Аксельруд, В. Означення фізичних понять, або що таке інтерференція [Текст] : запрошуємо до обговорення / В. Аксельруд> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр.: 7 назв Рубрики: Фізика Уроки фізики Кл.слова (ненормовані): Поняття -- Інтерференція -- Коливання -- Фази -- Різночитання -- Вимоги Анотація: Визначення понять інтерференції та фази коливань, а також наведені умови, які вчитель або науковець повинен враховувати при формулюванні фізичних понять |
Богданович, М. Означення математичних понять [Текст] / М.Богданович> // Початкова школа. - 2001. - № 4 . - С. 29-30 Рубрики: Математика--Методика викладання--Математичні поняття |
Василевська, О. Взаємне розташування іменника та його прономінального означення ( на матеріалі пізньолатинських творів) [Текст] / О. Василевська> // Мовознавство. - 2003. - № 4. - С. 83-88 Рубрики: Мовознавство--Іменник |
Люта , Л. Здобувати знання самостійно [Текст] : урок-практикум, 5 клас / Л. Люта > // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2004. - № 3. - С. 9-11 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Синтаксис Кл.слова (ненормовані): Додаток -- Означення -- Обставина |
Сидорчук О. Інженерія агропромислового виробництва : означення проблем та напрямів досліджень [Текст] / Сидорчук О.> // Техніка АПК. - 2006. - № 11. - С. 8-10. Рубрики: Агропромислове виробництво--Інженерія Анотація: В статті розглядається науково-прикладна проблема забезпечення належного рівня інженерної діяльності в агропромисловому секторі. |
Гуков, Я. С. Управління проектами агровиробничих систем: означення наукового напряму [Текст] / Я. С. Гуков, О. В. Сидорчук> // Вісник аграрної науки. - 2006. - № 8. - С. 57-60. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Аграрна реформа економіки України--Управління проектами Анотація: Розглянуто проблему вдосконалення управління соціальними агровиробничими систнмами на основі розроблення та втіленя проектів і програм розвитку їх складових. Для управління системи обгрунтовано потребу інтегрування знань предметної галузі, системотехніки, моделювання та управління проектами. Окреслено головні актуальні проекти системи та закономірності, що їм притаманні. Дод.точки доступу: Сидорчук, О. В. |
Манзюк, С. Підготувати до реального самостійного життя [Текст] : розробляємо технологію осмислювально-концентрованого навчання / С. Манзюк> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 1. - С. 18-24. Рубрики: Українська мова--Процес навчання--Технології навчання Література українська Кл.слова (ненормовані): Лекція -- самозаглиблення -- контроль знань -- підмет -- присудок -- додаток -- означення -- обставина Анотація: Впровадження інноваційних технологій осмислювально-концентрованого навчання (ОКН) під час вивчення української мови та літератури Є примірники у відділах: (27.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Нижник, В. Порівняльні таблиці світлових та енергетичних величин видимого випромінення [Текст] / В. Нижник ; А. Гриненко, Н. Андрусенко> // Фізика та астрономія в школі. - 2008. - № 2. - 3 с. обкл. : табл. Рубрики: Вивчення фізики--ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ Кл.слова (ненормовані): Означення кандели Анотація: Пропонуються таблиці світлових та енергетичних величин видимого випромінення для використання на уроках фізики. |
Мазур, А. В. Означення та законодавче регулювання основного митно-правового поняття: постановка проблеми [Текст] / А.В. Мазур> // Митна справа. - 2008. - № 2. - С. 18-20. - Библиогр.: с. 20 (11 назв.) Рубрики: Митна справа--Поняття Митне право--Норми Митне регулювання Анотація: Розглянуто митна справа як правове явище, закріплення його основних форм в законодавстві України. |
Л 890 Сокіл, Наталія. Мікротопоніми Сколівщини, що походять від термінів на означення рельєфу місцевості [] / Наталія Сокіл> // Вісник Львів. ун-ту. Серія філологічна. - Львiв : Вид-во ЛНУ ім. І. Франка, 2006. - Вип. 38, Ч. 1. - С. 192-202. - Бібліогр. : с. 201.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 513800 - Б.ц. (вільний) 0 Інв.Б 578056 - Б.ц. (вільний) |
Івченко, Л. Д. Однорідні означення, відмінність їх від неоднорідних. Урок у 8 класі [Текст] / Л. Д. Івченко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 34. - С. 15-17. Рубрики: Українська мова--Методика викладання Анотація: План-конспект уроку, мета якого ознайомити учнів з поняттям про однорідні й неоднорідні означення; сформувати загальнопізнавальні вміння знаходити однорідні й неоднорідні означення, з’ясовувати їх стилістичну роль у тексті; формувати вміння й навички правильного вживання розділових знаків та інтонування речень з однорідними членами речення. |
Витовтова, А. Працюємо цікаво, творчо, весело : урок-лінгвістичний колоквіум у 8 класі : [на тему "Прості речення, ускладнені відокремленими членами речення"] [Текст] / А. Витовтова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 12. - С. 25-30. Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис--Просте речення Українська мова--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): мотиваційно-орієнтаційний етап -- конкурс теоретиків -- слуховий диктант -- конкурс дикторів -- конкурс "Лабіринт" -- гра "Решето" -- відокремлені означення, прикладки, обставини, додатки Анотація: Конспект уроку на тему:" Прості речення, ускладнені відокремленими членами речення. Пунктуація: знаки відокремлення". Урок узагальнення та систематизації знань з мовної теми сприяє також розвитку емоційної сфери дітей, прищеплює прагнення до успіху, віру в свої можливості, вдосконалює навички самооцінки та самоорганізації, виховує пошану до народних традицій. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Проказа, Олександр. Обережно ! "Нове" означення поняття сили ? [Текст] / О. Проказа> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 4. - С. 38-40. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізика--Вивчення--Фізичні властивості Кл.слова (ненормовані): Сила, модуль вектора сили Анотація: В статті зазначено, що "понятійна революція" щодо наукового означення сили не має надійного підгрунтя. |
Топіха, В. Синтаксичні особливості ділового мовлення [Текст] / Віра Топіха, Наталія Шлапак> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 58-67. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Стилістика--Ділове мовлення Українська мова--Синтаксис Кл.слова (ненормовані): офіційно-діловий стиль -- розповідні речення -- односкладні речення -- відокремлені означення -- вставні слова -- складнопідрядні речення -- типи підрядного зв'язку -- дієслівне керування Анотація: У статті розглянуто характерні риси офіційно-ділового стилю сучасної української літературної мови, зокрема його синтаксичні особливості. Проаналізовано використання в українському діловому мовленні певних синтаксичних одиниць, характер вживання визначених синтаксичних конструкцій. Дод.точки доступу: Шлапак, Н. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Гайдученко, Н. М. Означення, додаток, обставина як другорядні члени речення [Текст] : школа юних менеджерів (урок - бізнес-гра для учнів 8 класу) / Н. М. Гайдученко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 11. - С. 9-14. Рубрики: Члени речення--Українська мова--Методика викладання Анотація: План-конспект уроку з української мови, мета якого повторити відомості про означення, додаток і обставину як другорядні члени речення, розрізняти головні і другорядні члени речення, аналізувати будову простого двоскладного речення. |
Гончарук, Надія. Речення непоширені і поширені. Означення, додаток, обставина як другорядні члени речення : 8 кл. / Н. Гончарук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 29-31 Рубрики: Члени речення--Другорядні--Розробка уроку Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Баєва, А. Однорідні члени речення : блок уроків української мови : 8 клас [Текст] / Алла Баєва> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 38-47. Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): 5 уроків -- однорідні члени речення (ОЧР) -- види зв'язку -- кілька рядів ОЧР -- однорідні й неоднорідні означення -- узагальнювальні слова -- пунктуація -- узагальнення вивченого Анотація: Запропоновано 5 уроків за темою "Однорідні члени речення". Мета занять - за допомогою сучасних методів та прийомів навчання актуалізувати, узагальнити та систематизувати знання учнів з цієї теми, формувати пунктуаційні навики і вміння використовувати однорідні члени речення в усному й писемному мовленні. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Сапеляк, Степан. Осмислення непокори [Текст] : означення волі у творчості Грицька Чупринки / С. Сапеляк> // Кур`єр Кривбасу. - 2012. - № 276-277. - С. 245-249. Рубрики: Українське літературознавство--Літературний огляд Анотація: Літературний огляд творчого доробку ураїнського поета, політика Григорія Чупринки. Дод.точки доступу: Чупринка, Г. (1879-1921 рр.) \про нього\ |
Бишляга, О. М. Відокремлені члени речення. Відокремлене означення [Текст] : тренувальні вправи. Інтегрований урок: українська мова, історія, мистецтво. 10 клас / О. М. Бишляга> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 2. - С. 23-29. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Члени речення--Українська мова--Методика викладання Анотація: План проведення уроку з української мови в 10-му класі, мета якого навчити учнів визначати відокремлене означення в реченні, правильно будувати речення з відокремленими означеннями. |
Байдусь, Сніжана. Відокремлена прикладка як різновид означення : урок у 8 класі / Сніжана Байдусь> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 3. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Синтаксис український--Означення--Відокремлена прикладка--Розробка уроку Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |