Аксельруд, В.
    Означення фізичних понять, або що таке інтерференція [Текст] : запрошуємо до обговорення / В. Аксельруд // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр.: 7 назв
Рубрики: Фізика
   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
Поняття -- Інтерференція -- Коливання -- Фази -- Різночитання -- Вимоги
Анотація: Визначення понять інтерференції та фази коливань, а також наведені умови, які вчитель або науковець повинен враховувати при формулюванні фізичних понять





    Богданович, М.
    Означення математичних понять [Текст] / М.Богданович // Початкова школа. - 2001. - № 4 . - С. 29-30
Рубрики: Математика--Методика викладання--Математичні поняття





    Василевська, О.
    Взаємне розташування іменника та його прономінального означення ( на матеріалі пізньолатинських творів) [Текст] / О. Василевська // Мовознавство. - 2003. - № 4. - С. 83-88
Рубрики: Мовознавство--Іменник





    Люта , Л.
    Здобувати знання самостійно [Текст] : урок-практикум, 5 клас / Л. Люта // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2004. - № 3. - С. 9-11
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
Додаток -- Означення -- Обставина





    Сидорчук О.
    Інженерія агропромислового виробництва : означення проблем та напрямів досліджень [Текст] / Сидорчук О. // Техніка АПК. - 2006. - № 11. - С. 8-10.
Рубрики: Агропромислове виробництво--Інженерія
Анотація: В статті розглядається науково-прикладна проблема забезпечення належного рівня інженерної діяльності в агропромисловому секторі.





    Гуков, Я. С.
    Управління проектами агровиробничих систем: означення наукового напряму [Текст] / Я. С. Гуков, О. В. Сидорчук // Вісник аграрної науки. - 2006. - № 8. - С. 57-60. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Аграрна реформа економіки України--Управління проектами
Анотація: Розглянуто проблему вдосконалення управління соціальними агровиробничими систнмами на основі розроблення та втіленя проектів і програм розвитку їх складових. Для управління системи обгрунтовано потребу інтегрування знань предметної галузі, системотехніки, моделювання та управління проектами. Окреслено головні актуальні проекти системи та закономірності, що їм притаманні.


Дод.точки доступу:
Сидорчук, О. В.




    Манзюк, С.
    Підготувати до реального самостійного життя [Текст] : розробляємо технологію осмислювально-концентрованого навчання / С. Манзюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 1. - С. 18-24.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання--Технології навчання
   Література українська

Кл.слова (ненормовані):
Лекція -- самозаглиблення -- контроль знань -- підмет -- присудок -- додаток -- означення -- обставина
Анотація: Впровадження інноваційних технологій осмислювально-концентрованого навчання (ОКН) під час вивчення української мови та літератури

Є примірники у відділах:
(27.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Нижник, В.
    Порівняльні таблиці світлових та енергетичних величин видимого випромінення [Текст] / В. Нижник ; А. Гриненко, Н. Андрусенко // Фізика та астрономія в школі. - 2008. - № 2. - 3 с. обкл. : табл.
Рубрики: Вивчення фізики--ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ
Кл.слова (ненормовані):
Означення кандели
Анотація: Пропонуються таблиці світлових та енергетичних величин видимого випромінення для використання на уроках фізики.





    Мазур, А. В.
    Означення та законодавче регулювання основного митно-правового поняття: постановка проблеми [Текст] / А.В. Мазур // Митна справа. - 2008. - № 2. - С. 18-20. - Библиогр.: с. 20 (11 назв.)
Рубрики: Митна справа--Поняття
   Митне право--Норми

   Митне регулювання

Анотація: Розглянуто митна справа як правове явище, закріплення його основних форм в законодавстві України.



061
Л 890


    Сокіл, Наталія.
    Мікротопоніми Сколівщини, що походять від термінів на означення рельєфу місцевості [] / Наталія Сокіл // Вісник Львів. ун-ту. Серія філологічна. - Львiв : Вид-во ЛНУ ім. І. Франка, 2006. - Вип. 38, Ч. 1. - С. 192-202. - Бібліогр. : с. 201.
УДК
Рубрики: Українська мова--Ономастика--Мікротопонімічні назви сіл--Львівщина

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 513800 - Б.ц. (вільний)
0 Інв.Б 578056 - Б.ц. (вільний)




    Івченко, Л. Д.
    Однорідні означення, відмінність їх від неоднорідних. Урок у 8 класі [Текст] / Л. Д. Івченко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 34. - С. 15-17.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Анотація: План-конспект уроку, мета якого ознайомити учнів з поняттям про однорідні й неоднорідні означення; сформувати загальнопізнавальні вміння знаходити однорідні й неоднорідні означення, з’ясовувати їх стилістичну роль у тексті; формувати вміння й навички правильного вживання розділових знаків та інтонування речень з однорідними членами речення.





    Витовтова, А.
    Працюємо цікаво, творчо, весело : урок-лінгвістичний колоквіум у 8 класі : [на тему "Прості речення, ускладнені відокремленими членами речення"] [Текст] / А. Витовтова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 12. - С. 25-30.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис--Просте речення
   Українська мова--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційно-орієнтаційний етап -- конкурс теоретиків -- слуховий диктант -- конкурс дикторів -- конкурс "Лабіринт" -- гра "Решето" -- відокремлені означення, прикладки, обставини, додатки
Анотація: Конспект уроку на тему:" Прості речення, ускладнені відокремленими членами речення. Пунктуація: знаки відокремлення". Урок узагальнення та систематизації знань з мовної теми сприяє також розвитку емоційної сфери дітей, прищеплює прагнення до успіху, віру в свої можливості, вдосконалює навички самооцінки та самоорганізації, виховує пошану до народних традицій.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Проказа, Олександр.
    Обережно ! "Нове" означення поняття сили ? [Текст] / О. Проказа // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 4. - С. 38-40. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення--Фізичні властивості
Кл.слова (ненормовані):
Сила, модуль вектора сили
Анотація: В статті зазначено, що "понятійна революція" щодо наукового означення сили не має надійного підгрунтя.





    Топіха, В.
    Синтаксичні особливості ділового мовлення [Текст] / Віра Топіха, Наталія Шлапак // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 58-67. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Стилістика--Ділове мовлення
   Українська мова--Синтаксис

Кл.слова (ненормовані):
офіційно-діловий стиль -- розповідні речення -- односкладні речення -- відокремлені означення -- вставні слова -- складнопідрядні речення -- типи підрядного зв'язку -- дієслівне керування
Анотація: У статті розглянуто характерні риси офіційно-ділового стилю сучасної української літературної мови, зокрема його синтаксичні особливості. Проаналізовано використання в українському діловому мовленні певних синтаксичних одиниць, характер вживання визначених синтаксичних конструкцій.


Дод.точки доступу:
Шлапак, Н.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гайдученко, Н. М.
    Означення, додаток, обставина як другорядні члени речення [Текст] : школа юних менеджерів (урок - бізнес-гра для учнів 8 класу) / Н. М. Гайдученко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 11. - С. 9-14.
Рубрики: Члени речення--Українська мова--Методика викладання
Анотація: План-конспект уроку з української мови, мета якого повторити відомості про означення, додаток і обставину як другорядні члени речення, розрізняти головні і другорядні члени речення, аналізувати будову простого двоскладного речення.





    Гончарук, Надія.
    Речення непоширені і поширені. Означення, додаток, обставина як другорядні члени речення : 8 кл. / Н. Гончарук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 29-31
Рубрики: Члени речення--Другорядні--Розробка уроку

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Баєва, А.
    Однорідні члени речення : блок уроків української мови : 8 клас [Текст] / Алла Баєва // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 38-47.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
5 уроків -- однорідні члени речення (ОЧР) -- види зв'язку -- кілька рядів ОЧР -- однорідні й неоднорідні означення -- узагальнювальні слова -- пунктуація -- узагальнення вивченого
Анотація: Запропоновано 5 уроків за темою "Однорідні члени речення". Мета занять - за допомогою сучасних методів та прийомів навчання актуалізувати, узагальнити та систематизувати знання учнів з цієї теми, формувати пунктуаційні навики і вміння використовувати однорідні члени речення в усному й писемному мовленні.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Сапеляк, Степан.
    Осмислення непокори [Текст] : означення волі у творчості Грицька Чупринки / С. Сапеляк // Кур`єр Кривбасу. - 2012. - № 276-277. - С. 245-249.
Рубрики: Українське літературознавство--Літературний огляд
Анотація: Літературний огляд творчого доробку ураїнського поета, політика Григорія Чупринки.


Дод.точки доступу:
Чупринка, Г. (1879-1921 рр.) \про нього\




    Бишляга, О. М.
    Відокремлені члени речення. Відокремлене означення [Текст] : тренувальні вправи. Інтегрований урок: українська мова, історія, мистецтво. 10 клас / О. М. Бишляга // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 2. - С. 23-29. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Члени речення--Українська мова--Методика викладання
Анотація: План проведення уроку з української мови в 10-му класі, мета якого навчити учнів визначати відокремлене означення в реченні, правильно будувати речення з відокремленими означеннями.





    Байдусь, Сніжана.
    Відокремлена прикладка як різновид означення : урок у 8 класі / Сніжана Байдусь // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 3. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Синтаксис український--Означення--Відокремлена прикладка--Розробка уроку

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)