Шейніна, О. Підводне каміння незалежного оцінювання [Текст] / О. Шейніна, Є. Смотрицький> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 9-11 Рубрики: Освіта--Якість освіти--Оцінювання--Зовнішнє незалежне Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): незалежне тестування Анотація: Перехід до системи незалежного тестування має багато виправдань: це відповідає демократичним нормам, підвищує об'єктивність оцінки та уніфікує рівень вимог у всій країні; відповідає широкій світовій практиці; сприяє інтеграції України в європейський освітній, культурний та економічний простір; ставить заслін на шляху корупції і багато чого іншого. Усе це правильно й неправильно одночасно. І не тільки тому, що все можна довести до абсурду або організаційно зіпсувати ідею. Дод.точки доступу: Смотрицький, Є. Є примірники у відділах: Інв.1 (вільний) |
Смотрицький, Е. Олімпіади школярів : не сепаратор для "вершків", а "дріжджі" освіти [Текст] / Е. Смотрицький, Е. Шейніна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 6-9. - Бібліогр. : 6 назв Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Анотація: Олімпіади стали одним із символів ХХ століття. Відродившись як всесвітній спортивний рух наприкінці ХІХ століття, вони вийшли за рамки спорту та представляють сьогодні масштабні інтелектуальні змагання з багатох галузей знань серед молоді - школярів і студентів. В статті подаються міркування авторів стосовно українських олімпіад школярів. Дод.точки доступу: Шейніна, Е. |
Арбеніна, Д. Чому я переписую диктанти дітей [Текст] / Д. Арбеніна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 12-13 : il. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): золота медаль Анотація: Про історію виникнення золотої медалі та фактори, які сприяли занепаду її цінності. |
Хуторськой, А. Контроль освітніх результатів [Текст] / А. Хуторськой> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 12. - С. 22-26 : табл. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): евристичне навчання -- освітня діагностика -- діагностика творчих здібностей -- діагностика рівня розвитку здібностей -- параметри діагностики результатів діяльності -- особовий підхід -- експеримент Анотація: Стаття присвячена діагностиці творчих здібностей учнів, що є внутрішньою стороною результатів евристичного навчання. |
Ковальчук, А. Тестові технології оцінювання якості [Текст] / А. Ковальчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 12. - С. 53-54 : іл. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Педагогічні технології--Тестові Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): тестування -- тест -- валідність (дієвість) тесту -- ефективність тесту -- надійність тесту -- дискримінативність тесту Анотація: В статті досліджується проблема оцінювання знань учнів методом тестування. |
Пісарєв, В. Помилка системи освіти [Текст] / В. Пісарєв, Д. Пісарєв, В. Пісарєва> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 1. - С. 22-26 : фото. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Педагогіка--Загальні питання Освіта--Реформи Кл.слова (ненормовані): помилка -- неправильні дії -- підготовленість учнів -- безперервні педагогічні виміри -- тестування Анотація: Автор піднімає проблему об'єктивного оцінювання підготовленості учнів під час навчально-виховного процесу. Дод.точки доступу: Пісарєв, Д.; Пісарєва, В. |
Пісарєв, В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [Текст] / В. Пісарєв> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 22-26. : фото Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання в навчальній діяльності -- об'єктивне вимірювання досягнутого Анотація: Проблема об'єктивного оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі в даний час не вирішена. І не тільки в нашій країні. Спроби вирішити цю проблему відбувались десятиліттями, але жодна школа в жодній країні так і не має простих і надійних засобів, які забезпечують об'єктивне оцінювання. Дод.точки доступу: Пісарєва, В. |
Пісарєв, В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [Текст] / В. Пісарєв> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 22-26. : фото. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Освіта--Якість освіти--Оцінювання Кл.слова (ненормовані): діагностуючі завдання -- оцінювання Анотація: Проблема об'єктивного оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі в даний час не вирішена. І не тільки в нашій країні. Спроби вирішити цю проблему відбувались десятиліттями, але жодна школа в жодній країні так і не має простих і надійних засобів, що забезпечують об'єктивне оцінювання. Дод.точки доступу: Пісарєва, В. |
Бєлий, В. Шкільні формули: мистецтво застосування [Текст] / В. Бєлий> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 8-11. : фото Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): коуч -- взаємодія вчителя і учня -- творчий процес Анотація: Автор піднімає проблему взаємодії вчителя й учні, в результаті якої учні б вчилися , а не відтворювали знання. |
Ковальчук, В. Навчальні результати [Текст] / В. Ковальчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 5. - С. 49-51. : табл. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): навчальний результат -- навчальне завдання Анотація: В статті подано приклад правильного використання формату, або основи формулювання навчального результату. |
Крик, Л. Особливості шкільних іспитів [Текст] / Л. Крик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 6. - С. 16-17. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Освіта--ЗНО Кл.слова (ненормовані): іспит -- державна підсумкова атестація -- незалежне тестування Анотація: В статті висвітлюються особливості шкільних іспитів, державної підсумкової атестації та незалежного тестування. |
Аванесов, В. Основи теорії педагогічних завдань [Текст] / В. Аванесов> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 6. - С. 22-26. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- контроль -- самоконтроль -- тести -- теорія педагогічних завдань -- Єдиний державний іспит -- контрольно-вимірювальні матеріали -- дистрактори -- фасети Перейти до зовнішнього ресурсу: testolog.narod.ru, testolog@mail.ru |
Іванова-Комарщук, О. Шкільні олімпіади: успіх учня чи школи? [Текст] / О. Іванова-Комарщук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 16-17. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): олімпіада -- шкільна олімпіада Анотація: Шкільні олімпіади мають уже тривалу історію, виникли традиції, напрацьовано досвід. Вони проводяться приблизно із середини 60-х років на рівні держав, а з кінця 60-х - як міжнародні олімпіади. Автор розмірковує над тим, кому вони потрібні - учням чи школі. |
Як оцінити навчання [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 10. - С. 22-25. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): оцінка Анотація: Подано методику оцінювання навчальної діяльності учня. |
Триліс, О. Від одного до дванадцяти - ціна людини [Текст] / О. Триліс> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 8-9. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання -- об'єктивність оцінювання -- усне опитування -- оцінка -- поточні оцінки Анотація: Автор висловлює й обгрунтовує кілька тез про оцінювання взагалі та виставлення оцінок учням у школі зокрема. |
Іванова-Комарщук, О. Оцінка в табелі й батьківська оцінка [Текст] / О. Іванова-Комарщук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 10-11. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання -- об'єктивна оцінка -- самоповага вчителя -- самоосвіта батьків Анотація: Піднімається проблема оцінювання знань учнів через призму батьківської опіки. |
Клименко, І. ЗНО - 2010: особливості, переваги, недоліки [Текст] / І. Клименко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 14-15. Рубрики: Освіта--ЗНО Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): зовнішнє незалежне оцінювання -- тестування Анотація: Розкриваються переваги й недоліки зовнішнього незалежного оцінювання та особливості його проведення у 2010 році. |
Клименко, І. Особливості проведення ЗНО у 2011 році [Текст] / І. Клименко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 1. - С. 12-13 Рубрики: Освіта--ЗНО Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): зовнішнє незалежне оцінювання -- державні іспити -- абітурієнти Анотація: У статті окреслено особливості проходження зовнішнього незалежного оцінювання у 2011 році та нововведення для абітурієнтів. |
Олійник, Н. Портфоліо як система роботи вчителя й учня / Н. Олійник> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 3. - С. 18-21 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Педтехнології--Технологія портфоліо Кл.слова (ненормовані): успіх -- досягнення -- типи портфоліо Анотація: В статті представлено досвід однієї із шкіл з використання технології портфоліо в роботі вчителя та навчальній діяльності учня. |
Оцінка й оцінювання: історія та теорія> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 4. - С. 16-17 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення -- шкільна оцінка -- система оцінювання Анотація: В статті подано відмінності між оцінкою та оцінюванням навчальних досягнень учнів та висвітлено історію їх започаткування. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (19.04.2011р. - Б.ц.) (вільний) |