CUKK-VDPU
Д31


    Дем'яненко, О.
    Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури [Текст] / О. Дем'яненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 38-40.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- літературні здібності -- розвиток мислення -- творчі завдання -- особистісно-орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей учнів середніх класів на уроках літератури.

Є примірники у відділах:
(19.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Лузік, Ельвіра.
    Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі [Текст] / Е. Лузік, І. Борець // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 33-38. - Бібліогр.: с. 38 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Технічна

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- компетентності ключові -- фахівці авіатранспортних підприємств -- особистісно-діяльнісний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- проблемний підхід
Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основі виявлення його індивідуальних особливостей.


Дод.точки доступу:
Борець, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гривко, Антоніна
    Підручник у системі компетентнісного навчання [Текст] / Антоніна Гривко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Засоби навчання--Підручники та посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компетентнісний підхід -- компетентність -- функції підручника -- зміст підручника -- моделювання -- особистісно-орієнтоване навчання
Анотація: У статті розглянуто підручник як носій змісту і засіб організації навчання з погляду компетентнісного підходу, окреслено його роль і функції в процесі формування предметних і ключових компетентностей учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ярмолюк, Алла
    Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- писемне мовлення -- саморозвиток учня -- вивчення синтаксису
Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9-х класів у процесі навчання української мови; згруповано види помилок за визначеними критеріями, надано характеристику вправ на вдосконалення писемного мовлення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна
    Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- підхід до навчання -- мотивація навчання української мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)