -- державні іспити -- абітурієнти
Анотація: У статті окреслено особливості проходження зовнішнього незалежного оцінювання у 2011 році та нововведення для абітурієнтів.





    Олійник, Н.
    Портфоліо як система роботи вчителя й учня / Н. Олійник // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 3. - С. 18-21
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
   Педтехнології--Технологія портфоліо

Кл.слова (ненормовані):
успіх -- досягнення -- типи портфоліо
Анотація: В статті представлено досвід однієї із шкіл з використання технології портфоліо в роботі вчителя та навчальній діяльності учня.





   
    Оцінка й оцінювання: історія та теорія // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 4. - С. 16-17
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення -- шкільна оцінка -- система оцінювання
Анотація: В статті подано відмінності між оцінкою та оцінюванням навчальних досягнень учнів та висвітлено історію їх започаткування.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(19.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)