Д31 Дем'яненко, О. Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури [Текст] / О. Дем'яненко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 38-40. Рубрики: Зарубіжна література--Методика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): творча діяльність -- літературні здібності -- розвиток мислення -- творчі завдання -- особистісно-орієнтоване навчання Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей учнів середніх класів на уроках літератури. Є примірники у відділах: (19.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Лузік, Ельвіра. Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі [Текст] / Е. Лузік, І. Борець> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 33-38. - Бібліогр.: с. 38 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Технічна Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- компетентності ключові -- фахівці авіатранспортних підприємств -- особистісно-діяльнісний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- проблемний підхід Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основі виявлення його індивідуальних особливостей. Дод.точки доступу: Борець, Ірина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гривко, Антоніна Підручник у системі компетентнісного навчання [Текст] / Антоніна Гривко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Засоби навчання--Підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): підручник -- компетентнісний підхід -- компетентність -- функції підручника -- зміст підручника -- моделювання -- особистісно-орієнтоване навчання Анотація: У статті розглянуто підручник як носій змісту і засіб організації навчання з погляду компетентнісного підходу, окреслено його роль і функції в процесі формування предметних і ключових компетентностей учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ярмолюк, Алла Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтоване навчання -- писемне мовлення -- саморозвиток учня -- вивчення синтаксису Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9-х класів у процесі навчання української мови; згруповано види помилок за визначеними критеріями, надано характеристику вправ на вдосконалення писемного мовлення. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Голуб, Ніна Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтоване навчання -- підхід до навчання -- мотивація навчання української мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |